Bölüme başlamadan 🗝 alayım.
Diğer kitaplarıma göz atmayı unutmayın. ^^
|||
🥀
Çoban Yıldızı: Aptal aptal sırıtıyorum. (03.49)
Fernweh: Ben de. (03.50)
Çoban Yıldızı: Fernweh ile Çoban Yıldızı. (03.50)
Fernweh: Bence iyi bir uyum oldu :') (03.50)
Çoban Yıldızı: Çok güzel bir uyum hem de. (03.51)
Fernweh: Çoban Yıldızı şarkısını dinleyip beğendin mi? (03.51)
Çoban Yıldızı: Beğendim tabiki. Aşırı anlamlı ve özel bir şarkı, senden ve benden başka kimse bilmese keşke. (03.51)
Fernweh: Senin ve benim gibilerinin bu şarkıyı dinlediğinden eminim. (03.52)
Çoban Yıldızı: Senin ve benim gibiler? (03.53)
Fernweh: İçi umutsuz çığlıklar mezarlığı gibi olan insanlar. (03.54)
Çoban Yıldızı: Kendime daha çok yakıştırdığım bir kelime olamazdı herhalde. (03.54)
Çoban Yıldızı: İçim umutsuz çığlıklarla dolu bir mezarlık... Gün gelecek çığlıkların da umutlarım da susacak sadece mezarlık olacağım. (03.55)
Fernweh: Ölmeyeceksin Ahu. (03.55)
Çoban Yıldızı: Öleceğim Cihangir. (03.56)
Çoban Yıldızı: Bunu kabul etmek ölmekten daha beter. (03.57)
Fernweh: Ahu? (03.58)
Çoban yıldızı: Efendim? (03.59)
Fernweh: Ölmeni istemiyorum. (03.59)
Fernweh: Sana alıştım. (03.59)
Fernweh: Elimden bir şeyler gelsin istiyorum ama olmuyor sadece duruyorum. (03.59)
Fernweh: Yerine ölemez miyim? (04.00)
Çoban Yıldızı: Birinin yerine ölmek diye bir şey olsaydı en başta annem ve babam benim yerime ölürdü. (04.00)
Çoban Yıldızı: Bana alışma lütfen, ardımdan üzülmeni istemiyorum. (04.00)
Çoban Yıldızı: Ben hayatından çıksam bile yokluğumu hissetme istiyorum. (04.00)
Fernweh: Artık çok geç, hissederim.(04.01)
Fernweh: Yokluğunu çok hissederim. (04.01)
Çoban Yıldızı: Yokluğumu ha issedersen mezarımda ruhum sızlar. (04.01)
Çoban Yıldızı: Hem yaşamak ne ki? Ölmek daha güzel, ölürsem hiç üzülmem. :) (04.02)
Çoban Yıldızı: Ölümden korkmuyorum. (04.02)
Çoban Yıldızı: Yaşamak bir tür çile ölürsem çile de çekmem hem. (04.02)
Fernweh: Ahu deme böyle... Ben bu arada can çekişiyorum. (04.03)
Çoban Yıldızı: Fernweh? (04.03)
Fernweh: Efendim çoban yıldızı? (04.04)
Çoban Yıldızı: Yalan söyledim, ölmek istemiyorum, ölümden çok korkuyorum. Ben koşmak istiyorum, seni daha çok sevmek istiyorum, gülmek istiyorum, mutlu olmak istiyorum. (04.04)
Çoban Yıldızı: Bu kadar küçük ölmesem olmaz mı? Daha hiçbir şey yaşamadım ki, ölmek istemiyorum Fernweh. (04.04)
Ve sonra Ahu'nun kalbinden bir damla yaş gökyüzüne damladı,
Cihangir'e damladı.
|||
Bu kitabı yazarken sağlığın ne denli önemli olduğunu, her geçen bir saniyenin bile ne kadar önemli olduğunu fark ediyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.
ChickLitBilinmeyen numara: Seni sevdim Fernweh... Sana körü körüne bağlandım. Seni gökyüzünden daha çok sevdim, seni yıldızlardan daha çok sahiplendim. Seni çürümüş kalbimle, sapasağlam sevdim Fernweh. (01.34)