1.9

8.8K 449 175
                                    

Edebiyat dersine girmiştik ve Savaş daha gelmemişti. Hediyeyi mi alamadı yoksa Deniz hediyeyi alırken mi yakaladı bilemedim.. Dersin ortalarına doğru kapı çaldı. Bilin bakalım kim geldi?

"Hocam girebilir miyim?"

"Oğlum hiç gelmeseydin daha iyiydi."

"Hocam gerçekten çok önemliydi. Biyoloji hocasının yanındaydım." At bakalım yalanı Savaş bey.

Sınıfın inek öğrencilerinden biri hemen olaya atladı.

"Savaş hoca camide olur. Bi' öğrenemediniz öğretmen demeyi ya.!"

Peki sınıf durur mu ders kaynamaya başlayınca laf dalaşına girdiler. Savaş da bundan faydalanarak yanıma geldi ve elime bir kutu bıraktı.

"Şu kutuyu alana kadar bir yerlerimi yırttım Alaca."

"Allah aşkına yangın merdivenine gidip alacaktın yani ne kadar zor olabilir?"

"İşte sorun burda biz öğrencilerin maalesef yangın merdivenine gitmesi yasak. Ben tam alıp çıkarken biyoloji hocasına yakalandım."

"Sen gerçekten de hocanın yanındaymışsın. Neyse etrafı dikizle de hediyemi açayım."

"Aç bakalım kıçımı yırtarak aldığım hediyeni."

Savaş'ı duymamazlıktan gelerek hediyemi paketinden çıkardım. İçinden bir sürü abur cubur çıktı. En önemlisi de kapağında yazan nottu.

Benim Anonim'im her üzüldüğünde,kızdığında kendisi karşıma çıkana kadar bunlarla idare etsin. :))

-Deniz

****

0535*******:

0535*******: Teşekkür ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


0535*******: Teşekkür ederim. Bunları bu gece bitireceğim.

~0535******* numarayı Mavi olarak kaydettiniz.~

Deniz: Rica ederim. Ama bir gecede yersen şeker komasına girersin.

Mavi: Ayrıca notun çok güzeldi

Mavi: Karşına çıkacağım

Deniz: Bugün mü,yarın mı?

Mavi: En yakın sürede.

Deniz: Umarım o gün çok yakındır.

Mavi: Kim bilir?

Deniz: Kardeşime ödev yaptırmam lazım görüşürüz. ;(

Mavi: Görüşürüz. Kolay gelsin. :)

(Görüldü.)

  ^^^^^

1k olmuşuz.!!!🌝

Çoookk teşekkür ederim.!

Hepinizi çok seviyorum. ❤️

İyiki varsınız ayol.!

Çok sıkmadan gideyim..aldşsşdş

Yangın Merdiveni ~Texting~(Ara Verildi.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin