~Πλευρά Έρικας ~
Έχω ετοιμαστεί εδώ και δέκα λεπτά και περιμένω να ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι για να πάμε μαζί στην τάξη.
Χθες που γύρισα από την γραμμάτια ήμουν τόσο κουρασμένη, που πήγα κατευθείαν για ύπνο και δεν πρόλαβα να τους πω ότι θα ήμαστε στην ίδια τάξη.
Μ-Καλημέρα Έρικα.
Λέει η Μάντι καθώς βγαίνει από το δωμάτιο της και έρχεται να κάτσει μαζί μου στον καναπέ.Ε-Καλημέρα Μάντι...Ααα δεν σου είπα θα είμαι στην ίδιο τμήμα με εσάς.
Μ-Ναιιιι θα καθίσουμε μαζί.
Λέει η Μάντι και με παίρνει μια αγκαλιά.Ν-Τι έγινε ρε κορίτσια και φωνάζετε πρωινιατικα.
Λέει ένας αγουροξυπνημενος Νικ που στηρίζεται στην πόρτα του δωματίου του και μας κοιτάει με απορία.Μ-Η Έρικα θα είναι στο τμήμα μας. Και Ιιι Νικ πήγαινε βάλε καμιά μπλούζα.
Γιατί καλέ?
Μια χαρά είναι και έτσι.
Αυτή την στιγμή βλέπω το πιο τέλειο σώμα που έχω δει ποτέ μου.Καλέ μια σφουγγαριστρα.
Ν-Αδερφουλα μπορείς να φύγεις δεν σε κρατάει κάνεις.
Και πριν μπει ξανά στο δωμάτιο του για να αλλάξει μου κλείνει το μάτι.
Τι έκανε λέει.
Κάνει ζέστη εδώ μέσα ή μου φαίνεται.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Στην τάξη
Με την Μάντι καθίσαμε στο προτελευταίο θρανίο και από πίσω μας έκατσαν ο Νικ με τον Άνταμ.
Καθηγήτρια-Παιδιά στο επόμενο μάθημα θέλω να μου γράψετε τι συναισθήματα σας δημιούργησε το ποίημα που διαβάσαμε.
Ε-Από την πρώτη μέρα εργασίες.
Ναι ή Λογοτεχνία μπορεί να είναι ένα ξεκούραστο μάθημα σε σύγκριση με τα άλλα.
Αλλά γιατί με το καλημέρα σας εργασίες. ΔΕΝ ΘΈΛΩ.Καθηγήτρια -Παιδιά σας παρακαλώ πολύ.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Επιτέλους τελείωσε η πρώτη μέρα.
Σε ποιόν να το πω και να με πιστέψει από την πρώτη μέρα σχεδόν σε όλα τα μαθήματα εργασίες.
Και επιτέλους μετά από τέσσερις ώρες τελείωσα όλα τα μαθήματα.
Εντάξει η αλήθεια είναι ότι θα είχα τελειώσει γρηγορότερα, αν δεν σταματούσα συνέχεια να κοιτάζω μια το κινητό μου και μία το υπέροχο άσπρο χρώμα που έχει το ταβάνι.
YOU ARE READING
~Σε Καινούργιο Σχολείο~
HumorΗ Έρικα είναι 17 χρονών και μαθήτρια λυκείου.Που πρόσφατα μετακόμισε με την μαμα της στην Καλιφόρνια. Εκεί θα πάει εσωτερική σε ένα σχολείο, αφού η μαμά της δουλεύει πολλές ώρες και δεν είναι στο σπίτι. Όμως το καινούργιο της σχολείο δεν είναι τόσο...