Bölüme başlamadan 🗝 alayım.
|||
🥀
Fernweh: Günaaydııın (09.09)
Fernweh: Uyandın mı? (09.09)
Fernweh: Sabah sekiz dersimin iptal olduğunu öğrendim boşuna erken kalkmışım bir de bu yetmezmiş gibi arkadaşlarım beni ekti, sen gel bari bura yalnızım. (09.10)
Fernweh:
Bilinmeyen numara: Gü gü gü günaydın kxjwldldjfj bu arada: (09.11)Fernweh: GAGSAJAHGSHWHWSG Yılışık demek? Hm. (09.11)
Bilinmeyen Numara: güne yıkık olarak başlamışsın, geçmiş olsun. (09.11)
Fernweh: Maalesef öyle oldu şuan yalnız başıma parkta oturuyorum. (09.12)
Bilinmeyen Numara: Çekirdek çitle mkfjemwnfjfkd (09.12)
Fernweh: Çekirdek yiyince dudaklarım yara oluyor :(( (09.13)
Fernweh: Boş ver de beni, sen ne yapıyorsun? (09.13)
Bilinmeyen Numara: Annemlerle kahvaltı ettik, sitede çocuklar var onlarla oynamaya gideceğim. (09.13)
Fernweh: Oynayacağım? (09.13)
Fernweh: kendine dikkat etmen gerekiyor, kalbini yorma. Siteye in ama oynama kalbine bir şey olabilir. (09.13)
Bilinmeyen Numara: Harika bi bu eksikti :/ (09.13)
Bilinmeyen Numara: Annem ve babamda hep bunları söylüyor, sen de bu derneğe hoş geldin... (09.14)
Fernweh: İyiliğini düşünüyoruz Ahu. (09.14)
Bilinmeyen Numara: Sen de mi düşünüyorsun? (09.14)
Fernweh: Düşünmeyeyim de ne yapayım Ahu... (09.15)
Bilinmeyen Numara: Teşekkür ederim. (09.15)
Fernweh: Seni düşündüğüm için teşekkür mü ediyorsun sahiden? (09.15)
Bilinmeyen Numara: Evet. (09.16)
Bilinmeyen numara: Şey, beni hâlâ merak ediyor musun Cihangir? (09.16)
Fernweh: Bunu bir de soruyor musun? Elbette ki merak ediyorum Ahu. (09.17)
Bilinmeyen Numara: Sana fotoğrafımı atayım ama daha yeni çektim, biraz kötü çıkmış olabilir :/ (09.17)
Fernweh: Kötü çıksan ne çıkmasan ne? Önemli değil benim için. (09.18)
Fernweh: Heyecan yaptım aggsjahshdwj (09.18)
Bilinmeyen Numara: Manyak mfkgldsjf attım geliyor. (09.18)
Fernweh: Ekrana dört gözle bakıyorum şuan. (09.19)
Bilinmeyen Numara: Bu esmer küçük kız da benim işte umarım dış görünüş olarak seni hayal kırıklığına uğratmamışımdır. (09.19)
Fernweh: Hassiktir! Çok güzelsin lan. (09.20)
|||
Bu manken tam olarak Ahu, vallahi de Ahu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Texting| Umutsuz Çığlıklar Mezarlığı.
ChickLitBilinmeyen numara: Seni sevdim Fernweh... Sana körü körüne bağlandım. Seni gökyüzünden daha çok sevdim, seni yıldızlardan daha çok sahiplendim. Seni çürümüş kalbimle, sapasağlam sevdim Fernweh. (01.34)