~1~

621 33 0
                                    

Το ξυπνητήρι έχει χτυπήσει εδώ και ένα τέταρτο. Αλλά δεν σηκώνομαι απο το κρεβάτι. ΓΙΑΤΊ αν σηκωθώ αυτό σημαίνει ότι είναι η τελευταία μέρα πριν αρχίσει το σχολείο.

Ναι λες και αν κάθεσαι όλη την μέρα, αύριο δεν θα πας σχολείο.

Εσένα τώρα ποιος σε ρώτησε.

Τι έλεγα, λοιπόν το θέμα μου δεν είναι τόσο το σχολείο αλλά το γεγονός ότι θα είμαι η καινούρια.

Και αυτό γιατί η μαμά βρήκε δουλειά στην Καλιφόρνια και έπρεπε να μετακομισουμε. Δεν φτάνει μόνο αυτό επειδή θα λείπει συνέχεια από το σπίτι αποφάσισε να με βάλει εσωτερική.

Γιατιι?
Δεν φτάνει που θα είμαι η καινούρια θα πρέπει να μένω και εκεί.

Και εκείνη την ώρα ακούω την φωνή της μαμα μου από κάτω.

Μαμα.Ε -Έρικα έλα το πρωινό είναι έτοιμο.

Αυτό ήταν ήρθε η ώρα. Με αργές κινήσεις σηκώθηκα και κατέβηκα κάτω για να πάω στην κουζίνα.

Αυτό που είδα με έκανε να μείνω.

Από πότε η μαμά μου φτιάχνει κρέπες με σοκολάτα μαζί με πορτοκαλάδα και καφέ.

Νομίζω κάποια θέλει να σε καλό πιάσει.


Ε-Καλημέρα μαμά.
Της λέω και περνώ μία κρέπα από το πιάτο.

Μαμα.Ε-Καλημέρα γλυκιά μου.

Ωω φωνούλα είχες απόλυτο δίκιο αυτές οι κρέπες είναι τέλειες όντως θέλει να με καλό πιάσει.

Την ώρα που βρισκόμουν σε ένα υπέροχο κόσμο με σοκολάτα, τα λόγια που άκουσα με έκαναν να πνιγώ.

Μαμα.Ε -Μόλις τελειώσεις, να πας στο δωμάτιο σου για να ετοιμάσεις την βαλίτσα σου.

Ε-Ν..ναι.

Κοπέλα μου έτσι όπως κάνεις δεν θα προλάβεις καν να πας, πάρε ανάσα.

Σωστά ανάσα, ευχαριστώ φωνούλα.

~Σε Καινούργιο Σχολείο~ Where stories live. Discover now