27

600 39 14
                                    

#Ariana
Marco nadal klęczał przede mna z uśmiechem. Odwróciłam wzrok i zaczęłam gładzić ręką kark w zakłopotaniu.
-Nie jestem pewna...
Marco posmutniał. Westchnął i zaczął się podnosić. Patrzyłam na niego rozbawiona i kiedy był już w połowie nie wytrzymałam. Zaczęłam się głośno śmiać. Wszyscy spojrzeli na mnie w ciszy łącznie z Marco, który znieruchomiał.
-Nie dałeś mi dokończyć!-mówiłam przez śmiech.-Nie jestem pewna, czy mogę postąpić inaczej! Kocham cię i nawet twoje jakże romantyczne pytanie po prostu nie miało sensu.-odpowiedziałam rozbawiona, a po chwili dodałam spokojnie-Tak. Oczywiście że tak, mój kruczku.
Marco porwał mnie w objęcia i podniósł. Wszyscy zaczęli wiwatować. A ja rozbawiona trzymałam się mojego chłopaka by czasem nie spaść. Mój chłopak. Jak to pięknie brzmi...Chłopak mnie przytulił a ja się w niego wtuliłam.
-Dlaczego kruczku?-szepnął mi do ucha.
-Bo masz piękne, czarne jak krucze pióra włosy.-odszepnęłam wciąż w niego wtulona.-Mój kruczku.
Roześmiał się cicho.
-Mój lisek.-odgryzł mi się rozbawiony.
-Twój lisek.-odpowiedziałam wtulając się.




Miłość. Czymże jest miłość, spytają niektórzy. Cóż. Miłość to wspaniałe uczucie łączące dwie osoby na zawsze. Nawet mimo rozstań zawsze będą o sobie myśleć. Czymże więc jest miłość?  Miłość jest uczuciem, oddaniem, pożądaniem, poczuciem bezpieczeństwa, dla wielu ich miłość jest wszystkim.
Miłość jest wspaniała, łączy, dodaje sił do walki, odwagi i chęci do życia. Lecz miłość też niszczy. Potrafi wyniszczyć silnego człowieka zostawiając jedynie wrak...

Poniżej Depresji [ZAKOŃCZONA]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz