Všetko sa odohralo tak rýchlo.....postupne sa to však vyjasňovalo. Hmla, ktorá mi sadla na centrum vnímania pomaly mizla a ja som začala rozoznávať, čo sa deje.
Všetci tlieskali najviac ako vedeli. Ich krik mi rezonoval v hlave ako ozvena. Niektorí kričali tak nahlas, až ich hlasivky nestíhali. No všetci sa dívali iba na mňa a Carsona. Stáli sme vedľa seba v záverečnej póze, držal ma v náručí a ja som sa opierala o jeho hrudník.
Keďže to všetko bolo také intenzívne, postupne som sa rozpamätávala na to, čo sa dialo. Tancovali sme. Ja a Carson. Vložili sme do toho celú dušu a srdce. Na tie 3 minúty trvania pesničky sme boli ako jeden.
Improvizovali sme. Nešlo to inak, polovica nášho tanca bola vytvorená na mieste, v Carsonovej hlave. Každý nasledujúci krok bol vytvorený v tej chvíli, keď končil predchádzajúci. Aj keď sme počas krátkeho sóla tancovali každý oddelene, na um mi nezišlo nič iné, ako baletná improvizácia, takže skoky a piruety sa stali súčasťou tanca.
Bola som mu nekonečne vďačná za to, že ma učil improvizovať vo dvojici. Jeho improvizačné znamenia a moje reflexy spolu vytvorili neskutočný duet. Dopĺňali sme sa. Vďaka tomu, že som nešla sama za seba, ale mohla som sa naňho spoľahnúť, som to dokázala prežiť oveľa viac.
A za celý ten čas, čo som sa hýbala, či sama či s ním, som mu hľadela do očí. Neuhla som ani o milimeter. Nikdy som sa na nikoho tak intenzívne nedívala.
Naozaj bol mojím majákom. Pri pohľade naňho, som verila, že to zvládnem. A zvládli sme to. Spolu.
,,Dámi a páni, Lynn Whitmanová a Jeremy Carson !" Zvolala moderátorka na pódiu do mikrofónu. Ústa sa mi nedobrovoľne formovali do obrovského úsmevu plného šťastia. A jemu tiež.
Pomaly som ho pustila a postavila sa vedľa neho, zatiaľ čo on stále držal moju pravú ruku, ako správny džentlmen.
Obaja sme sa poklonili ako tanečníci. Keď som znova zdvihla hlavu, pohľadom som sa lúčila so všetkými. Hľadala som Seana. Chcela som, aby videl to šťastie v mojich očiach. No nevidela som ho, a moje iskrivé oči trochu pohasli. No pocit úspechu pretrvával.
Ruka v ruke a za odprevádzania publika sme odišli naspäť za pódium. Hneď ako sme zmizli z dohľadu, zvrtla som sa na špičke a zavesila sa mu na krk ako taká koala. ,,Bože moja. Ty si bola úžasná !" Zaševelil mi do ucha.
,,Ja ? Veď ty si ma celý čas zachraňoval !" ,,Ale čo som ti o tom vravel ?" Odtiahol sa, no stále si ma držal blízko seba tým, že ma držal okolo pása. Až teraz som si uvedomila, aká som z jeho pohľadu stuhnutá. ,,Tancujeme spolu. Nie každý za seba."
Spoza rohu sa vynorila Brooksová. V očiach mala slzy, ktoré si podchvíľou zotierala a hrdo tlieskala. ,,Deti moje boli ste úžasní ! Neprekonateľní !" Smrkla a natiahla ruky, aby sme ju objali. Išla som prvá. ,,Ďakujeme pani profesorka."
,,Ja nemám slov ! No dokonalosť ! Jednoducho dokonalosť !" Mrmlala mi do ramena a jej ryšavé vlasy ma šteklili na tvári.
,,Zvládli ste to famózne, Carson, nikdy som nevidela lepšiu improvizáciu !" ,,No ale..." s mierne hanblivým úsmevom si strčil ruky do zadných vreciek. ,,Keby počas toho, čo sme boli od seba nedala to baletné sólo, tak by to nevyzeralo tak veľkolepo."
,,A keby si ma ty neučil tie znamenia tak by sme netancovali vôbec." Vrátila som mu to po tom, čo sa odtiahla od Brooksovej. ,,Obaja ste boli rovnako dobrí," zahriakla nás dojato. ,,a poviem vám, učím už dlho a v živote som nevidela dvoch ľudí, ktorí spolupracujú tak, ako vy. Naozaj, ste veľmi roztomilý pár."
Obaja sme sa zasmiali s pootvorenými ústami. Ako inak, raz a zas sme podľa niekoho pár. Už aj podľa nej. Bojím sa toho, že ma okolie dotlačí k niečomu, čo sama nechcem, a jediný komu to ublíži, bude Carson.
,,Ďakujeme." Strohá odpoveď nás oboch, po tom čo sme si vymenili skleslé pohľady.
,,Nejdem vás už zdržovať, bežte za kamarátmi. Ešte raz, boli ste úžasní !" Zazubila sa a zaťala päste. Otočila sa na odchod a my sme vošli do stanu.
,,Vy dvaja ste nenormálni !" Kylie sa mi hodila na krk a nedala mi ani šancu sa na to pripraviť. ,,O môj bože !" Skríkla som jej do ucha, no hneď som ju silno objala okolo krku. Stískali sme sa a jemne sa kývali zo strany na stranu.
,,Lynndegarda," odtiahla sa, no dlane nechala uložené na mojoch ramenách, ,,Chceš mi povedať, že toto celé ste vymysleli práve teraz ?" Sklonila hlavu a pozrela sa na mňa spod otázneho obočia.
,,No, museli sme pokiaľ sme chceli tancovať !" Snažila som sa argumentovať, hoci som v tom nikdy nebola príliš dobrá. ,,V skutočnosti to celé vymýšľal on takže zásluhy sú hlavne na jeho strane !" Otočila som sa na Carsona, ktorý sa rozprával s Lessie, ktorá sa tu ani neviem kedy zjavila. Zrejme sa prišla pozrieť rovnako ako Sean.
,,Ale choď už !" Mávol nad tým rukou, ako keby to bolo jedno. ,,A mňa neobíjmeš ?" Ozvalo sa mi odrazu od chrbta. Bez rozmýšľania som sa otočila a ocitla sa zoči voči Seanovej tvári, ktorá sa na mňa usmievala z nebezpečne blízkej vzdialenosti.
,,Sean !" Od prekvapenia mi klesol hrudník. ,,Čo ty tu ?" Neodpovedal. Zasmial sa nad mojou nechápavosťou. Ruku mi položil na kríže a pritiahol si ma k sebe. Nemala som na výber, omotala som mu ruky okolo krku a pritisla sa ešte viac na jeho pevnú hruď.
,,Bola si perfektná." Povedal mi a ešte viac si zaboril hlavu do môjho ramena. Ja som urobila to isté. Okrem Carsona bol jediný, kto ma chválil nie ako jednu z páru, ale ako mňa.
Ale pri Carsonovi mi nenaskakovali zimomriavky, srdce sa mi nerozbúchalo ako šialené a necítila som tlak v celom tele. Jediný človek, ktorý mi to dokázal spôsobiť, bol Sean.
VOUS LISEZ
How to love /SK/ ✅
Roman d'amourAko zistíte, že sa niekomu páčite ? Opatrne so slovami, pretože páčiť sa niekomu a mať ho rád sú dve úplne iné veci. Keď sa vám niekto páči, seriete na to, akú má dušu. Čistú, či skazenú. A keď máte niekoho rád, je vám jedno, ako vyzerá, pretože vy...