-Bizim Kayısılar-
Arasmal Nisaa kişisini ekledi
Arasmal Savaşbey kişisini ekledi
Arasmal sizi ekledi
Nisaa: Grubun amacı ne?
Arasmal: Kantine gelin gencolar
Siz: Niye?
Savaşbey: Neden olacak karnı acıkmıştır yanına parasını almamıştır.
Arasmal: Beni bu kadar tanıman gözlerimi yaşarttı.
Siz: Bekle geliyorum.
Arasmal: Kimin kankası be!
Nisaa: Benim.
Savaşbey: benim.
Arasmal: hı hı ayn.Son mesajlarını okurken kafamı bir yere vurunca kafamı kaldırdım ve Deniz'i görmemle kalbimin kasılması bir olmuştu.
" İyi misin? Gerçekten çok özür dilerim telefona bakarken şey oldu."
" Sorun değil. Neyse ben seni tutmayayım. Görüşürüz."
"Görüşürüz." Diyip kantine yürümeye başladım. Daha doğrusu başladık çünkü Deniz de arkamdan geliyordu. Bu beni daha çok heyecanlandırıyordu. Bana seslenmesiyle durdum.
" Şey galiba ikimiz de kantine gidiyoruz. Birlikte gitsek sorun olur mu?"
"Hayır tabii ki."
"Aynı dönemiz ve şu ana kadar neredeyse hiç konuşmadık. Enterasan bir durum." Diyip gülmeye başladı o an içimden 'Çünkü senden kaçıyorum.' Diye içimden geçirdim.
"Haklısın. Gerçi ben çoğunlukla bizim sınıftakiler ve yakın arkadaşlarımla konuşuyorum." Tam birşey söyleyecekti ki bana atlayan Aras yüzünden yarım kaldı. Aras hemen cebimdeki parayı alıp koşunca Deniz şok olmuştu. Ben daha fazla rezil olmamak için "Sonra görüşürüz." Dedim ve hızla yanından ayrıldım. Ve telefonumu açıp Aras'a tehdit mesajları atmaya başladım.Siz: Seni geberteceğim. Üstüme atlamak ha? Bittin sen.
Siz: Sünnet fotoğraflarını Nisa'ya göstereceğim.Arasmal: Tamam. Özür dilerim. Bir daha yapmayacağım anne çdşdşsif
Siz: Gösterdiğimde görürsün.
Arasmal: peki sana Denizlerin bu akşam gideceği mekanın arkadaşımın babasının olduğunu söylesem.
Arasmal: Hatta o arkadaşımın bugün beni çağırdığını söylesem.
Arasmal: Hatta ve hatta seni davet etsem.
Arasmal: Affetmez misin beni?
Siz: Beni akşam almaya gel.
Arasmal: ok.
Siz: bb.
^^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yangın Merdiveni ~Texting~(Ara Verildi.)
Cerita Pendekstalk_360: Ah ne zormuş bitsin demek hâlâ severken seni. utkudeniz: Kimsin? Bak tahmin ettiğim kişiysen gerçekten uğraşamam. stalk_360: Tahmin ettiğin kişi ikizlerden Damla mı? utkudeniz: O değil misin? stalk_360: Beni ona benzeten aklına mk.