1.0

9.4K 482 73
                                    

"Aras ağzına sıçayım kardeşim."

"Neden kanka? Hem küfür yakışıyor mu hiç? Ne kadar ayıp."

"Bir, o masada Deniz de olacak. Rezil olabilirim. İki, bana fikrimi sormadığın için yakışır mal arkadaşım. Üç, içerde bana imada bulunma. Birşey olursa mesajlaşalım."

"Aras,Alaca gelmiyor musunuz?"

"Geliyoruz kanka. Alacaşkım o iş bende rahat ol."

"İnşalla batırmazsın Aras."

İçeri girdiğimde loş bir ortam vardı. Biraz da kulağı rahatsız etmeyecek müzik. Kutay'ın arkasından ilerlerken gözüm Deniz'in olduğu masayı buldu. Ve masada oturan Damla'yı. Acaba sevgilisi Damla olabilir miydi? Aras'ı dürtükleyip Damla'yı gösterdim. Bakışımdan, 'Aras Damlayla sevgililer mi? Damlayı kendine çek.' Anlaması gerekiyordu. Aras ise eliyle tamam işareti yapmıştı. Ve masaya gidip selamlaşmaya başladı.

"Yolda Alaca ve Aras'ı gördüm. Buraya geliyorlardı. Bende davet ettim."

"İyi yapmışsın kardeşim. Hoşgeldiniz Aras."

"Hoş bulduk kanka. Selam Damlaydı galiba adın?"

" Evet. Birde ikizim Yağmur var."

"Bende Aras."

"Hoşgeldin Alaca."

"Hoşbulduk Deniz." Damla beni şaşırtarak ayağa kalkıp, bana sarıldı.

"Hoşgeldin Alaca. Ben Damla. Tanıştığıma memnun oldum."

"Bende memnun oldum" dedim ve oturdum. Masanın altından telefonumu alıp Aras'a mesaj attım.

Siz: Damla Deniz'in sevgilisi mi öğren zühtü. Ayrıca Damla az önce bana sarıldı? WTF...

Arasmal:🤙👍

"Damla sevgilin var mı?"

"Hayır. Sormadan söyleyeyim hoşlandığım biri de yok."

"Kıza koştun. Hatta uçtun amk."

"Kutay kardeşim sana mı yürüyeyim?"

"Tövbe de lan! Kalsın."

"Deniz senin sevgilin var mı? Sana yürümüyorum ha. Merak yani. Yoksa kızlardan hoşlanıyorum."

"Sevgilim yok ama anonimden yazan birisi var. Gerçi bir anda engelledi beni ama. Baya konuşmuştuk aslında. Alışmıştım ona"

"Kim olduğunu biliyor musun?" Bunu ben mı söylemiştim? Bir dilimi tutamıyordum.

"Tahmin ettiğim kişiler var."

Yangın Merdiveni ~Texting~(Ara Verildi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin