*Farklı para türleri belirtilmeye başladı, dolayısıyla artık dolar deyip geçmeyeceğim. Şimdiye kadar bahsedilenler ’Çin doları’ ve ‘Dünya doları’ydı.
*Bir ping 3.3 metrekaredir.
“Yan Luo haklı!” Jiang Nian Luo Feng’e baktı ve ciddiyetle söyledi, “Luo Feng, gelişme hızın çok yüksek. Büyük ihtimalle Zhi-An bölgemizin Limitlerin Dojosunun en hızlı öğrenen öğrencisisin. Limitlerin Dojosuna 16 yaşında girdin. Şuan 18 yaşındasın ve çoktan bir dövüşçü seviyesine ulaştın. Eğer üniversiteye gider ve enerjini orada harcarsan, dört yılını orada çöpe atarsan, bu gerçekten de suç olur!”
“En hızlı gelişimin 16 ile 30 yaşlar arasında olduğunu biliyor olmalısın. Yaşlandıkça gelişmen zorlaşır.” dedi Jiang Nian ciddiyetle.
Dört yıllık üniversite gerçekten de bir dövüşçünün kendini eğitmesi için en uygun zaman aralığıydı.
Bir dövüşçünün bakış açısından bakılınca, bu dört yılı derslerle harcamak gerçekten de büyük bir günahtı.
“Uh…..” Luo Feng biraz sersemlemişti.
Tanrım, görünüşe göre sınavdaki başarısızlığım o kadar da kötü bir şey değil.
“Luo Feng, resmi olarak dövüşçü olduğunda benim Limitlerin Dojoma katılmaya ne dersin?” Jiang Nian gülümsedi, “Benim dojomda bir dövüşçü olduğun sürece, senin için özel bir villa ayarlayacağım. Elbette, villayı satamazsın. Aylık maaşın da en az yirmi bin Çin doları olacak.”
“Sadece bana özel bir villa mı? Yirmi bin Çin dolarından başlayan bir maaş mı?” Luo Feng bir nefes aldı.Yirmi bin çok yüksek bir maaş değildi, ama özel bir villa gerçekten çok abartılı bir şeydi.
Günümüzde Çinin sadece altı insan merkezi vardı. Başka bir deyişle, altı tane büyük şehir vardı. Toprak inanılmaz derecede pahalı ve değerliydi, dolayısıyla bir villanın vergisi inanılmaz derecede yüksekti. Sıradan bir evin bir pingi on hatta yüz binlerce dolardı. Bu birçok insanın ucuz kiralık evlerde yaşamasına yol açıyordu.Sıradan evler zaten çok pahalıydı. Bir villa ya da konağın bir pingi yüz binlerce Çin doları ederdi.
Ve özel villalar, günümüzde ülkeler tarafından sınırlandırılmıştı. Sadece paranla yaşayabileceğin yerler değildi. Birinde yaşayabilmek için para, güç ve özel bir pozisyona sahip olmak gerekiyordu. Devasa vergiler göz önüne alındığında, özel villanın bir pingi milyonlarca dolara mal olurdu.
“Küçük bir özel villa 300 ping civarıdır, bu da kolayca 200 300 milyon eder.” Luo Feng nefesini tuttu, “Satmalarına izin verilmese bile, bir ailenin özel bir villada yaşaması bu dünyada doğmalarına değecek bir şeydir.”
Zhang Hao Bai’nin babası bile bir iş adamı olarak böyle bir özel villada yaşayamazdı.
“
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yutulmuş Yıldız
FantasíaSeri Özeti 2056 yılında Yuang Jiang Su Jin bölgesinde bir şehirde... Harap olmuş çatlaklarla dolu altı katlı bir yapının tepesinde dövüş yeleği,askeri pantolon ve alaşımlı savaş botlarını giymiş bir delikanlı oturuyordu.Sırtında altıgen bir kalkan...