CAPITOLUL 24

305 25 16
                                    

IULIA POV ...
După 6 luni de calvar petrecut aici , la țara alături de aceste persoane pe care nu le-am suportat niciodată , am descoperit ca viața mea nu va mai fi niciodată cum a fost ... Vlad era in Constanța , Larisa e și ea plecată departe in oraș . Nu am mai văzut-o de foarte mult timp , doar ce mai reușeam sa vorbesc pe Skype ... Dar zic sa va povestesc despre Mătușa Sonia ...
Mătușa Sonia e cea mai mare vipera , deși nu pare . E blonda , zâmbitoare , cu ochii albaștri , dar de fapt ea e o șarpe cu clopotei ...

E căsătorită cu unchiul Andrei de ceva vreme , si au 7 copii - Ioana , Andrada , Florin , Nicolas , Paul și Paula , ultimii fiind gemeni . Pfff , nu iar gemeni . In fine , zic sa trecem la acțiune

SONIA POV ...
O noua dimineața , o noua zi in care sa le dau copiilor de munca . Zic sa merg la ei in Bucătărie . Se pare ca s au întors de la școala deja toti , și eu abia m am trezit . Bine ca Andrei crede ca sunt harnică ...

Eu : Buna copii , hai , gata cu temele ! Avem lucru ! Primăvara e pe drum , așa ca e multă munca .

Paula : Și ce trebuie sa facem ?
Eu : Pai , Paul cu Paula , voi trebuie sa mergeți sus in camere și sa schimbați paturile .

Paul & Paula : Da , mami

Eu : Nicolas , tu ajuta l pe bunicul tău sa testeze canapeaua .

Nicolas : Binee

Eu : Ioana , Andrada și Florin , voi va trebui sa o ajutați pe bunica voastră . Cred ca e in Bucătărie . Mergeți sa vedeți ce mâncare a făcut .

IULIA POV ...

Deja începe ... Mătușa Sonia urmează sa mi dea mie cea mai grea munca din casa , pentru ca doar eu am mai rămas

Sonia : Larisaaaa , ce zici tu sa grădinărești puțin , după care sa vii sa îmi speli mașina și mai târziu sa dai putin cu mopul prin casa ?

Eu : Și ce zici dacă nu vreau ? *punand piciorul in prag*

Sonia : Poftim ?

Eu : Auzi , ești cam o jegoasa , și țin sa te anunț ca mi e scârbă de tine și de fata ta .
In acel moment Mătușa Sonia vrea sa ma lovească , dar o prind de mâna și i o sucesc .

Eu : Zic sa te gândești mai bine , Mătușa
Sonia . Nu îți amintești ca Tata avea custodia mea , și nu tu ?

Sonia : Și nu vrei sa spui ca pleci la el ?

Eu : Și nu vrei sa crezi ca mâine plec ?

Sonia : Dacă pleci ... dacă pleci ... nu știu ce ți fac *vazandu se clar ca e stresată pentru ca plec*

Eu : Draga mea Mătușa , nu te gândești ca exista Facebook ? Ah da . Nu stii ca am cont pentru ca te am blocat peste tot , in fine . Mâine plec la tata . Avem de gând sa ne schimbam viețile pentru totdeauna ! Fără tine

#461 CUVINTE
- Ma bucur ca m am întors , și sper sa va placa capitolul acesta . Cartea continua încet dar sigur . Capitol nou curând :)

Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTIONUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum