~9~

259 21 0
                                    

~πλευρά Έρικας ~

Έχουμε τελειώσει το φαγητό μας, που μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά καλό για την κουζίνα του σχολείου.

Μ-Αχχ αυτό ήταν από αύριο ξεκινάει κανονικά το μάθημα. Πάλι καλά που μας αφήνουν μια μέρα για να φτιάξουμε τα πράγματα μας.

Είπε η Μάντι την ώρα που ξαπλωνε στην πλάτη της καρέκλας της.

-Ναι. (Συμφωνήσαμε όλοι.)

Και την στιγμή που σηκώνει το κεφάλι της και κοιτάει μπροστά της, παγώνει και γουρλωνει τα μάτια της.

Ακολουθώ το βλέμμα της και βλέπω να μπαίνουν μέσα στην τραπεζαρία ο Σάιμον μαζί με ένα άλλο αγόρι. Ήταν και εκείνος ψηλός καστανόξανθος με κάστανα ματιά.

Με το που μας βλέπουν αρχίζουν να μας πλησιάζουν.

Ωχχ αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.

Και θα αναρωτιέστε γιατί καλέ τι σου έκαναν?

Έχετε δίκιο δεν μου έκαναν τίποτα. Αλλά από την στιγμή που άρχισαν να έρχονται προς το τραπέζι μας, ο Νικ έχει κάνει τα χέρια του γροθιές και είναι έτοιμος ποιος ξέρει γιατί.

Μήπως για να παίξει ξύλο.
Μια υπόθεση κανω.

Ειρωνεία ήταν αυτό?

Όχι καλέ πως σου ήρθε.

Είπα μήπως.

Ενώ ο Άνταμ έχει καρφώσει το βλέμμα του στην Μάντι που δεν έχει κουνηθεί χιλιοστό.

...-Επ τι βλέπω όλη η παρέα μαζεμένη. Για μισό έχουμε και καινούργιο μέλος.

Λέει το αγόρι που δεν ξέρω.

Τζ-Πως σε λένε κούκλα εγώ είμαι ο Τζος.

Ιιοουυυ όχι δεν μου αρέσει καθόλου να με λέει αυτός έτσι.

Ε-Έρικα.
Του λέω αδιάφορο.

Τζ-Τι λες να αφήσεις αυτούς τους χαμένους και να έρθεις να κάνουμε "παρέα".

Κάτι άλλο θέλει αυτός.

Ναι λες και δεν το κατάλαβα.

Ε-Ναι φυσικά, όταν θα είμαι τελείως απελπισμένη θα έρθω.

Σ-Τζος από ότι φαίνεται κάποιοι τις έχουν πει πράγμα που δεν ισχύουν για να την έχουν με το μέρος τους.
Λέει ο Σάιμον κοιτώντας δολοφονικα τον Νικ.

Ν-Όχι φίλε τίποτα δεν της έχουμε πει, και από ότι φαίνεται δεν χρειάζεται κιόλας.
Τους λέει και μου χαμογελάει καθώς με κοιτάει.

Αχχ έχει τόσο ωραία χαμόγελο.

Καλέ συγκέντρωσου.

Ναι έχεις δίκιο.

Σ-Μάντι ούτε εσύ είπες τίποτα έτσι?

Ρωτάει με ένα ύφος που μπορώ να πω με αηδιάζει. Με μια απότομη κίνηση ο Νικ σηκώνεται όρθιος. Ενώ ο Άνταμ που καθόταν δίπλα στην Μάντι της έπιασε διακριτικά το χέρι κάτω από το τραπέζι.

Αλλά χα εγώ το είδα.

Ν-Την αδερφή μου να την αφήσεις ήσυχη το κατάλαβες.

~πλευρά Μαντις~

Σ-Χαλάρωσε λίγο δεν έκανα κάτι. Έτσι δεν είναι Μάντι μου.

Τι είπε μόλις τώρα Μάντι του.

Μ-Από ότι φαίνεται Σάιμον έχεις κάποιο πρόβλημα γιατί εγώ δεν είμαι ΣΟΥ.

Αουυ πονάει το χέρι μου. Ρε Άνταμ σταματά να το σφίγγεις τόσο. Ναι ήρθε η ώρα που πρέπει να φύγουμε, κανένας από τους δύο δεν θα αντέξει για πολύ ακόμα και βλέπω να τραβάμε τα πρωινά.

Μ-Νομίζω ότι κάποιες σας ψάχνουν.

Λέω καθώς εκείνη την ώρα ευτυχώς μπαίνουν μέσα την τραπεζαρία η Λους με την Άμπερ.
Που έχω φτάσει να λέω ευτυχώς για αυτές.

-Θα τα ξαναπούμε.
Λένε και οι δύο και φεύγουν.

~Σε Καινούργιο Σχολείο~ Where stories live. Discover now