Pov Maj
Ik vloer haar. 'Gewonnen.' Zeg ik. 'Niet eerlijk. Je bent gewoon te sterk.' Zegt mijn beste vriendin Samantha. 'O kom op. Ik probeer me in te houden.' Zeg ik en help haar overeind. 'Soms blijf ik je een beetje te sterk vinden hoor.' Zegt Sammy. Sammy is Samantha haar bijnaam. Mijn broer Owen en Sammy zijn mates.
Dus mijn broer die alpha wordt heeft mijn beste vriendin als Luna. Ik probeer haar te trainen zodat ze een goede vechter word. Toch is dit moeilijk. Samantha heeft een ongeluk gehad bij een gevecht en moest lang herstellen. Daarom moet ze het nu weer leren. En je mate kan je niet trainen, dus ik heb me aangeboden om het te doen.
'Het is wel weer oké voor vandaag. We hebben hard getraind.' Zeg ik. 'Nee voor jou is dit makkelijk.' Zegt Sammy. 'Sammy, het komt weer goed. De roedel zal je beschermen en jij hun. Je staat er niet alleen voor. Je hebt mij en Owen.' Zeg ik en trek haar in een knuffel. 'Ik weet het. Ik hou van je.' Zegt Sammy.
'Ik ook van jou.' Zeg ik. We besluiten terug te gaan douchen thuis. Ik in mijn badkamer en Sammy in die van Owen. Sammy woont sinds 4 maanden bij ons in. Ik woon namelijk bij Owen. Owen ging uit huis en ik blijf hier bij hem tot dat ik mijn mate vind.
Ik wilde ook uit huis maar ik vond het na 6 maanden alleen heel stom. Ook Owen wilde wel iemand bij hem. Dus zo zijn we samengaan wonen. En na 5 maanden kwam Sammy er ook bij. Ze kennen elkaar al jaren maar zijn sinds Sammy haar 16e mates. Ze is nu net 19. Dus ja je kan het uitrekenen.
Ik ben over 2 maanden 20 jaar. Mijn broer is 22 nu.
Ik droog me af met een handdoek en loop naar mijn kast. Ik pak kleren en loop naar beneden.
Ik zie mijn broer tv kijken. Ik loop stil achter hem. Ik sluip naar hem toe. 'Boe!' Zeg ik in zijn oor. 'Aaaa.' Gilt Owen. Ik schiet in de lach. 'Je gilt als een meisje.' Zeg ik lachend. 'Maj!' Zegt Owen en rent naar me toe. Chips. Ik begin ook met rennen.
Owen haalt me bijna in. Ik zet mijn gave aan en schiet naar voren. 'Maj, dat is niet eerlijk.' Zegt Owen. 'Sorry.' Zeg ik. Ik beheers het element Water net als iedereen in onze roedel. Voor de rest kan ik me geruisloos voort bewegen en op vampier snelheid rennen in mens en wolven vorm.
Ik ben geen hybride. Ik ben gewoon begaafd. Ik heb nog wel meer gaven. 'Wat doen jullie.' Zegt Sammy die bij de tuindeur staat. Ze heeft nog een beetje een mank been. 'Ik krijg je nog wel.' Zegt Owen en loopt naar Sammy. Ik loop ook naar hun toe. 'Alles oké bij training?' Zegt Owen. 'Ja, alles oké.' Zegt Sammy.
'Ik ga drinken pakken. Jullie iets?' Zeg ik. 'Ja Cola.' Zegt Sammy. 'Voor mij ook.' Zegt Owen. Ik pak een glas water en 2 glazen cola. Ik loop terug en zie Sammy en Owen tongzoenen. Iel. Mijn ogen. 'Zoek een kamer ja!' Zeg ik. Sammy laat Owen los en bloost. 'Jij wilde hier wonen.' Zegt Owen. 'Doe dit gewoon op je eigen kamer.' Zeg ik.
'Ja ja, zussie.' Zegt Owen. Ik laat het water uit me glas boven zijn hoofd los. Owen kijkt me boos aan. Zo ontstaat een water gevecht tussen ons 3. Want Owen raakte per ongeluk Sammy. Die nu ook mee doet. Aangezien we de water gave hebben is een water gevecht heel makkelijk.
Na een kwartier zijn we doorweekt. 'Oké dat waren mijn droge kleren.' Zeg ik lachend. 'Mee eens.' Zegt Owen. Owen trekt zijn shirt uit. Sammy kijkt naar zijn buik en kijkt blozend weg. Sammy is heel erg verlegen. Owen gooit zijn natte shirt tegen me aan en loopt naar boven met Sammy over zijn schouder.
Ik doe het shirt in de droger en mijn kleren ook. Ik ren snel in mijn ondergoed naar boven en kleed me weer om in droge kleren. Na het eten, gaat Owen aan een beetje papier werk. Hij is aan het proef lopen voor Alpha zijn. Ik kijk film met Sammy. Na de film ga ik slapen.
'Weltrusten.' Zeg ik en ga naar mijn kamer. Ik ga liggen en val al snel in slaap.
De volgende ochtend doe ik gewoon mijn standaard routine. Ik ga met de auto naar mijn ouders. Ik had afgesproken om vandaag langs te gaan. Ik druk op de bel. Mijn vader doet open. 'Hey mijn pareltje. Kom verder.' Zegt mijn vader. Mijn vader noemt me bijna altijd pareltje.
Mijn voornaam betekent parel namelijk. Mijn middelste naam, Mari, betekent ster van de zee en mijn achternaam is River dus ja dat is gewoon Engels voor rivier.
'Hoi Pap, alles oké hier?' Zeg ik. 'Ja, alles oké. Ik ben Twan aan het in werken als Beta.' Zegt mijn vader. Aangezien mijn vader beta is werkt hij de nieuwe beta in. Mijn broer gaat het over nemen van de oude Alpha over 3 maanden.
Dus dan komen er een nieuwe beta en gamma. Twan is de beste vriend van Owen. Zijn andere vriend, die gamma word, is Felix. Ik heb toen ik 16 was een tijdje, 3 maanden, met Twan gehad. Hij heeft me ontmaagd. Niet dat het relevant is voor jullie maar oké.
Maar we zijn hele goede vrienden en hij heeft zijn mate nu al 5 maanden gevonden. Ze zijn zo schattig samen. Toen Owen er achter kwam dat zijn beste vriend van 18 met zijn kleine zusje van 16 had was hij een beetje boos. Maar ja hij kon er niks tegen doen.
'En hoe doet hij het.' Zeg ik. 'Goed goed. Hij heeft het door.' Zegt mijn vader. Ik zie mijn moeder. 'Mam.' Zeg ik. 'Maj, liefje.' Zegt mijn moeder. Ik geef haar een knuffel. 'Hoe gaat het met je? Heb je je mate al gevonden?' Zegt mijn moeder.
'Mam, alles is oké en nee nog geen mate. Ik wil wel graag mijn mate. Ik bedoel ik ben al 3 jaar mateloos.' Zeg ik. Je kan je mate van af je 16e vinden en ja ik ben nu al best lang 19. 'Ach liefje het komt goed.' Zegt mijn moeder. Ik hoor voetstappen. 'Hey kleintje.' Zegt Twan en geeft me een knuffel.
'Hey Twanny.' Zeg ik. Ik heb een hekel aan de naam kleintje en hij aan Twanny. Dus ja. Als hij dat zegt, zeg ik dat. 'Oké schat. Wil je wat drinken?' Zegt mijn moeder. 'Water.' Zeg ik. 'Oké.' Zegt mijn moeder en gaat het halen.
________
Het eerste deel van deel 3. Ik ga in het begin waarschijnlijk traag updaten. Maar het ligt eraan hoe veel ik schrijf. Ik ga mijn best doen. Voor jullie. Ik hoop dat jullie het eerste deel leuk vonden. Ik hoop tot snel.
Publiceerd: 09-07-18
1166 woorden
JE LEEST
Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《
Kurt Adam!Dit is deel 3 van The Elements Wolves Serie, die ik schrijf. Je kan de boeken los van elkaar lezen maar er komen wel verhalen of personen in voor van de andere delen! Deel 1 is Ice Cold Wolf Deel 2 is The Fire Wolf Deel 3 is Blue River Wolf Deel 4...