Ders bitmişti.
Şimdiki dersimiz ise bedendi.
Genellikle beden dersini sevmezdim spor bana göre değildi.Teneffüs zili çalınca, sınıftaki kız öğrencilerle birlikte soyunma odasına gittik.
Üstümü giyinirken,
Yeri'nin kızlara Jungkook hakkında birşeyler söylediğini duydum.-"Kızlar Jungkook çok iyi sevişiyor.
Resmen uzman herşeyi biliyor.Neyin zevk verip vermediğine kadar."
Dedi Yeri."Keşke benim de öyle bir sevgilim olsa"
diye söylenmeye başladı diğer kızlar.-"Eee tabi uzman olacak, bunca zaman başka kızlarla yattığı için alışkındır."
Dedim.
Baya sinirlerim bozulmuştu.Ordan Yeri lafa atladı.
-"Ne demeye çalışıyorsun sen!""Sağır falansın galiba anlamadın herhalde?"
"Diyorum ki bunca zaman başka kızların yatağını süsleyen bir adam sana da o gözle bakıyor.
Senin bir tek bedenini seviyor o.
Cidden sevgili falan mı oldunuz sandın?""Bu kadar kör olma Yeri,
Seni sevmiyor o.
Bunca zaman tek gecelik ilişkiler yaşayan birinin bir anda değişmesi normal mi sence?"Yeri söylediklerimi duyduğunda sinirlenmişti.
Siniri gözlerinden okunuyordu.
Resmen gözlerinin içinden ateş püskürüyordu.Hızlı bir hamlede,saçımı tutup çekmeye çalıştı.
Fakat ben ona bu fırsatı vermeden kolunu sert bir şekilde havada tutup saçımı çekmesini engellemiştim.-"Sen göreceksin Lalisa Manoban.
bu dediklerine pişman edeceğim seni!""Aynı sınıftayız Yeri her zaman gelebilirsin."
Deyip havalı bir bakış attıktan sonra soyunma odasından sahaya doğru geçiş yaptım.
Lalisa'nın kıyafeti;
Sahaya gittiğimde Mark,Lucas,Ten basketbol oynuyordu.Yeri,Yuju,Jihyo,Tzuyu,Irene de voleybol oynuyordu.
Bende Jennie ile birlikte basketbol sahasının yanındaki uzun,tahta bank'a oturdum.
O sırada erkeklerin soyunma odasının olduğu taraftaki kapıdan çıkan Jungkook'u gördüm.
Sırıtarak yanımıza doğru geliyordu.
__________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•La Vie En Rose• Lizkook(Tamamlandı)
Teen Fictionİşler daha ne kadar zor olabilirdi? Birşeyler hissederken iki taraf daha ne kadar acı çekebilirdi? Daha ne kadar uzak durabilirlerdi?