,,Dovidenia a dobrú noc ! Zbožňujem vás !"
Odprevádzali sme Eda Sheerana nadšeným jasotom a on sa s nami rozlúčil bozkom do publika. V zápätí chytil svoju gitaru a zmizol v stane za pódiom.
Carson sa na mňa díval bez prestania už niekoľko minút. Narovinu, znervózňovalo ma to. Nie v negatívnom slova zmysle, ale...jednoducho, nebola som pripravená na to byť s ním. Nevedela som, ako sa správať, čo hovoriť, čo by som mala cítiť...
,,Čo ty ?" Spýtal sa, keď som sa naňho pozrela tiež. Čo ja ? Carson čo má toto celé znamenať ? Sme spolu, alebo nie ? Pobozkal si ma, tak si môj frajer či nie ?
Stovky otázok som potlačila úsmevom, za ktorý som bola odmenená bozkom. Vždy mi naskakovali zimomriavky, keď sa nám dotýkali pery.
Prvá pusa. Pomyslela som si. Dostala som ju od Carsona. Prvá pusa by mala byť z lásky, tak prečo ju necítim ?...
***
,,Tak čo, oslávime to nejako ?" Zahrmel Noah, keď sme si všetci v stane dávali dokopy svoje veci.
,,To si píš !" Uškrnula sa Kylie. ,,Afterka v Skylarku !" Skríkla na celý stan a tým si získala pozornosť a súhlas viacerých ľudí.
Prezliekať sa mi vonkoncom nechcelo, tak som si na seba hodila iba koženú bundičku, ktorú som si v priebehu dňa kúpila, čižmy som šmarila do tašky a nechala si na nohách konversky. Bola som totálne na šrot, už som premýšľala, ako sa z toho vykrútim.
Samozrejme ako vždy, bola som rozkrámorená najviac zo všetkých a kým som zazipsovala tašku, všetci už odchádzali. Jediný, kto na mňa čakal, bol Carson.
,,No makaj !" Kylie mi kývnutím hlavy vo dverách stanu naznačila, že si mám pohnúť. ,,Kylie vieš čo, choď s ostatnými napred, my sa k vám potom pridáme."
Slovo my som počula oveľa výraznejšie než zvyšok vety. ,,Okej, keď myslíš...ale chlast vám neostane tak si švihnite, dobre ?" Zasmiala sa a žmurkla na mňa. Vzápätí zmizla kdesi vonku.
,,Bože akoby som už len po tom túžila." Bola som príliš unavená na to, aby som premýšľala nad tým, čo hovorím. Takže sarkazmus mal voľnú cestu.
Šaty som chytila do pravej ruky a do druhej som chcela zobrať tašku, no Carson ma predbehol a zobral mi ju.
Nepovedala som nič, poďakovala som mu úsmevom a milým pohľadom. ,,Prečo myslíš, že som ich tam poslal dopredu ?"
Obaja sme vyšli zo stanu a rozlúčili sa s Brooksovou, Corwellovou, a naposledy aj s Edom Sheeranom. Ten nám naposledy zaželal veľa šťastia a aby nám to spolu vyšlo.
Hoci som už teraz bola na pochybách, nepriznala som to.
,,Noo, ja neviem. To mi povedz ty." ,,My dvaja," pravou rukou ma chytil okolo pliec, a ja som sa tíško zachichotala.
,,najprv niekam zájdeme. Čo ty na to ?" ,,Nooo, nie som proti." Začala som sa hrať s pramienkom vlasov.
Vyšli sme von z Westlaku. Až teraz som zistila, ako veľmi mi chýbal čerstvý vzduch. Zhlboka som ten mrazivý kyslík vtiahla do pľúc a dúfala, že sa na druhý deň nezobudím so zápalom priedušiek.
Carson nám stopol taxík. ,,Carson veď je pol jedenástej. Kam chceš o takomto čase ísť ?" Neodpovedal mi, len mi otvoril dvere a pokynul, nech nastúpim.
Tašky a šaty hodil do kufra a sadol so vedľa mňa. ,, Boulevard Ave, Japonská záhrada." Taxikár naštartoval a pohli sme sa.
Až po chvíli si všimol, ako sa naňho dívam. ,,Poznám to tam. Majú otvorené až do polnoci." Usmial sa aby ma uistil, a ja som mu úsmev opätovala.
YOU ARE READING
How to love /SK/ ✅
RomanceAko zistíte, že sa niekomu páčite ? Opatrne so slovami, pretože páčiť sa niekomu a mať ho rád sú dve úplne iné veci. Keď sa vám niekto páči, seriete na to, akú má dušu. Čistú, či skazenú. A keď máte niekoho rád, je vám jedno, ako vyzerá, pretože vy...