Hoofdstuk 14

884 56 9
                                    

Pov Maj

Vandaag is dat goed maak etentje. Ik ga mee. Om Justin te laten zien dat ik over hem ben. Niet dat dat 100% waar is maar dat weet hij niet. Ik heb een jurk met bloemen en hakken met bloemen.

 Ik heb een jurk met bloemen en hakken met bloemen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik doe mijn haar gewoon los

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik doe mijn haar gewoon los. 'Lukt alles?' Zegt Sammy die binnen komt lopen. 'Ja, nog een paar klitten uit mijn haar en dan mascara en dan kunnen we.' Zeg ik. 'Kom ik doe die wel.' Zegt Sammy en pakt mijn borstel over. 'Echt wonderbaarlijk hoe stijl jou haar is en blijft.' Zegt Sammy en kamt mijn haar. Ik heb echt heel erg stijl haar. 'Ja, ik ben benieuwd hoe krullen me staan. Dat moeten we een keer uitproberen.' Zeg ik. 'Ben je zenuwachtig?' Zegt Sammy. 'Uhm, nee. Ik verheug me er niet op.' Zeg ik. 'Ik ook niet.' Zegt Sammy. 'Dames, kunnen we?' Zegt Owen die binnen komt lopen. 'Ja.' Zeggen Sammy en ik tegelijk. Beneden staan mijn ouders te wachten en onze oude Luna Yara. (kan haar naam niet vinden als ik dat al een keer heb gezegd zeg het me dan even❤)

We stappen allemaal in de auto en gaan op weg naar de Black Hunter. 'Maj, je ziet er prachtig uit.' Zegt Yara. 'Dank je.' Zeg ik. 'Laat hem zien wat hij heeft misgelopen.' Zegt Owen. Die nog steeds boos is op Justin. Ja grote broer hè. 'Owen, doe is rustig. Maj is een volwassene. Je hoeft niet boos te blijven.' Zegt mijn moeder. 'Hij blijft een zak.' Zegt Owen. 'Owen, zo help je Maj niet.' Zegt Sammy. 'Genoeg, ik wil het er niet over hebben. Nog 1 woord erover en ik stap uit.' Zeg ik. 'Sorry.' Zegt Owen en is stil.

De hele reis word er over alles gepraat. Ik ben stil. Soms zeg ik iets maar ben best stil. Ik app een beetje met Twan. Maar meer niet.

We naderen de grens en de wachters laten ons stoppen. 'De Blue River?' Zegt de wachter. 'Ja.' Zegt mijn vader. 'Rijdt u verder.' Zegt de wachter. We rijden door en parkeren voor een mooi huis. We stappen uit en de deur van het huis gaat open. Ik zie Justin. Tuurlijk zijn er nog meer mensen naast hem. Maar hij valt me op. Chips. Dit wil ik niet. 'Nou laten we gaan.' Zegt Owen en pakt Sammy en mijn hand. 'Welkom. Ik ben Alice en dit is mijn man Lucas. Mijn zoons Oliver en Justin en dochter Julia.' Zegt Alice en stelt iedereen voor. 'Ik ben Yara, de oude luna van de Blue River. Dit zijn de oude bèta en bèta vrouw Derik en Mona. En hun kinderen Maj en Alpha Owen en Luna Sammy.' Zegt Yara. 'Kom verder.' Zegt Lucas en we lopen door. Het huis is prachtig. Justin staart naar me. Ik negeer hem en kijk rond. 'Nou jullie willen vast wel wat te drinken?' Zegt Julia Hunter. 'Ja, koffie voor mij en mijn vrouw.' Zegt mijn vader.  'Voor mij ook.' Zegt Yara. Owen en Sammy nemen cola en ik water. We lopen door naar een eetzaal. Ik ga naast Julia Hunter en Sammy zitten. Ik zit tegen over Owen. Gelukkig niet tegenover HEM. Dan is het zo moeilijk om hem niet aan te kijken. 'Zo Maj, ik hoorde dat je een hele sterke delta bent.' Zegt Oliver. 'Klopt. Ik doe me best.' Zeg ik. Ik weet er met veel moeite een glimlach uit te drukken. Als het drinken op is gaat Justin en Julia naar de keuken. Zij gaan dus koken. Ben benieuwd. 'Ik wil nog een keer ons excuus aanbieden voor de aanval, ontvoering en gedrag van Justin.' Zegt Lucas Hunter. 'Het is al goed. We hebben het achter ons gelaten.' Zegt mijn broer. 'Dan is het goed. Maj, ik hoorde dat je ook wolven traint. Zou ik het daar een keer met je over mogen hebben wat jullie doen.' Zegt Lucas. 'Tuurlijk, ik train alleen wel de jonge wolven. De net getransformeerde enzo.' Zeg ik. 'Klopt. Maj doet uitstekend werk.' Zegt mijn vader trots. Ik glimlach oprecht voor het eerst vandaag. Nu Justin weg is voel ik me een stuk meer op me gemak. 'Is het goed als we nu even naar mij oude kantoor gaan en het er over hebben.' Zegt Lucas. 'Tuurlijk.' Zeg ik en sta op. Ik loop met Lucas door het huis. 'U heeft een mooi huis.' Zeg ik. 'Dank je en zeg maar je. Bij u voel ik me zo oud.' Zegt Lucas. 'Ja dat willen we niet.' Zeg ik en Lucas opent een deur met kantoor erop. 'Neem plaats.' Zegt Lucas. Ik ga op een stoel zitten. Ik leg uit hoe ik de wolven train en we hebben het er over. Dan na een tijdje zegt hij dit. 'Ik wilde je ook nog wat anders vragen.' Zegt Lucas. Ik kijk hem raar aan. 'Nou kijk, ik weet dat Justin zich heeft misdragen. Maar wil je hem nog een kans geven. Hij is de gene achter dit diner.' Zegt Lucas. 'Kijk, ik heb hem een kans gegeven. Ik wil niet weer het zelfde. Misschien is het gewoon een fout en zijn we aan de verkeerde gekoppeld.' Zeg ik. 'Maar je hebt hem niet afgewezen. Dat moet toch iets positiefs betekenen.' Zegt Lucas. 'Ik begrijp dat je dat er in ziet maar ik wilde denken en ik ga niet 2 keer de zelfde fout maken.' Zeg ik standvastig. 'Dat begrijp ik. Maar Justin is anders als dat je hem hebt gezien. Hij was gewoon bang op oorlog en blind van wraak.' Zegt Lucas. 'Mijn roedel gaat het niet goed keuren.' Zeg ik. 'Maar met mij en Alice ging het ook niet fantastisch in het begin. Je moet elkaar leren kennen en even wennen.' Zegt Lucas. 'Ik kijk wel wat ik doe.' Zeg ik.

_______

Weer een deel. Sorry deze update heeft echt heel lang op zich laten wachten. Ik had het super druk met de toetsweek. Maar ook een beetje en writersblock. Maar ik heb weer wat inspiratie. Dus woop woop er komen weer sneller delen.

Publiceerd: 22-11-18

1016 woorden

Blue River Wolf (Deel 3 The Elements Wolves Serie) 》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu