Hoofdstuk 13

804 51 0
                                    

Pov Maj

Ik sta op en loop naar mijn kast. Ik pak sport kleren en kleed me om. Ik ontbijt en zie dat Owen en Sammy nog slapen. Wat best logisch is aangezien het net half 7 in de ochtend is. Ik heb eerst mijn eigen training en dan train in de jonge wolven.

Ik loop rustig naar mijn trainingszaal en zie mijn groep en trainer al staan. 'Hoi Pap, leuk dat je er bent.' Zeg ik tegen mijn vader die ons traint. 'Pareltje, maak je borst maar nat. We hebben een zware training vandaag.' Zegt mijn vader. De hele groep zucht.

'Ben je er klaar voor?' Zegt Twan. 'Tuurlijk, jij niet dan?' Zeg ik en kijk Twan. 'Altijd, pareltje.' Zegt Twan en steekt zijn tong uit naar me. 'Twan, waag het me zo te noemen.' Zeg ik en wijs naar hem. 'Hey Maj, is het waar dat je Alpha Justin hebt afgewezen.' Zegt Tony. Hij is 1 van onze wachters en traint met ons mee.

'Ja, ik wil hem niet meer zien.' Zeg ik terug. Zonder verder gesprek loop ik weg. Naar de kraan. Ik vul mijn waterfles met water. 'Sorry dat was niet mijn zaak.' Zegt Tony. 'Het is niet erg. Ik heb gewoon veel aan me hoofd.' Zeg ik en schenk hem een kleine glimlach.

'Nou eerst maar 5 rondjes in rennen.' Zegt mijn vader luid en we beginnen met rennen. Ik ga naast Emmy rennen. 1 van de 3 meiden uit mijn groep. Je hebt Emmy, Fifi en ik. Dus ja.

'Nou ik heb dus zo geen zin in de training. Ik had nu gewoon bij Mika kunnen liggen in bed met Netflix en ontbijt maar ik moest weer hier zijn om te trainen.' Zegt Emmy.

Emmy haar mate heet Mika en ze hebben elkaar 5 jaar geleden ontmoet. Emmy is nu 23 jaar. Ze zijn getrouwd en willen misschien kids. Ze zijn zo leuk samen. 'Ja zo is het leven nou eenmaal.' Zeg ik. 'Ja maar je begrijpt wel dat jij zijn lieveling bent. Je vader is zo lief tegen je.' Zegt Emmy en mokt verder.

'Ja maar zo oplettend.' Zeg ik. 'Dames door lopen minder gebabbel.' Zegt mijn vader. We knikken en rennen door. Dit word een lange training.

Pov Justin

'Hoe kan ik dit ooit goed maken.' Zeg ik en plof op de bank bij Julian thuis. 'Ja dat is een goede vraag.' Zegt Noah. Oliver mijn broertje is er ook. 'Ja man, dat heb je zwaar verkloot.' Zegt Julian. 'Kunnen jullie gewoon wat positief zeggen. Van Justin het komt goed. Ofzo.' Zeg ik.

'Jij wilde een antwoord. Justin je moet haar laten zien dat je het waard bent.' Zegt Oliver. 'Ja maar hoe? Ze wil me niet zien en wil me niet spreken. Ik heb het verkloot bij mijn eigen soulmate.' Zeg ik triest. 'Justin, er zijn zat andere mooie vrouwen die een moord doen om met je te zijn.' Zegt Noah.

'Maar dat is anders.' Zegt Julian. En zo beginnen mijn 3 vrienden de discussie over wat beter is. Verder gaan of haar terug proberen te krijgen. 'Jongens! Hier heb ik niks aan.' Zeg ik luid.

'Oké ik weet iets. Je nodig, nou ja je ouders de water roedel uit als excuus diner voor jou vreselijke gedrag. Je laat haar broer, mate en ouders en haar komen en maakt het goed. Je laat mam bellen en jij kookt.' Zegt Oliver.

'Dat is best slim, Oli.' Zegt Noah en geeft mijn broer een high five. 'Hoe wil je mam en pap overhalen.' Zeg ik. 'Gewoon vragen, jus. Ze zijn niet onredelijk.' Zegt Julian. 'Oké dit klinkt als een plan. Ik zal het vanavond vragen.

Zo gezegd, zo gedaan. Mijn moeder gaat bellen. Ik heb weer een klein beetje hoop.

Pov Maj

Na een douche ga ik de jonge wolven trainen. Ik zie Peter staan bij de groep nieuwe jonge wolven. 'Hallo Peter en kids.' Zeg ik en groet hun. 'Maj, we vinden het super dat je oudste Peter hebt uitgenodigd.' Zegt Lianne. 1 van de wolven die ik train. 'Mooi, dacht al dat jullie het leuk gingen vinden.' Zeg ik en glimlach.

'Nou laten we, oudste Peter maar zien wat we kunnen toch.' Zeg ik. De kinderen juichen. De training ging super. De kinderen vonden het super dat Peter er was en hij heeft ze veel geholpen. 'Je kan het zo van me overnemen.' Zeg ik tegen Peter.

'Nee, jij bent een top talent en super met kinderen.' Zegt Peter. 'Dank je.' Zeg ik. 'Maar ik ga weer eens. Douchen en rusten. Ik ben uitgeput.' Zeg ik. 'Ik ook. Tot snel.' Zegt Peter en vertrekt naar huis. Ik zwaai de kinderen uit en ga zelf naar huis. 'Je ziet er niet uit.' Zegt Owen als ik binnen ben.

'Thanks broer, echt je bent altijd zo lief.' Zeg ik sarcastisch. 'Altijd zus. Mam en pap komen zo langs. Ze hebben nieuws.' Zegt Owen. 'Oké, waar is Sammy?' Zeg ik. 'Die is boodschappen doen.' Zegt Owen. 'Ik ga douchen.' Zeg ik en loop naar boven naar mijn kamer en pak normale kleren en stap onder de douche.

Na een verfrissende douche droog ik me af en kleed me aan. Ik trek gewoon comfi kleren aan en loop naar beneden. Mijn ouders zijn er al en Sammy is er ook weer. 'Nou zeker opgeknapt van die douche zus.' Zegt Owen. 'Thanks.' Zeg ik en steek me middelvinger naar hem op. 'Maj!' Zegt mijn moeder waarschuwend.

'Ja ja.' Zeg ik en neem plaats. 'We gaan ergens eten.' Zegt mijn vader. 'Eten, waarom kon je dan gewoon niet bellen?' Zeg ik. 'Nou het is een andere roedel die zijn excuus wil aanbieden aan ons. Als nieuwe Alpha gezin. Dus gaan we er heen.' Zegt mijn moeder.

Please zeg de yellow Wolves en niet de black hunter. Please universum. Werk 1 keer mee. 'Owen, Sammy, wij (moeder en vader), de oude luna en jij Maj gaan daar heen.' Zegt mijn vader. 'Welke roedel?' Zegt Sammy. 'Black...' Zegt mijn moeder maar ik breek haar af.

'Nee, ik ga niet mee. Zijn jullie gek.' Zeg ik. 'Maj, kom op. Het is wel zo beleefd om mee te gaan met ons.' Zegt mijn vader. 'Ik wil niet hem tegen komen.' Zeg ik. 'Ga mee en laat hem zien dat hij je niks meer doet. Dat je zonder hem kan.' Zegt Sammy.

'Jij hebt gewoon een mate die gewoon is. Die van mij is Justin.' Zeg ik en loop weg. Naar boven. Naar mijn kamer. Ik plof op bed. 'Als je niet mee wil is dat oké, we gaan je niet meesleuren. Je begrijpen waarom je niet mee wil.' Zegt mijn moeder en trekt me in een knuffel.

Ik knuffel haar terug. 'Ik mis hem toch. Ookal is het een zak. Die somme mateband.' Zeg ik. 'Ik begrijp je, liefje.' Zegt mijn moeder en aait over mijn haar.

_______

Zal Maj mee gaan naar het etentje?

Gelukkig weer een deel af. Ik heb het zo druk dat ik bijna geen tijd heb voor hobby's. Ik heb vandaar zo veel tijd tussen de hoofdstukken zitten. Maar hè er komen gelukkig wel hoofdstukken.

Publiceerd: 07-11-18

1195 woorden

Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu