“Baba, Anne, ‘Limitlerin Dojosu’nun şehrine gidiyorum, öğle yemeğinde beni beklemeyin.” Luo Feng büyük bir kase yulaf lapası içip birkaç parça ekmek yedikten sonra ayağa kalktı. “Sadece iyi haberlerimi bekleyin. Sınavı geçtikten sonra ilk iş sizi ararım.”
Gong Xin Lan güldü ve sonra Luo Hong Guo’ya baktı: “Hong Guo, bunu duydun mu? Cep telefonun yanında olsun, yoksa Luo Feng bize ulaşamayabilir.”
“Telefonumun yanımda olduğundan emin olacağım.” Luo Hong Guo güldü.
“Tamam, ben çıkıyorum”
Luo Feng Luo Hua’ya göz kırptı, Lou Huo güldü ve tamam işareti yaptı.
××××××
Luo Feng sabah erkenden küçük Güney kıyısı bölgesinden ayrıldı. ‘Zhong-An yolu istasyonu’ndan #11 metro hattına bindi ve Yang Zhou şehrinin merkez bölgesinde indi. Metro istasyonundan çıktıktan sonra on dakika yürüdü ve Limitlerin Dojosu’nun Yang Zhou Şehri merkezine vardı——Limit Salonu.
Luo Feng evden 6 civarı çıkmıştı. Vardığında saat neredeyse 8’i bulmuştu.
“Bu efsanevi Ming-Yue sektörü mü?” Luo Feng sessiz sektördeki dev kapının önünde durdu. Bu sektörün ismi ‘Ming-Yue’ sektörüydü ve Limit Salonu’nun olduğu yerdi.
“Bayım, bu Ming-Yue sektörü, buraya yaklaşma.”
Küçük sektörün sadece girişinde, ellerinde gerçek silahlar tutan 6 askerlik bir birlik vardı. Sadece üniformalarına bakarak bile… onların polis değil asker olduğunu söyleyebilirdin. Askerlerden biri bağırdı: “Bayım, lütfen geri çekilin. Sarı çizgili bölgeye girerseniz, ateş edip öldürme yetkisine sahibiz.”
“Aynı efsanelerdeki gibi.” Luo Feng kendi kendine düşündü.
Ming-Yue sektöründe ‘Limitlerin Dojosu’nun Yang Zhou şehri merkezi vardı!
Burada sadece Limit Salonu yoktu, aynı zamanda birçok dövüşçünün de eviydi.
“Söylentilere göre, burada dövüşçüler ve aileleri yaşıyor! Polisin bile buraya sebepsizce girmeye hakkı yok.” Luo Feng kalbinde hayret etti.
“Millet” Luo Feng küçük sektörün girişinde durdu ve konuştu “Ben ‘Limitlerin Dojosu’nun elit üyesi ‘Luo Feng’. Aday Dövüşçü sınavı için geldim.” Limit Salonu her ayın ilk günü Aday Dövüşçü sınavı yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yutulmuş Yıldız
FantasySeri Özeti 2056 yılında Yuang Jiang Su Jin bölgesinde bir şehirde... Harap olmuş çatlaklarla dolu altı katlı bir yapının tepesinde dövüş yeleği,askeri pantolon ve alaşımlı savaş botlarını giymiş bir delikanlı oturuyordu.Sırtında altıgen bir kalkan...