~6~

311 24 0
                                    

Ωχχ μου φαίνεται ο Άνταμ ξανά θύμωσε. Την στιγμή όμως που πάει να του ξανά επιτεθεί μπαίνει μπροστά του ο Νικ.

Ν-Αν δεν φύγεις αυτή την στιγμή. Την επόμενη φορά δεν θα τον σταματήσω.

Μετά από αυτά τα λόγια έφυγε.

Μ-Συγγνώμη που μας γνώρισες με τέτοιες συνθήκες.

Μου λέει η Μάντι.

Μ-Εγώ είμαι η Μάντι. Τον αδερφό μου τον Νικ πρέπει να τον έχεις γνωρίσει ήδη και από κει είναι ο Άνταμ.

Είπε και έδειξε το χτυπημένο αγόρι.

Ε-Εγώ είμαι η Έρικα.

~πλευρά Νικ ~

Αν δεν έχει σχηματίσει την καλύτερη γνώμη για εμάς θα εκπλαγω. Ναι μην ανησυχείτε πλάκα κάνω.

Την ώρα που είδε τον Άνταμ με τον Σάιμον να πλακώνονται τα μελοι της ματιά γουρλωσαν.

Ν-Νομίζω πως πρέπει να πάμε όλοι να ξεκουραστουμε.

Λέω αφού από την μύτη του Άνταμ τρέχει ακόμα αίμα. Ενώ η Έρικα φαίνεται πολύ κουρασμένη για κάποιο λόγο.

Αα και τώρα που το θυμήθηκα δεν πρέπει να έχει ακόμα δωμάτιο. Θα πω στην Μάντι να την φέρει σε εμάς.

Γιατί ποιος ξέρει σε πιο δωμάτιο θα μπορούσαν να την βάλουν και την βάλουν με την Λους και την Άμπερ.

Θα είναι καλύτερα μαζί μας.

Ν-Μάντι πας μαζί με την Έρικα για να πεις να την βάλουν στο δικο μας δωμάτιο.

Λέω στην αδερφή μου που αμέσως κατάλαβε τι εννοώ.
Ε τι ήμαστε ή δεν ήμαστε δίδυμα. Γιατί όπως έχω ακούσει τα δίδυμα έχουν κάποιο δεσμό ή κάτι τέτοιο που καταλαβαινουν ο ένας τον άλλον.

Μ-Αχχ τι ωραία ναι θα πάω αλλά πρώτα.

Λέει και παίρνει το σοβαρό την ύφος. Ποτέ δεν μου αρέσει όταν το κάνει αυτό, αλλά αυτή την φορά έχει ως στόχο τον Άνταμ.

Α ρε τυχερέ σου έφεξε. Ειρωνεία

Η αδερφή μου πηγαίνει κοντά στον Άνταμ και τον πιάνει από την μπλούζα για να του φέρει στο ίδια επίπεδο με αυτή.

Ναι ή αδερφή μου δεν είναι και το πρώτο μπόι.

Σκύβω κοντά στην Έρικα και της ψιθυρίζω.

Ν-Το ξύλο που είδες πριν, δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με αυτό που θα πέσει τώρα.

Και με αυτό που είπα γέλασε. Τελικά μπορεί να μην την έχουμε τρομάξει και τόσο.

Μ-Άνταμ μπουμπουνα μπορείς να μου πει για πιο λόγο από την πρώτη μέρα πας να μπλέξει.

Ωω ναι η αδερφουλα μου τα έχει πάρει πολύ.

Α-Μάντι να σου εξηγήσω.

~Σε Καινούργιο Σχολείο~ Where stories live. Discover now