▸BLACK PARADİSE◂
Aynanın karşısında dikilen yakışıklı genç adam omzunda yazılı olan "No Mercy" dövmesine dokundu. Aklına 3 yıl önce yaşadıkları geldi, o lanet gece zihninde canlandı, artık merhamet kelimesini zihninden silmişti düşündüğü tek şey intikamdı. Gözlerini kapatınca güzel annesinin son gülümsemesini hatırladı, kalbinde inanılmaz bir acı oluştu. Bu sefer bakışlarında her zamankinden daha derin bir öfke vardı. "Çok az kaldı" diyerek mırıldandı, "Bu sefer elimden kaçamayacaksın!"
Yakışıklı yüzüyle bütünleşen kahverengi saçlarını geriye doğru atarak aynadaki görüntüsüne memnuniyetle bakıp "Bugünde dünya çapında yakışıklısın Kim Seok Jin" diyerek masada duran silahı beline yerleştirdi.
---
Genç kadın otelin en lüks odalarından birinde, kocaman pencereden Londra'nın kalabalığını seyrediyordu. Gözleri caddede dolaşsa da aklı çok başka yerlerdeydi.
"Seohyun, gece için bu elbiseyi seçtim, eminim sana çok güzel olacaktır, ne dersin?"
"Hey, kime sesleniyorum aklın nerede senin?"
Güzel kadın sonunda başını arkadaşına doğru çevirerek "Sen beğendiysen benim için sorun yok, kolay çıkarabileceğim bir şey olsun yeterli" diyerek spor ayakkabılarını giymeye başladı. Zihninde beliren düşüncelerin verdiği rahatsızlıktan kurtulmak için yürümeye karar verdi. Bir şey hatırlamışçasına arkadaşına dönüp "Bu arada Key'e söyle bu gece benden haber beklesin" diyerek büyük kapıdan koridora çıktı.
---
"Şu lanet sakızı çıkaracak mısın artık ağzından?" Johnny gülümseyerek ona sinirle bakan yaşlı adama hayır dercesine başını sağa sola salladı. "Elimizde onlarca keskin nişancı varken neden kendin gitmekte bu kadar ısrarcısın?"
Johnny, elindeki keskin nişancı tüfeğinin parçalarını birleştirmekle meşguldü. Adamın sorusunu duymazdan gelip ıslık çalmaya başladı. Yaşlı adam aynı soruyu tekrar yöneltince Johnny bıkmış bir ifadeyle "O ukala pisliğin işine bizzat kendim bakacağım" diyerek güneş gözlüklerini aldı.
Hiçbir zaman söz dinlemezdi, bu sefer de kendi bildiğini yapacaktı. Yardımcısına "Akşam için güzel bir takım hazırla, arabama bırak" diyerek merdivenlerden inmeye başladı.
---
Hikayedeki Karakterler:
Kim Seok Jin (BTS)
Seohyun (SNSD)
Johnny (NCT)
Solar (Mamamoo)
Jaehwan (VIXX)
Key (SHINEE)
Henry Lau (SUJU)
Merhaba Güzel Okurlarım^^
Ben Twitter'daki whispertubyjin kullanıcı adının ve Ocean Wind isminin sahibi TUBY.
Hikayeyi okurken heyecanlı bir K-Drama izliyormuş gibi hissedebilirsiniz. Kurgu tamamen bana aittir. Bölümler için önereceğim şarkıları dinleyerek okursanız daha çok keyif alırsınız. Hikayemizin OST'leri varmış gibi düşünün^^ 1. bölüm çok yakında sizlerle!
Bu yazdığım ilk fanfiction o yüzden yorumlarınızı, önerilerinizi ve desteklerinizi bekliyorum~
Sizi seviyorum! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Paradise
RomanceVarlığı bir şehir efsanesin dönüşmüş, yaşadığı acılar nedeniyle kontrolsüz bir güce sahip, adı geçtiği zaman herkesin yutkunduğu cesur adam Kim Seok Jin ile, Güzelliği ile herkesi büyüleyen, gözlerindeki sır dolu bakışlar ile insanların hayatını del...