Hoofdstuk 20 (groot deel)

798 42 6
                                    

Dit is het laatste hoofdstuk van deel 3 van The Elements Wolves.

1 en een half maand verder

Pov Maj

Vandaag gaan de mannen weg. Alle elementen helpen mee. Het schijnt dat the Brown Wolves ook hun (vuur-, geest- en aarde roedel) aanvallen. Dus ze gaan de missie doen. Ik mag niet mee. Helaas. Mijn arm is weer genezen. Julian heeft zijn mate gevonden 3 weken geleden. Ze heet Meghan.

Vandaag komen Sia (mate Noah) en Meghan hier slapen. Tot Justin enzo weer terug zijn. 'Succes.' Zeg ik en druk een kus op de lippen van Justin. 'Ik ga je missen.' Zegt Justin en druk weer zijn lippen op die van mij.

'Wanneer mag ik je marken?' Zegt Justin na een zoen. 'Niet nu. Misschien als je terug bent.' Zeg ik. De deur gaat open en Noah, Julian en mijn broer komen binnen. 'Nou, tot straks.' Zegt mijn broer en trekt Justin mee. 'Blijf leven allemaal.' Zeg ik. 'Doen we.' Zegt Owen en ze rijden in de auto's weg.

Na 5 minuten gaat de bel en komen Meghan en Sia binnen. 'Nou, ik ben best gespannen.' Zegt Sia. 'Misschien is Noah gespannen en voel je dat.' Zegt Meghan. 'Ja dat zou kunnen.' Zegt Sia. 'Wat willen jullie drinken.' Zeg ik. 'Cola.' Zegt Meghan.

'Ik ook.' Zegt Sia. De 2 dames ploffen op de bank en ik pak de cola en 3 glazen. Ik ga bij hun zitten en schenk de glazen in. 'Wat willen we zo doen?' Zegt Meghan. 'Koken. Maj je moet ons leren hoe je dat eten maakt. Het ziet er zo leuk uit.' Zegt Sia. 'Oké dat kan. We kunnen ook nog zwemmen als we willen.' Zeg ik.

Na ons drinken gaan we aan de slag met het eten. Meghan doet de muziek heel hard aan en we koken. Al snel kunnen we het eten leuk gaan neerleggen.

Na een paar uur hebben we eten voor 100 mensen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Na een paar uur hebben we eten voor 100 mensen. Nee grapje. Veel te veel eigenlijk, dat wel. Maar niet voor 100 man. 'Nou laten we gaan eten.' Zegt Sia en likt haar lippen af. Het is al 4 uur verder sinds Justin is vertrokken. 'Maj, ze blijven echt wel leven.' Zegt Sia.

'Ja, dat is waar.' Zeg ik. Dan gaat de deur bel. 'Wie is dat?' Zegt Meghan. 'Geen idee.' Zeg ik. Sia doet de deur open en we zien onze 3 mates staan. Ik spring in de armen van Justin. 'Je leeft nog.' Zeg ik. 'Tuurlijk.' Zegt Justin. 'Mijn broer?' Zeg ik.

'Ik ben oké.' Zegt Owen die achter Justin enzo staat. Ik ga naar mijn broer en knuffel hem. 'Is alles goed gegaan?' Zegt Meghan en knuffelt Julian. 'Ja, de mensen en wolven horen nu bij ons en de rest is dood en we hebben land er bij.' Zegt Justin.

'Mooi. Laten we met z'n alle eten.' Zegt Sia. 'Ja lekker.' Zegt Noah en gaat aan tafel zitten. Na het eten gaat iedereen naar zijn eigen huis. 'En waren we snel of niet?' Zegt Justin en slaat zijn arm om me heen. We zitten op de bank. 'Dus ben je gewond?' Zeg ik en scan Justin. 'Nee, alles is al genezen.' Zegt Justin.

Er hangt een spanning. Ik weet niet of die positief is of negatief. Justin buigt naar voren en drukt zijn lippen zacht op mijn lippen. Ik ga er in mee. Justin legt me neer op de bank en zoent mijn nek. 'Mark me.' Zeg ik. 'Zeker?' Zegt Justin.

Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu