1. Bölüm 'Luo Feng'

638 43 23
                                    

Masmavi gökyüzü devasa bir mavi zümrüde benziyordu, yaz ortası güneşiyse bu devasa zümrüdün tepesine asılmış dev bir ateş topu gibiydi. Güneşin pozisyonuna bakılarak saatin 3 civarı olduğunu söylenebilirdi.


Zhi-An bölgesinin 3.lisesi.


[DING DING DING]


Yüksek sesli zil kampüs boyunca çınlarken, kampüs aniden karıştı. Binalardaki öğrenciler gruplar halinde gülüşerek okul kapısından dışarı döküldü.


“Kardeş Luo Feng! Kardeş Feng*!” kalın bir ses duyuldu.

Buradaki kardeş saygı anlamında (Gerçek bir kardeşlik söz konusu değil))


“Feng, biri seni arıyor.”


Öğrenci grubunun ortasında ayraç tutan bir genç, öğrencilerle birlikte yürüyordu. Sıradan mavi bir spor üniforması giyiyordu ve 1.75 civarıydı. Biraz ince fizikliydi. Kafasını tereddütle çevirdi. Ona seslenen kaplan gibi omuzları ve ayı gibi beliyle 1.90 civarı bir adamdı. Pazıları güçlü  olduğunu belli ediyordu ve oldukça şaşırtıcıydı.


“Sen?” Luo Feng tereddütle yaklaşmasını izledi, önündekini tanımıyordu.


Bu iki insandan biri güçlü ve boz ayı gibiydi, “Kardeş Luo Feng” ise normal bir insana benziyordu.  

Ve boyları...


Fark son derece büyüktü. Bununla birlikte bu geniş omuzlu, kalın belli adam formalitelere uygun davranıyordu. “Kardeş Luo Feng”e bakarken dikkatli gözleri hayranlık doluydu.


“Görünüşe göre söylentiler doğru. Kardeş Luo Feng’le konuşmak oldukça kolay.”


“Kardeş Luo Feng, be… benim bir konuda yardımına ihtiyacım var.”


“Ne hakkında?” Luo Feng güldü.


“Yumruk antrenmanı yaparken, yumruklarımla ilgili yanlış bir şey olduğunu hissettim. Kardeşin bana yardımcı olacak zamanı var mı merak ediyorum.” 


İri adam devam etti,


“Dojodaki hocaya göre, şu an gücümün %50’sini kullanarak yumruk atabilmeliyim. Ancak ne kadar denersem deneyim bu değere ulaşamıyorum.”


İri adam beklentiyle Luo Feng’e baktı.


“Oh… anlıyorum.” Luo Feng bir an durduktan sonra kafasını salladı.


Yutulmuş Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin