Bölüm 16: "İlk kıvılcımlar."

659 74 28
                                    

Bölüme başlamadan 🗝️ alayım.

🥀

|||

Çoban Yıldızı: Teşekkür ederim. (10.04)

Fernweh: Asıl ben teşekkür ederim bu kadar güzel olduğun için (10.04)

Çoban Yıldızı: Kcmmvkgldlskddj

Çoban Yıldızı: Okulda mısın? (10.04)

Fernweh: Evet, okuldayım. (10.04)

Fernweh: Sen ne yapıyorsun? (10.04)

Çoban Yıldızı: Kahvaltımı ettim şimdi meyve suyumla birlikte balkona çıktım, oyun parkını izliyorum. (10.05)

Fernweh: Hava soğuk değil mi? Girsene içeri. (10.05)

Çoban Yıldızı: Üzerimde şal var pek üşümüyorum. (10.05)

Fernweh: Ev boş mu ne? (10.06)

Çoban Yıldızı: Yo koltuklar falan var boş değil yani cmfkdkdkskhdjckf (10.06)

Fernweh: Beklemiyordum bu cevabı aq (10.07)

Çoban Yıldızı: Annem markete gitti babam da işte ev boş değil ama ben evde tekim (10.07)

Fernweh: Evimiz birbirine yakın olsaydı odanın pencersine taş atardım. (10.08)

Çoban Yıldızı: Gülümsedim. (10.08)

Fernweh: Biliyor musun seninle konuşurken mutluyum, konuşmadığımız zamanlarda üstümde eksiklik hissediyorum. (10.08)

Fernweh: Hemen ben sana başından bana alışma demedim mi gibi cümlelere başlama tamam mı? Sadece içimden geçeni söylemek istedim. (10.08)

Çoban Yıldızı: Amacımın seni üzmek olmadığını biliyorsun. (10.08)

Fernweh: Biliyorum Ahu. (10.08)

Çoban Yıldızı: Sevindim. (10.08)

Çoban Yıldızı: Bana biraz arkadaşlarından bahsetsene, ne bileyim çevrenden falan? O kadarını pek bilmiyorum da. (10.08)

Fernweh: Emriniz olur :')

Fernweh: Bana getirisi olmayan kişilerle arkadaşlık etmeyi sevmem, iki tane yakın arkadaşım var ikisi de mahalleden. Biri Memoli yani Mehmet diğeri de Ferhat ama biz ölü diyoruz. (10.09)

Çoban Yıldızı: Ölü mü? Neden ki? (10.09)

Fernweh: Küçükken bu çok zayıftı biz de ölü gibisin diye dalga geçerdik, lakabı o gün bugündür ölü. (10.09)

Çoban Yıldızı: Değişikmiş, Fernweh. (10.10)

Fernweh: Öyle miymiş, çoban Yıldızı? (10.10)

Çoban Yıldızı: Öyle öyle.

Fernweh: Bil bakalım ben ne dinliyorum?

Fernweh: Bil bakalım ben ne dinliyorum?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çoban Yıldızı: Bilmem ne ki? (10.11)

Fernweh: Hayatıma tırnaklarını yavaş yavaş kazıyan bir kızı hatırlatan bir şarkı. :') (10.11)

Çoban Yıldızı: Sanırım biliyorum,

Çoban Yıldızı: Teoman'ın bir şarkısı... Fernweh'in, Ahu'ya armağan ettiği şarkı, Çoban Yıldızı şarkısı. (10.11)

Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin