Pov Maj
Al snel merk ik dat we richting de kust gaan. 'We gaan naar het strand.' Zeg ik. 'Klopt, het leek me dat je daar wel zou van houden.' Zegt Justin. 'Klopt, en jij? Hou jij van het strand?' Zeg ik. 'Zeker, maar ook van het bos.' Zegt Justin.
'Is het niet raar om in je familie meerdere elementen te hebben?' Zeg ik nieuwsgierig. Ik weet wel dingen over de andere elementen maar niet heel veel.
'Je bent wel nieuwsgierig hè. Het is schattig. Maar nee het is niet raar, het is juist leuk. Je leert veel van de ander.' Zegt Justin. 'Ja dat is waar en ik ben helemaal niet zo nieuwsgierig.' Zeg ik. 'Ben je wel, maar dat is niet erg. Het is leuk.' Zegt Justin. Ik bloos als een gek.
'Nou nu staan we gelijk. Ik heb gebloost en nu jij ook.' Zegt Justin. Ik lach. Al snel zie ik de zee. Het is nog licht buiten. Ik hoop de zonsondergang te zien. 'Nou, dit is 1 van mijn favoriete vis restaurants.' Zegt Justin en stapt uit. Ik wil mijn deur open doen maar Justin is me voor.
Justin legt zijn arm om heen en begeleid me naar het restaurant. Al snel hebben we een tafel aan het strand met uitzicht op de zee. 'Wat willen jullie te drinken?' Vraagt de ober. 'Ice tea.' Zeg ik. 'Voor mij cola.' Zegt Justin. 'Ik had echt verwacht dat je bier ging drinken.' Zeg ik.
'Vandaag geen alcohol voor mij.' Zegt Justin. We praten over makkelijke onderwerpen. We bestellen al gauw eten. Ik ga voor garnalen en pasta, Justin gaat voor de zalm met gebakken aardappels en groenten. 'Justin, waarom doe je zo je best?' Zeg ik.
'Nou, ik weet hoe de mate band is. Ik wil die graag en je bent echt speciaal Maj. Sommige mensen moet je houden en liefhebben.' Zegt Justin. 'Ik wist niet dat een mate zo belangrijk voor je is. Ik hoor zo veel roddels.' Zeg ik. 'Ja, je moet niet alles geloven.' Zegt Justin.
'Wie heeft er dan een mate waar je er uit haalt dat je het ook wil.' Zeg ik. 'Mijn ouders en Noah, mijn gamma. Zijn mate heet Sia, hun band is gewoon fantastisch. De verhalen die hij vertelt. Je ziet gewoon het verschil tussen zijn ex en Sia.' Zegt Justin. 'Dus jij denkt dat wij dat ook kunnen hebben.' Zeg ik.
'Ja, hopelijk wel.' Zegt Justin en kijkt me diep in mijn ogen. 'Weet je, je hebt me verrast met deze 2 dagen. Met het koken en nu dit. Ik hoop dat dit geen toneelstuk is.' Zeg ik eerlijk. 'Dat is mooi en ik zweer niks is gespeeld.' Zegt Justin.
Na het eten, gaat de zon onder. 'Zullen we even op het strand lopen.' Zeg ik. 'Ja, graag.' Zegt Justin en betaalt. Ik doe mijn schoenen uit en pak Justin zijn hand en ren naar het water. Justin lacht en rent mee. De tintelingen gieren door me heen. Het werkt verslavend.
Na 10 minuten is de zon halverwege. Ik ga spontaan zitten aan de waterlijn. Justin kijkt me verbaasd aan en gaat al snel naast me zitten. Hij legt zijn arm achter me neer. 'Dit is mooi en zo zorgeloos.' Zeg ik. 'Klopt, dit is fantastisch.' Zegt Justin.
'Soms moet je gewoon dingen doen en niet denken.' Zeg ik. 'Wat bedoel je?' Zegt Justin. 'Dit.' Zeg ik en druk mijn lippen op zijn zachte lippen. Justin schrikt en gaat al snel er in mee. Hij legt 1 hand op mijn heup en de ander op mijn wang. Ik leg mijn hand op zijn borstkas en 1 in zijn nek.
Ik geef Justin toestemming en we zoenen. Ik weet niet waarom ik in ene zo spontaan ben. Zo ben ik meestal niet. Na een tijdje laat ik hem los. 'Wow, die zag ik niet aankomen.' Zegt Justin. Ik bloos en kijk naar beneden. Van wat ik net heb gedaan.
'Ik weet niet, waarom je dat deed. Maar je mag het vaker doen.' Zegt Justin en laat me hem aankijken. Ik lach. 'Hoe gaan we verder nu?' Zeg ik. 'Ja, nou ik had niet verwacht dat je ja ging zeggen dus geen idee.' Zegt Justin en krabt aan zijn nek. 'Uhm, ja. Ik wil je een kans geven maar weet niet wat nu de stap is.' Zeg ik.
Lynne doet haar vreugde dansje in mijn hoofd. 'Blijf, blijf nog een aantal dagen, weken.' Zegt Justin. Ik kijk hem verbaasd aan. 'Jaaaaaa! Tuurlijk blijven we! Maj dit is fantastisch. Hij is zo lief en geweldig en een super zoener.' Zegt, nou ja gilt Lynne.
'Oké, maar ik weet niet hoe mijn ouders enzo het gaan opvatten. Ik denk wel goed.' Zeg ik. 'Mooi.' Zegt Justin en drukt een kort kusje op mijn lippen. 'Je bent zo knap.' Zegt Justin heel zacht. Ik denk dat dat tegen zichzelf is maar dat het er hard op uit kwam.
'Jij ook hoor.' Zeg ik terug. Hij kijkt ms geschrokken aan. 'Shit.' Vloekt Justin. 'Laten we gaan.' Zeg ik. 'Ja doen we.' Zegt Justin en slaat op. Hij steekt zijn hand naar me uit en ik pak hem aan. Hij trekt me omhoog. Ik bots tegen zijn lichaam aan en kijk hem aan. Hij grijnst.
Hij drukt zijn lippen opnieuw op die van mij. Ik ga er in mee en na een korte tijd laat ik hem los. 'Nou, het wordt koud.' Zeg ik. 'Ik kan je wel...' Zegt Justin en ik onderbreek hem. 'Verpest nou niet de sfeer.' Zeg ik. Hij grinnikt en slaat op mijn kont en rent er vandoor.
'Kleuter.' Zeg ik en ren achter hem aan. Ik spring op zijn rug en Justin houdt net op tijd zijn evenwicht. 'Hoe durf je?' Zeg ik speels boos. 'Tja ik heb me de hele avond ingehouden.' Zegt Justin. Ik bloos. 100%.
'Je bent zo schatting als Je bloost.' Zegt Justin en loopt het parkeerterrein op. Met mij nog steeds op zijn rug. 'Ik had een geweldige avond. Dank je.' Zeg ik. 'Ik ook.' Zegt Justin.
______
Weer een deel, het is sinterklaas geweest en alweer bijna vakantie!
Publiceerd: 10-12-18
1029 woorden
JE LEEST
Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《
Werewolf!Dit is deel 3 van The Elements Wolves Serie, die ik schrijf. Je kan de boeken los van elkaar lezen maar er komen wel verhalen of personen in voor van de andere delen! Deel 1 is Ice Cold Wolf Deel 2 is The Fire Wolf Deel 3 is Blue River Wolf Deel 4...