🗝 unutmayalım.
|||
🥀
Fernweh: Ahu buraya gel. (03.57)
Fernweh: Ne dedim ben şimdi? Sadece ölmen gibi bir ihtimali kabul edemiyorum, zoruma gidiyor. (03.57)
Fernweh: Ahu? (03.57)
Fernweh: Uyudun mu? (03.59)
Bilinmeyen Numara: buradayım. (04.00)
Bilinmeyen Numara: Uyur musun lütfen sabah okuluna benim yüzümden geç kalmanı istemiyorum. (04.00)
Fernweh: Okul şuan umurumda bile değil. (04.01)
Fernweh: Sınıf öğretmeni olmak istiyordun ve sırf bu hastalık yüzünden okula gidemiyorsun değil mi? (04.01)
Bilinmeyen Numara: Sınıf öğretmeni olmak istediğimi nereden biliyorsun? (04.01)
Fernweh: Söylemiştin. (04.01)
Bilinmeyen Numara: Evet sınıf öğretmeni olmak çocukluğumdan beri hayalimdi ama kısmet olmadı. (04.02)
Bilinmeyen Numara: Açıkçası sınıf öğretmeni olma hayalim içimde ukte olarak kaldı ama senin çok iyi bir sınıf öğretmen olacağından dolayı mutluyum, hayallerimi sende görmek beni çok mutlu ediyor Fernweh. (04.03)
Fernweh: Ahu böyle konuşma, çok kötü hissediyorum. (04.03)
Fernweh: Şuan kırıldığını o kadar çok iyi biliyorum ki... Bir şeyin içinde ukte kalması çok boktan. (04.03)
Bilinmeyen Numara: Yapacak bir şey yok benim de kaderim bu ama bunu kimse anlamıyor. (04.04)
Fernweh: Ben seni anlıyorum Ahu. (04.04)
Bilinmeyen Numara: Anlamıyorsun Cihangir, en çok da buna sinir oluyorum beni kimse anlayamaz. (04.05)
Bilinmeyen Numara: Keşke halimi bir görsen ama sana halimi kısa bir özet geçeyim. (04.05)
Bilinmeyen Numara: Bazen şu berbat halime ağlamak istiyorum ama kalbime öyle bir ağrı giriyor ki ağlayamıyorum, ölecek gibi oluyorum. Hastalığım ağlamayı bile çok görüyor bana. (04.06)
Bilinmeyen Numara: Çocuklarla oynarken bazen gülüyorum o an kalbime sanki birisi bıçak sokuyor nefes alamıyorum, gülmek dediysem kahkaha değil küçücük bir tebessüm bunu da beceremiyorum. (04.06)
Bilinmeyen Numara: Herkes gibi koşmak istiyorum, canım istediğinde dışarıya çıkıp yürümek istiyorum veya arkadaşlarımla gezmek istiyorum ama hiçbirini yapamıyorum çünkü kalbim çürük, dayanamıyor. (04.06)
Bilinmeyen Numara: Heyecanlanmak istiyorum, lunaparka gidip hız trenine binmek istiyorum, kahkalarla gülmek istiyorum. (04.07)
Bilinmeyen Numara: Tüm bunlar yetmezmiş gibi her gece annemin hıçkırıklarını duyuyorum, öleceğimi bildiğinden ağlıyor. Babam ona teselli veriyor sonra tesellisinin boş olduğunu fark edip balkona çıkıyor, paket paket sigara bitiriyor ara sıra da ağladığını görmüyor değilim. Annen ağlarsa kırılırsın, baban ağlarsa paramparça olursun ve ben hem annemi hem de babamı ağlayarak görüyorum. (04.07)
Bilinmeyen Numara: Daha buraya o kadar çok şey yazabilirim ki elim gitmiyor, o yüzden beni anlayamazsın Cihangir... Anlaman için yaşaman gerek ama sen beni beni anlama çünkü bunları yaşamanı istemiyorum. (04.08)
Bilinmeyen Numara: İyi geceler Fernweh, gerçi geceni de mahvettim ama neyse. (04.08)
Bilinmeyen Numara son görülme 04.08
|||
🥀
Ahu boğazıma yumru oturdu şuan, ekrana kalbim ağrıyarak bakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.
ChickLitBilinmeyen numara: Seni sevdim Fernweh... Sana körü körüne bağlandım. Seni gökyüzünden daha çok sevdim, seni yıldızlardan daha çok sahiplendim. Seni çürümüş kalbimle, sapasağlam sevdim Fernweh. (01.34)