Pov Maj
We zijn al heel wat uur verder en ik heb nog niet toegegeven. Met de nadruk nog niet. Ik weet niet hoelang ik het nog vol hou. Justin is hier veel beter in dan dat ik had verwacht. Ik ben nu aan het douchen en heb me zelf ook wel een beetje opgesloten in de badkamer.
Justin wordt met het uur fanatieker in het winnen en ik krijg het steeds moeilijker. Zal ik op geven? Nee, Maj. Je doet niet aan op geven. Je moet nog 10 uur. Waarvan je er veel gaat slapen. Morgen om 11 uur ben je er vanaf en mag je Justin playback geven.
'Maj! Schiet is op. Dit is vals spelen. Je kan niet 10 uur in die badkamer blijven.' Zegt Justin die op de badkamer deur klopt. 'Jaaahhh.' Zeg ik en zet de douche uit. Ik pak een onesie en trek die aan. Ik dacht wat is het minst aantrekkelijk wat ik aan kan doen, wat ik hier heb, en dat was een onesie. Ik heb een narwal. Mijn stitch onesie ligt nog thuis.
Ik open voorzichtig de deur en hoor een heldere lach van Justin. Tuurlijk. 'Waarom?' Zegt Justin en lacht verder. 'Zodat je me niet aantrekkelijk vind.' Zeg ik. 'Ookal doe je een zak over je hoofd en bedek je je figuur, blijft je geur aantrekkelijk.' Zegt Justin en staat op.
Chips, ik had niet verzonnen dat je mate je qua geur ook aantrekkelijk vind. Ik word dom van dit gedoe. Mijn hersenen functioneren niet meer goed. 'Dus, laten we de komende 10 uur leuk doorbrengen.' Zegt Justin verleidelijk in mijn oor en legt zijn armen om mijn middel. 'Justin, ik ga niet toegeven.' Zeg ik.
'Nou, ik heb nog 10 uur.' Zegt Justin en geeft me een kleine duw waardoor ik op bed val. 'We kunnen ook gewoon slapen.' Zeg ik. 'Mooi geprobeerd.' Zegt Justin en zoent mijn nek. Ik sluit mijn ogen je probeer me op wat anders te concentreren. 'Wat voor date heb je in gedachte als ik verlies.' Zeg ik.
'Je moet uit de kleren ervoor.' Zegt Justin. 'Ja dag.' Zeg ik. Ik probeer onder Justin uit te komen maar hij houdt me tegen een raakt mijn armen aan. Zijn handen gaan naar mijn nek en ik voel zijn adem in mijn nek. Na een half uur me pesten is Justin gaan douchen.
Ik ben zo klaar met deze weddenschap. Ik besluit nu te gaan slapen voor dat Justin terug komt en het verpest. Ik hoor de badkamer deur open gaan als ik bijna slaap. 'Slim hoor al gaan slapen.' Zegt Justin en komt voorzichtig naast me liggen.
Al snel voel ik een sterke arm om me heen en val in slaap. Midden in de nacht hoor ik gemauw. Ik open mijn ogen en zie Soof staan. Ik til haar op en ze nestel zich op bed. Ik aai haar en ze begint heel hard te spinnen. 'Wat doet de kat hier.' Zegt Justin met een zwaardere stem als normaal.
'Geen idee. Ze valt vast zo in slaap.' Zeg ik. 'Zullen we stoppen met die weddenschap, ik wil je gewoon zoenen.' Zegt Justin. 'Ja, maar dan mag de date kiezen want jij bent er mee klaar.' Zeg ik. 'Deal.' Zegt Justin en zoent me gelijk. Ik ga er gewillig in mee.
Net als ik Justin toestemming wil geven, miauwt Soof heel hard en wurmt zich tussen ons. 'Serieus, Soof.' Zegt Justin en tilt de kat weg. 'Waar waren we?' Zegt Justin en ik schiet heel erg in de lach. 'Bij dat ik nu ga slapen.' Zeg ik en draai me om en ga slapen.
'O kom op.' Zegt Justin. 'Dit noem je payback.' Zeg ik en val en bijna in slaap. Justin zucht en gaat slapen. Ik ben blij dat de weddenschap weg is.
Ik word wakker door iemand die op bed springt. Ik open mijn ogen en zie Julian en Noah staan boven op bed en springen. 'Ga weg.' Zeg ik. 'Jullie moeten opstaan. Justin je moet naar de vergadering.' Zegt Julian en stopt met springen. 'Wacht, ik ga me aan kleden. Maken jullie dan ontbijt.' Zegt Justin.
'Hoe komen jullie binnen.' Zeg ik. 'Sleutel.' Zegt Julian. 'Zolang jullie maar dit laten voortaan.' Zeg ik. 'Tuurlijk, maar wat heb je aan.' Zegt Noah en lacht. 'Een narwal onesie.' Zeg ik bloedserieus. Alle 3 de jongens lachen en vertrekken. Justin naar de badkamer en Julian en Noah naar beneden.
Ik besluit me snel aan te kleden en loop naar beneden. Julian en Noah zijn aan het koken. Voor zover je het koken kan noemen. 'Breek niet het huis af.' Zeg ik. 'Kan jij koken?' Zegt Noah die onder het meel zit. 'Ja, wat maken jullie?' Zeg ik. 'Pannenkoeken.' Zegt Julian.
Ik lach en neem de leiding en hun helpen. Al snel liggen de eerste in de pan en is Justin beneden. 'Ik ruim straks wel op als jullie weg zijn.' Zeg ik. 'Prima. Heb je nog hobby waarbij je spullen nodig hebt.' Zegt Justin. 'Nee, je hebt genoeg in huis.' Zeg ik.
'Oké. Dan gaan we. Tot straks.' Zegt Justin en drukt een kus op mijn lippen en ze vertrekken. Ik zwaai ze uit en bedenk me dan. Wat moet ik in hemelsnaam doen.
_______________
Kort deel, er komt in het volgende deel meer actie.
Fijne kerst allemaal!
Publiceerd: 24-12-18
898 woorden
JE LEEST
Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《
Lupi mannari!Dit is deel 3 van The Elements Wolves Serie, die ik schrijf. Je kan de boeken los van elkaar lezen maar er komen wel verhalen of personen in voor van de andere delen! Deel 1 is Ice Cold Wolf Deel 2 is The Fire Wolf Deel 3 is Blue River Wolf Deel 4...