"Bu akşam bavullarımızı hazırlayıp sana gelelim Jimin. Hem senin evin havalimanına daha yakın. Uçuşumuz iki gün sonra ama olsun."
"Benim için fark etmez. Kapım her zaman size açık." diyip güldü Jimin. Jin'le olan telefon görüşmesini bitirince koltuğa oturdu.
Jungkook yan koltukta elinde telefonuyla oyun oynuyordu. Jimin birden uzanıp telefonu aldı ve cebine attı.
"Hyung ne yapıyorsun ama? Öleceğim şimdi oyunda."
"Burada gerçek oyun oynayabileceğin kişiler varken telefona mı kaldın? Az bizimle iletişim kur." Jungkook kollarını bağlayıp küser gibi yaptı. Yaptığı hareketin çocukça olduğunu bilip gülmek istiyordu fakat biraz oyundan zarar gelmezdi.
"Ne o? Küstün mü bana? Sen eskiden de çok mızmızdın Jungkook."
"Sen benden daha mızmızdın hyung. Kendi isteğin olsun diye insanların oyununu bozardın. Aynı şimdi yaptığın gibi." dedi ve sırıttı Jungkook. Arada biraz sessizlik olunca devam etti.
"Eskiyi özledim hyung. İkimiz çok yakındık. Her gün oyun oynar, eğlenirdik. Büyüyünce değiştik. Ben bunun olmasını istemiyorum."
"Hayatımız elbette değişecek. Ama bunu eskisi gibi yakın tutmak zor. Şöyle yapalım mı? Bu tatilde, aynı eskisi gibi olalım. Çocukken eğlendiğimiz şekilde eğlenelim."
💜💜💜💜💜💜💜
"Jimin, hiç yemek yemiyor musun sen? Neden bu dolap boş?"
"Abartma hyung. Tatile çıkacağız diye çürüyebilecek şeyleri kullandım. Ondan öyle az."
"İşte tam bir ev adamı." Jin göz devirdi.
"Ev adamı ne Hoseok?" Tezgahtan bir elma alıp dilimlemeye başladı.
"Ne yapabilirim? Ev hanımı yerine kullanabileceğim kelime buydu."
"Benim ev adamım olur musun o zaman Hoseok?" Taehyung ve Namjoon gülüştüler. Hoseok, Yoongi'ye dönmeden yavaşça kalktı ve tuvalete yöneldi.
"Ehehe, ben iki dakikaya geliyorum."
"Dün bir, bugün iki hyung. Çok hızlısın bakıyorum. Sen hızlısın ama Hoseok hyung baya ağırdan alıyor, hala cevap yok." dedi Taehyung gülerek.
"Hadi kalkın." dedi Jin.
Herkes tuhaf gözlerle Jin'e baktı. "Niye?"
"Sürprizim var size!"
💜💜💜💜💜💜💜
"Bu çift niye bize böyle gereksiz sürprizler yapıyor?" diye söylendi Namjoon.
"Hyung benim sürprizim gereksiz miydi yani? O kadar eğlendin, flört ettin. Gereksiz mi oldu şimdi?" Taehyung gözlerini kısıp söylenmişti.
"Hayır, o anlamda demedim. Yani bunu sürpriz adı altında yapmanıza gerek yok diye dedim." diyip şirin şirin gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Waste It On Me | Jikook √
Hayran Kurgu"Hep ben anlattım. Biraz da sen anlat. Senin sevdiğin biri var mı hyung?" "Evet Jungkook, var." "Sevdiğin biri var ve bana söylemiyor musun hyung? Kim bakalım o kişi?" Gözlerime merakla bakıyordu ve gülümsüyordu. "Söylersem gidersin Jungkook." -"Was...