9. rész

174 24 17
                                    

( Jungkook szemszöge )

Nam

Jungkook, fenn vagy már?

Jungkook

Asszem, ez egy válasz a kérdésedre

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Asszem, ez egy válasz a kérdésedre..

Nam

Találkozzunk! Muszáj lenne beszélnünk!

Jungkook

Ha nem rémlene, ma iskola van..

Na, nem mintha sok kedvem lenne hozzá

De az a helyzet, hogy most hozzád sincs sok.. aludni akarok..

Nam

Jimin - ről lenne szó.. :)

Jungkook

Hol találkozzunk?

Nam

10 perc és ott vagyok!

Kijelentkeztem, majd a telefonomat az éjjeli szekrényre tettem és levánszorogtam a konyhába. A francnak van kedve ilyenkor Namjoon - al találkozni, de jobban érdekel, hogy mit akar mondani Jimin - ről, mint a saját ügyes - bajos dolgaim.

Csináltam két csésze kávét és letelepedtem vele a nappaliba. 2 perc sem telt el, nyílt a bejárati ajtó. Nam nem igazán zavartatja magát.

- Tudod, néha kopoghatnál is! - forgattam meg a szemem, de beljebb invitáltam.

- Tudod, néha lehetnél kevésbé seggfej is! - kacsintott rám, mire vágtam egy grimaszt és belekortyoltam a forró kávéba.

- Térj a lényegre, Nam! Nincs kedvem ehhez.. - fordultam felé a kanapén és szórakozottan néztem rá.

- Szereted őt, igaz? - önelégülten mosolygott rám. Gondolom felvidította döbbent arckifejezésem. Magam sem tudom, hogy miért hittem azt, hogy Nam - ot is képes vagyok átverni. Ő a legjobb barátom. Jobban ismer már, mint a saját anyám.

Szólásra nyitottam a számat, de azonnal be is csuktam. Egy épkézláb mondat nem jutott eszembe. Tiltakozni nem fogok, mert hát minek? Már úgy is tudja.

- Miért félsz ennyire az érzéseidtől? Ő az ég világon bármit megtenne érted! Szeret, tudod te is nagyon jól. Ahelyett, hogy megijednél egy ilyen gyönyörű dologtól, mint Jimin, összekaphatnád magad és bevallhatnád vagy ha jobban tetszik, felvállalhatnád az érzéseidet. Vagy ha nem is tudod, hogy mit érzel, csak kövesd a szíved! - érintette meg a vállamat, mire összerezzentem.

- A francba is, mióta vannak neked ilyen gondolataid? - kérdeztem arcomat a kezembe temetve.

- Amióta végignézem, hogy szenvedsz! - villantotta rám idióta mosolyát. Ilyenkor tényleg elgondolkozok azon, hogy jót akar - e nekem.

Sóvárgás {Jikook ff.}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang