Bölüm 8 -İki Dövüşçü

125 31 1
                                    

“557 puan? Puan sınırı 561 puan mı?” Luo Feng derin bir nefes aldı.

Sadece dört puan! Sadece dört puan yüzünden, askeri akademiye gitme şansını kaybetmişti. 

On iki yıllık eğitimin sonucunu bu olduğuna inanamıyorum. 

“Eğer bir askeri akademiye giremiyorsam, bırak öyle olsun. Çok da önemli değil.” Luo Feng bakışlarını odakladı ve sağ elini bıçak şekline getirdi. Sonrasında önündeki boşluğa doğru dikey bir kesiş yaptı. Elinin hızı yüzünden hava şiddetle titredi. “Bu koma sayesinde gücüm büyük ölçüde arttı!”

“Bedenim dövüşçü olmak için gerekli seviyeye ulaşmış olabilir. Aday Dövüşçü sınavını geçebilirim.”

“Geçemezsem bile sorun değil. Ciddi bir şekilde antrenmanıma devam edersem, bir iki ay içinde Aday Dövüşçü sınavını geçebilirim.”

Luo Feng’in adaptasyon yeteneği çok yüksekti. Sınav puanı, onu şok eden bir şekilde puan sınırını geçememişti. Ancak, ‘koma’ gücünü arttırdığından özgüvenini geri kazanmıştı.

Sonuçta, bir askeri akademi mezununun konumu bir Dövüşçüye göre son derece küçüktü.

[KA] 

Luo Feng kapıyı açtı ve oturma odasına girdi. 

Oturma odasında Luo Hong Guo, Gong Xin Lan ve Luo Hua kafalarını çevirdi. Üçü de endişeliydi. Gong Xin Lan bile ayağa kalkıp Luo Feng’e doğru yürüdü: “Feng, puanın yüzünden seni suçlayamayız. Sadece hastalığını suçlayabiliriz.” içini çekti. “Hastalığın nasıl şimdi nüks edebilir? uzun yıllardır bir şeyin yoktu.”

“Abi, şokta değil misin?” Luo Hua oturduğu tekerlekli sandalyesinden ortamı yumuşatmaya çalıştı. 

Luo Feng odasında sonuçlara bakarken, ailenin geri kalanı Luo Hua’nın laptopundan Luo Feng’in sonuçlarına bakmış ve dört puanlık farkı öğrenmişti. Biraz hayal kırıklığına uğrasalar da, daha çok Luo Feng hakkında endişelenmişlerdi. 

Luo Feng güldü: “Elbette şokta değilim. Baba, anne hastalığımı suçlamayın. Aslında, minnettar olmamız gerek?”


“Minnettar?”


“Minnettar?”


“Minnettar?”


Luo Hong Guo, Gong Xin Lan ve Luo Hua şok olmuştu. Lise sınavları bir kişinin hayatındaki en önemli olaydı. Hastalık yüzünden Luo Feng’in sınavları mahvolmuştu, nasıl biri minnettar olabilirlerdi ki? 

“Baba, Anne, Hua” Luo Feng hafifçe gülümsedi, “Ben küçükken, iki kere komaya girdim. Gerçekte, bu komalardan uyandıktan sonra, gücümün büyük miktarda arttığını ve daha hızlı koşabildiğimi hissettim. Bu sefer…… de aynısı oldu! Fitness seviyemin eskisinden daha iyi olduğunu hissedebiliyorum ve Aday Dövüşçü sınavını geçebileceğimi tahmin ediyorum.”

Yutulmuş Yıldız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin