( Jimin szemszöge )
Nyöszörögve ébredtem fel, de amint kinyitottam a szemem, azonnal vissza is csuktam. Eszembe jutott a tegnap este és másra sem tudtam gondolni, csak arra, hogy visszhangzik a fejemben, ahogy mindenki azt mondja, hogy Jungkook és BamBam csókolóztak.
Csak álltam ott teljesen elveszve, miközben Tae a karomat rángatta és próbált lenyugtatni. Ki gondolta volna, természetesen rögtön sírógörcsöt kaptam. Nem fájt. Inkább mérhetetlenül dühös voltam.
Eljövök erre a kibaszott bulira, énekelek vele, aztán még arra is gondolok, hogy második esélyt adok neki, erre amikor valami nem úgy alakul, ahogy akarja, akkor tönkretesz mindent.
A telefonom fülsüketítő csöngése zavart meg abban, hogy tovább feküdjek a pihe - puha párnán és kikeljek az ágyból.
BamBam nevét láttam meg a kijelzőn, mire azonnal kinyomtam. Kinek van kedve egy olyan baráthoz, aki elárulta? Igaz, nem hallottam az ő verziójukat. De könyörgöm, mindenki azt mondta, hogy csókolóztak. Egyszerűen mindenki.
- Minie! - nyitott be Tae az ajtón, mire felé fordultam.
- Jó reggelt! - mosolyogtam rá, majd ismét kinyomtam a telefont, amely úgyszint BamBam nevét jelezte.
- Minden rendben? Miért nem vetted fel? - kérdezte, majd beljebb sétált és leült az ágyamra.
- Ja, jól vagyok! - erőltettem mosolyt az arcomra. - BamBam hívogat folyton, de nem érdekel a magyarázata! Ahhoz sincs kedvem, hogy elgyakoroljam még egyszer a táncot, pedig úgy érzem, hogy muszáj lesz, mert még van olyan rész, amit nem igazán tudok.
- Ügyes leszel, nyugi! Mind ott leszünk, hogy szorítsunk neked! Mellesleg nem vagy kíváncsi, hogy Jungkook vajon milyen koreográfiával áll elő? - terült el az ágyon, mire hitetlenkedve pillantottam rá. - Mi van?
- Nem! Majd eltáncolja BamBam - nak és kész! Már csak Yugyeom - ot sajnálom ebben az egészben.. - temettem az arcom a kezeim közé, majd felkaptam a ruhámat és elindultam a fürdőbe, hogy lezuhanyozzak. Tegnap este erre sem volt erőm, na meg kedvem sem.
Alaposan letisztítottam a testem a forró víz és tusfürdő keverékével, majd megtörölköztem, fogat mostam és felöltöztem. Az ajtót kinyitva Yoongi - val találtam szembe magam, mire biccentett egyet és eltűnt a fürdőben.
Yoongi - nak úgy tűnik, hogy nehezen megy a felkelés még mindig.
- Jó reggelt, Jimin! Mit készítsek neked reggelire? - kérdezte Jin, majd mosolyogva mutatott az asztal mellett lévő székre, hogy üljek le.
- Szerintem nem reggelizek, Jin! Még el kellene mennem gyakorolni a táncot, mivel nem akarok egy orbitálisan nagyot égni este. Úgy, hogy mindenki engem néz majd. - sóhajtottam fel.
- Úgy érted, hogy nem akarsz Jungkook előtt leégni, ugye? - sandított rám óvatosan, mire megforgattam a szemem.
- Miért mindig Jungkook? - kérdeztem idegesen. - Nem lehetne egy szabad percem anélkül, hogy fel ne hozná valaki?
- Tekintve, hogy BamBam egész délben hívogatott minket, Jungkook meg most beszélt Jackson - al meg Namjoon - al, így nem! Valami nincs rendben és ezt te is tudod!
- Hát persze, márpedig az, hogy ő és BamBam tegnap este szépen összemelegedtek és én még az újabb esély gondolatát is felvetettem magamnak! Mekkora idióta vagyok! - mondtam, majd felkeltem és az ajtót becsapva magam után indultam el a táncterembe, ahol gyakorolni kezdtem a zenére, amit kiosztottak nekem.
YOU ARE READING
Sóvárgás {Jikook ff.}
FanfictionJimin az egyetemista fiúk gondtalan életét éli 5 legjobb barátjával, amikor is egyikük bemutatja régi középiskolai haverját, Jungkook - ot. A fiú élete fenekestül felfordul. Muszáj eldöntenie, hogy csak sóvárog Jungkook iránt vagy felvállalja az ér...