Bölüm 7: "Ölmek."

893 115 17
                                    

🗝 unutmayalım.

|||

🥀

Fernweh: Gözüme uyku girmiyor. (03.40)

Fernweh: Uyudun mu Ahu? (03.40)

Fernweh: Kalbimin üzerinde ağır bir yük var da ben nefes almıyor gibiyim. (03.40)

Fernweh: Hiç ameliyatı yok mu hastalığının? (03.44)

Fernweh: Sikeyim amk. (03.44)

Fernweh: Rüyandan cevap yaz bari. (03.46)

Fernweh: Bu yüke nasıl dayanıyorsun Ahu? (03.48)

Fernweh cevapsız çağrı.

Bilinmeyen Numara: Korkuttun Cihangir... Ben de sandım bir şey oldu... (03.49)

Fernweh: Bir şey olmadı mı sence? (03.49)

Bilinmeyen Numara: Alıştım ben gayet normal geliyor, sen de kafana takma eğer ki bu kadar sıkıntı edeceğini bilseydim söylemezdim. (03.50)

Fernweh: Nasıl sıkıntı etmem? Neresi normal bunun? (03.50)

Fernweh: Ameliyatı falan yok mu hastalığının? Bir çaresi olmalı lan (03.51)

Bilinmeyen Numara: Doğuştan gelen bir hastalık bu, kalp kapakçıklarım doğru düzgün çalışmıyor bundan dolayı kalp yetmezliğim var kan sürekli geriye kaçıyor. (03.52)

Bilinmeyen Numara: Kaç kez ameliyat olduğumu sayamıyorum bile, göğsümde kaç dikiz olduğunu hesaplamıyorum. Bir ameliyat daha vardı onu olursam belki iyileşebilirdim ama kalbim bu ameliyatı kaldırmaz ki zaten kalbim ameliyatı  kaldırsa bile iyileşme şansım %5'ten daha az. (03.52)

Fernweh: Bunu bile bile yaşamak sana daha çok acı veriyor... Yerinde olsam şimdiye çoktan ölmüştüm, dayanamazdım. Sen çok güçlü bir kızsın. (03.53)

Bilinmeyen Numara: Deme öyle, Allah insana sırtlanamayacağı yükü vermiyor. Dayanabilirmişim ki bana bu hastalığı vermiş, bu da herhalde benim imtihanım. (03.54)

Bilinmeyen Numara: Yıllarca hep bu hastalıkla boğuştuğum için sağlıklı olmak nedir bilmiyorum. Tam, eksiksiz bir beden nasıl hisseder diye merak etmiyor değilim. Bu yüzden lütfen sağlığına dikkat et, küçük şeyleri sıkıntı etme. Sağlık o kadar önemli bir şey ki Fernweh, elinde olmadığı zaman anlıyorsun. (03.54)

Fernweh: Yaşın 18, kafanın içi 40.  (03.55)

Fernweh: Çok olgunsun, sahiden. İsyan etmeden böyle konuşman ne bileyim hayran olunası. (03.55)

Bilinmeyen Numara: Bunları duymak sanırım iyi hissettirdi. ^^ (03.55)

Fernweh: Gerçekler bunlar Ahu. (03.56)

Fernweh: Okula gitmeme sebebin bu mu? (03.56)

Bilinmeyen Numara: Evet. (03.56)

Bilinmeyen Numara: Okula gidince sınavları stres etmeden duramıyorum ve bundan daha da önemlisi yürüyemiyorum iki adım atmadan kalbim ağrıyor, babam servis tuttu ama yine de beceremedim. (03.56)

Bilinmeyen Numara: Açıkçası birkaç içinde öleceğimi bileceğimden pek de umursamıyorum okulu sadece sitemizdeki çiçeklerle oyalanıp çocuklarla oynuyorum.

Fernweh: Saçma sapan konuşma Ahu ölmeyeceksin. (03.56)

Bilinmeyen Numara: Öleceğim Cihangir bunu en yakın zamanda kabul etsen iyi olur. (03.56)

Bilinmeyen Numara son görülme 03.56

|||

🥀

Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin