"Eğitmen?"
'Bai Yang sormadan yapamadı.'
"Sürekli Dao Yin tekniklerinin ne kadar harika olduğunu duyuyorum ama gerçekte ne kadar harikalar? Genetik enerji yetiştirme hızını nasıl artırabiliyorlar?"
Bunun üzerine, kır saçlı orta yaşlı bir adam konuştu:
"Bai Yang, sana şöyle anlatayım. Dao Yin tekniklerini öğrenmez ve sadece 'Wu Xin Xiang Tian' tekniklerini kullanırsan, hücrelerin beş dakikalık bir antrenmanla doygunluğa ulaşır. Ve daha fazla enerji ememez."
"Ancak Dao Yin tekniklerini kullanarak hücrelerinin kapasitesini artırırsan, sekiz dakika, 10 dakika ve hatta Tam bir saat boyunca antrenman yapabilirsin!" Orta yaşlı adam Luo Feng’in grubuna doğru baktı ve
"Şimdi anlıyor musunuz?"Dövüşçünün konuşmasını dinledikten sonra, Luo Feng fark etti
"Dao Yin teknikleri basitçe her hücrenin iştahını artırıyor." Luo Feng kendi kendine düşündü. Hücreler kozmosun zayıf enerjisini emiyor ve onu genetik enerjiye dönüştürüyordu aynı insanların yemek yemesi gibiydi. Bir adam üç öğün yiyebiliyorsa, Dao Yin teknikleri sayesinde beş, veyahut on öğün yiyebilecek hale geliyordu.
Eğitmen Jiang Nian gülümsedi: "Dao Yin tekniklerine çalışmazsan hücrelerinin emebileceği enerji miktarına
1 diyelim, Dao Yin tekniklerine çalışmaya başladıktan sonra bunu 2, 3 ve hatta daha fazla birime çıkarabilirsin. Başka bir deyişle, senin bir yıllık çalışman başka birinin 10 yıllık çalışmasının birebir olur. Ve işte bu olay Dao Yin tekniklerinin mükemmelliğidir."Salondaki tüm dövüşçüler kendi aralarında Dao Yin teknikleri hakkında konuşuyordu, her birinin bu konuda söyleyecek çok şeyi vardı.
"Dao Yin tekniklerinden bahsetmişken en güçlü dövüşçünün, Limitlerin Dojosunun lideri ‘Hong’un yarattığı dokuz tür Dao Yin tekniğinden bahsetmemek olmaz. Limitlerin Dojosuna katılır ve dojoya yeterince katkı yaparsanız, en üst sınıf Dao Yin tekniklerini öğrenme şansınız olabilir."Tüm dövüşçüler güldü ve Luo Feng ve grubunu ayartmaya çalıştı.
Aslında Dünyadaki tüm büyük güçlerin amacı ülkelerinde daha fazla dövüşçünün olmasını istemekti.
"Eğitmen" Luo Feng aniden konuştu.
"Evet?" Eğitmen Jiang Nian Luo Feng’e bakarken güldü, "Sorun nedir?"
"Öğretmenim, biraz önce baş ögretmen ile birlikte çıkan gümüş saçlı adam hakkında. Nasıl oldu da tüm direnç türlerini tek bir bakışla aşabildi? O dövüşçünün ne tür bir gücü var ki bunu yapabildi?" Luo Feng daha önce bu kadar güçlü bir dövüşçü ne görmüş ne duymuştu, bu yüzden oldukça meraklıydı.
Eğitmen Jiang Nian hafifçe güldü, yanındaki dövüşçülerse kahkahalar atıyordu.
"
Çocuk, baş eğitmenle ayrılan kişi bir ruh okuyandı! Ruh Okuyanların sayısı biz dövüşçülerden bile azdır." Dövüşçüler konuştukları gibi güldüler, "Ve tabii ki ruh okuyanların çoğu aynı zamanda bir dövüşçüdür! Ancak dövüşçüler arasında bile en korkunç varlıklar onlardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yutulmuş Yıldız
FantasySeri Özeti 2056 yılında Yuang Jiang Su Jin bölgesinde bir şehirde... Harap olmuş çatlaklarla dolu altı katlı bir yapının tepesinde dövüş yeleği,askeri pantolon ve alaşımlı savaş botlarını giymiş bir delikanlı oturuyordu.Sırtında altıgen bir kalkan...