Bu bölüm Tam bir it olan kardeşim YusufErenKupal a ithaf edilmiştir. ;)
"Tamam" Luo Feng enerjik bir şekilde kafasını salladı.
Baş eğitmen Wu Tong, "Tamam, sıradaki Bai Yang" dedi
Luo Feng mutluluğu yüzünden belli olan Yang Wu’nun yanına yürüdü. Yang Wu kısık bir sesle: "Tebrikler çılgın çocuk, şimdi bir aday dövüşçüsün. Dövüşçü savaş sınavını geçtikten sonra gerçek bir dövüşçü olacaksın"
Luo Feng de kısık bir sesle: “kardeş Yang, tepki hızı sınavını sorunsuz bir şekilde geçeceğine eminim. Zamanı geldiğinde, dövüşçü savaş sınavına birlikte girelim.”“Tamam.” Yang Wu heyecanlıydı.
Daha sonra, Yang Wu ve Luo Feng dikkatlerini sınava giren kişiye verdi. Sınava giren iki kişiden biri geçmiş biri kalmıştı.
"Son sıradaki, Yang Wu!" Baş eğitmen Wu Tong Onu çağırdı.
Yang Wu derin bir nefes aldı; bugünü çok uzun bir zamandır bekliyordu. Her zaman hız testinde elendiğinden, Limit salonunda girebildiği ilk tepki hızı sınavı buydu.
"Bunu yapabilirsin. Endişelenme."
Yang Wu büyük bir adımla kırmızı çemberin içine girdi ve baş eğitmen Wu Tong düğmeye bastı. Makinenin namluları dönmeye başladı ve kauçuktan olan mermileri 12 namlusundan ateşlemeye başladı. Mermiler çemberin tamamını baskı altına almıştı.
Yang Wu çemberin içinde kendi sınırlarını aşan bir hızla hareket ediyordu.
"Voah" Luo Feng Yang Wu’nun hareketlerini izlerken şaşırdı, “Kardeş Yang Wu bayaa sert görünüyor. Benim gibi çevik değil ama tekniğinin verdiği faydalar yüksek. Gelen mermilerden küçük hareketlerle kaçınıyor; 3.6 metre çaplı çemberin tamamını kullanmıyor. Her kaçınışında, sadece ileri/geri/sağ ve sola doğru bir adım atıyor.”
Yang Wu’nun girdiği hareket alanı küçüktü, ama kaçınma oranı yüksekti.
"Bu teknik gerçek savaşta kesinlikle işe yarar. Ancak bunun için aşırı derecede kusursuz olmalısın. Tek bir hatada, bir yaratığın pençesi bedenini paramparça edebilir!" Luo Feng kendince değerlendirdi. En azından Luo Feng için etkili olduğu kadar da tehlikeli bir teknik gibi görünüyordu.
Sanki bir bıçağın yanında dans etmek gibiydi .
Bir dakika hemen geçti ve makinenin namluları dönüşünü durdurdu.
"60 saniyede 52 isabet, kırmızı ışığa temas yok. Geçtin!" dedi baş eğitmen Wu Tong.
Hala kırmızı çemberin içinde olan Yang Wu, yumruklarını sıkıca sıktı. Kaslı kollarındaki damarlar belirginleşmiş ve gözleri dolmaya başlamıştı. Bugün için çok uzun zaman beklemişti. Sonunda rüyasını gerçekleştirmişti. Efsanevi dövüşçü rütbesine sadece bir adım kalmıştı.
"Yang Wu" Baş eğitmen Wu Tong kaşlarını çatmıştı, "Senin kaçma tekniğin 'Ru Wei'sınıfına ait. Canavarlarla ölümüne savaşırken küçük hareketlerle saldırılardan kaçınıyorsun. Hareketlerin küçük olduğundan aynı zamanda daha fazla hareket edebilirsin, ki bu da başarı şansını artırıyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yutulmuş Yıldız
FantasiaSeri Özeti 2056 yılında Yuang Jiang Su Jin bölgesinde bir şehirde... Harap olmuş çatlaklarla dolu altı katlı bir yapının tepesinde dövüş yeleği,askeri pantolon ve alaşımlı savaş botlarını giymiş bir delikanlı oturuyordu.Sırtında altıgen bir kalkan...