Bunu 🗝 unutmayalım.|||
🥀
Fernweh: Kimsin? Fernweh'de ne demek? (02.34)
Bilinmeyen numara: Mesajımı tam 1 saat 3 dakika sonra gördün. (02.34)
Fernweh: Bunu hesaplayacak kadar işsiz misin? Her neyse kimsin? (02.36)
Bilinmeyen Numara: Beni bilmesen, sadece seninle konuşsam olur mu Fernweh? (02.36)
Fernweh: Fernweh ne demek, kimsin kızım sen? (02.37)
Bilinmeyen Numara. Adını Fernweh koydum. (02.37)
Fernweh: Adını Feriha koydum gibi oldu bu. Bir daha kimsin diye sormam engel atarım gecenin bu saatinde seninle mi uğraşacağım? (02.40)
Bilinmeyen Numara: Kalbimi kırıyorsun. (02.42)
Fernweh: Engel yemek istiyorsun herhalde? Hadi git başımdan fake bozuntusu. (02.43)
Bilinmeyen Numara: Adımı bilsen ne olacak ki? İsimlere takılma bu kadar Cihangir. (02.43)
Fernweh: Adımı da biliyorsun? Memoli sen misin lan? (02.45)
Bilinmeyen Numara: Ben Memoli değilim, cidden. (02.45)
Fernweh: Kimsin o zaman? Lan uykum geliyor zaten uğraşamayacağım. (02.45)
Bilinmeyen Numara: Seni seven biriyim desem yetmez mi? (02.46)
Fernweh: Okulda adam akıllı yanıma gelip söylesen yemem seni, fakelerden yazma ergen gibi. (02.46)
Bilinmeyen numara: Sizin okulda değilim. (02.47)
Fernweh: Yani? (02.47)
Bilinmeyen numara: Neden bu kadar kabasın ki? (02.48)
Fernweh: Tanımadığım bir kıza nasıl davranmamı bekliyorsun? Tabii kızsan. (02.49)
Bilinmeyen Numara: Adımı söylemesem? (02.49)
Görüldü.Bilinmeyen Numara: Fernweh?
Görüldü. (02.50)Bilinmeyen Numara: Cihangir?
Görüldü. (02.50)Fernweh, son görülme (02.50)
Bilinmeyen Numara: Adım Ahu ve sadece seni seviyorum Fernweh. (02.51)
Bilinmeyen Numara: Fernweh Almanca'da uzaklara özlem duymak, hiç gidilmemiş yerlere duyulan hasret demek ayrıca Fern uzak, weh acı demek. (02.51)
Bilinmeyen Numara: Ben sana hiç gelmedim, sana çok uzağım ama seni özlüyorum, senin hasretini çekiyorum. Hem uzaksın bana hem de acımsın bu yüzden Fernweh kelimesi sana armağanım. (02.51)
Bilinmeyen Numara: İyi geceler Fernweh. (02.51)
|||
🥀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.
ChickLitBilinmeyen numara: Seni sevdim Fernweh... Sana körü körüne bağlandım. Seni gökyüzünden daha çok sevdim, seni yıldızlardan daha çok sahiplendim. Seni çürümüş kalbimle, sapasağlam sevdim Fernweh. (01.34)