~8~

286 23 0
                                    

~Πλευρά Έρικας~

Με την Μάντι γυρνάμε από το γραφείο του λυκειάρχη, του είπε να με βάλει στο δωμάτιο μαζί με εκεί.

Για να πω την αλήθεια δεν έχω καταλάβει πως είναι τα δωμάτια εδώ.

Ε-Μάντι να σε ρωτήσω, τι εννοείς όταν λες ότι θα είμαι στο δωμάτιο μαζί σας.

Μ-Τα δωμάτια του σχολείου έχουν σαλόνι, κουζίνα και τέσσερα δωμάτια. Θα καταλάβεις τι εννοώ όταν το δεις.

Είχαμε φτάσει μπροστά από μία πόρτα  που την άνοιξε με τα κλειδιά της.

Και ναι τώρα κατάλαβα τι εννοεί. Το πρώτο πράγμα που έβλεπες όταν έμπαινες μέσα ήταν το σαλόνι και στο βάθος ήταν μια μικρή κουζίνα.

Μ-Δεξιά είναι τα δωμάτια των αγοριών και αριστερά τα δικά μας. Το δικό σου δωμάτιο είναι η δεύτερη πόρτα.

Ε-Ευχαριστώ πάω να αφήσω τα πράγματα μου.

Ανοίγω την πόρτα του δωματίου μου και μπορώ να πω ότι είναι αρκετά ωραίο. Έχει ένα αρκετά μεγάλο κρεβάτι, γραφείο, ντουλάπα.

Ωχχ τώρα το θυμήθηκα πρέπει να αδειασω και την βαλίτσα.
Γιατιι?? Βαριέμαι

Έχω μείνει αφήνει δεν το είχα προσέξει πριν δίπλα από την πόρτα έχει ένα ολόσωμο ΚΑΘΡΈΦΤΗ ναιι.

Τι θέλετε είμαι ψωναρα και μου αρέσουν οι καθρέφτες.

Ναι μην ανησυχείς το καταλάβαμε.

Θα φτιάξω τώρα τα πράγματα για να μην τα έχω μετά.

Πάλι καλά.

Οχου σταματά λίγο.

Μετά από κάνα τέταρτο και αφού επιτέλους είχα φτιάξει τα πράγματα μου. Κάποιος μου χτυπάει την πόρτα.

Ε-Περάστε.

Και μέσα στο δωμάτιο μπαίνει ο Νικ.

Ν-Ήρθα να σου φέρω τα κλειδιά σου και να σε ρωτήσω αν θες να έρθει στην τραπεζαρία μαζί μας για φαγητό.

Ε-Ευχαριστώ. Ναι απλά θέλω δύο λεπτά.

Ν-Εντάξει θα σε περιμένω απέξω.

Πήρα τι κινητό τα κλειδιά που μου έδωσε. Έπιασα και τα μαλλιά μου μια κοτσίδα.

Νομίζω είμαι έτοιμη.

Στον καθρέφτη κοιταχτηκρς.

Αα ναι μισώ.

Δεν το εννοούσα.

Δεν πειράζει.

Είμαι έτοιμη. Έξω στον καναπέ με περίμενε ο Νικ.

Ε-Η Μάντι και ο Άνταμ που είναι.

Ν-Έχουν πάει να πιάσουν τραπέζι. Πάμε και εμείς.

Ε-Ναι.

~Σε Καινούργιο Σχολείο~ Where stories live. Discover now