“Yaşlı Jiang oldukça emin görünüyor.” Baş eğitmen ‘Wu Tong’ gülerek konuştu ama bakışları Luo Feng’e kitlenmişti. Salondaki herkes Luo Feng’e bakıyor ve test sonuçlarını bekliyordu.
Luo Feng makinenin önünde durdu ve belinden patlayıcı bir güç saldı. Vücudunu biraz döndürdü ve gücünü belini kullanarak daha da artırdı. Bir anda tüm güç eline geçti. Ve Luo Feng’in yumruğu dolunayda atılmış bir ok gibi arkasında bir bulanıklık bırakarak makineye çarptı. Belirgin bir “BOM” sesi çıkmıştı,
Attığı yumruk Luo Feng’i tatmin etmişti: “Bu yumruğu atmak çok iyi hissettirdi, tüm gücümü yumruğuma aktarabildim.”. Ekrana baktı ve “1101 kg”ı gördü.
“Güzel”
“Fena değil.” Salondaki dövüşçülerin çoğu Luo Feng'i övdüler.
Baş Eğitmen ‘Wu Tong’ çenesini ovuşturduktan sonra kafasını salladı
“Fena değil genç adam. Yumruk atarken ‘shi’ merkezini kaybetmediğinden emin ol. Bir kişi her şeyi boş verir ve sadece yumruk gücü testinde daha yüksek sonuç almaya çalışırsa, ‘shi’ merkezini kaybeder. Yumruğu daha güçlü olabilir. Ancak canavarlara karşı ‘shi’ merkezini kaybetmek intihardır! Fena değil, hiç fena değil.”“Haha, Luo Feng veledinin harika savaş becerileri var.” Eğitmen ‘Jiang Nian’ güldü, “Kendine denk güç ve hızdaki üç elit üyeyi kolayca yenebilir!”
Luo Feng eğitmenin ve baş eğitmenin övgülerini duyunca mutlu olmuştu.
Çocukken iki kere komaya girmişti. Bu gücünün ve hızının artmasına neden olmuştu. O zamandan beri, en güçlü dövüşçü olmayı planlıyordu!
Gerçekten iyi bir dövüşçü olmak için sağlam savaş becerilerine ihtiyaç vardı. Ergenlik günlerinde, daha Limitlerin Dojosuna bile katılmamışken, evde dövüş sanatlarını temellerine çalışmış ve tecrübe kazanmıştı.
Bu yüzden savaş becerileri yaşıtlarına kıyasla çok iyiydi.
“Güzel bir fasulye filizi. Tamam, geçti!” Baş Eğitmen Wu Tong rastgele başka bir kimliği seçti ve makineye okuttu, “Sıradaki, Bai Yang”.
Luo Feng testi geçenlerin durması gereken yere geçti.
“Fena değil, çılgın çocuk.” Yang Wu güldü.
Luo Feng sırıttı.
*******
‘Güç testi’ hızlı bir şekilde bitmişti. Sekiz kişiden sadece bir kişi güç testinde başarısız olmuştu. Başarısız olanın yumruk gücü sadece 892 kg’dı. Ucu ucuna kaçırmıştı. Ve böylece Hız testine ise yedi kişi kalmıştı.
Baş Eğitmen Wu Tong hız test ediciye doğru yürüdü ve makineyi açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yutulmuş Yıldız
FantasySeri Özeti 2056 yılında Yuang Jiang Su Jin bölgesinde bir şehirde... Harap olmuş çatlaklarla dolu altı katlı bir yapının tepesinde dövüş yeleği,askeri pantolon ve alaşımlı savaş botlarını giymiş bir delikanlı oturuyordu.Sırtında altıgen bir kalkan...