IULIA POV ...
Nu imi venea sa cred. Dupa o multime de ani de absenta , acum vine si isi face aparitia aici ? La mine acasa ?
Eu : Tata, ce cauti tu aici ?
Tata : Iulia , am venit sa discut ceva cu mama ta...
Eu : Nu imi pasa ! M-ai abandonat acum multi ani , si acum vii aici sa discuti cu mine ?
Mama : Iulia !
Eu : Niciun "Iulia" ! *trandinu-mi geamantanul pe jos*
Tata : Iulia !
Eu : Ce tocmai am zis ? *spun super nervoasa . Cred ca eram rosie ca o ... rosie *
Mama : Iulia ! Calmeaza-te ! Eu si tatal tau am stabilit ca ar fi mai bine pentru noi sa ne reunim familia. Eu si tatal tau ne vom impaca !
Efectiv explodam de nervvi . Simteam nevoia sa lovesc , simteam nevoia sa fac ceva , insa m-am abtinut, si am plecat in camera mea.M-am inchis acolo. Nu mia voiam sa discut cu nimeni . Nimeni nu putea sa ma inteleaga . Nici macar Larisa ...
MAMA IULIEI POV ...
Dupa cateva ore petrecute cu fostul meu sot , am decis ca ar fi cel mai bine sa o scoatem pe Iulia din camera ei,si sa mergem la plimbare cu masina.Ii placeau plimbarile de cand era ica si cred ca a-r ajuta-o destul de mult o plimbare.Am intrat cu frica in camera si mi-am observat fiica cum dormea . Am decis ca ar fi mai bine sa o trezesc.
Eu : Iulia ! *scuturand-o incet*
Imediat a reactionat. Cred ca seamana pe taica-su . La fel reactioneaza si el cand vrei sa il trezesti.
Iulia : Da ?
Eu : Iulia, cred ca vrei si tu ...
Iulia : Nu. Nu vreau sa ies sa ma plimb cu masina cu tine si tata .
Eu : Stai , de unde stiai ?
Iulia : Mama,am 15 ani. Nu sunt copil mic ...
IULIA POV ...
Eram foarte sigura ca mama vrea sa ma scoata in oras , sau cel putin la o plimbare . Am refuzat-o insa cand am auzit-o ca daca ies imi gateste clatite , nu am putut sa o refuz.
Eu : Let's go !
Am urcat in masina tatei ,insa nu imi amintesc cum lucrurile am inceput sa degenereze , si astfel ,de la o conversatie in care ma simteam aproape ca si intr-o familie unita , am ajuns sa strig din nou la mama .
Eu : Nu ,nu ai dreptul sa imi ordoni mie unde sa ma mut .
Mama : Iulia ,stii ca iti vrem tot binele ...
Eu : Nu ,nu mi-l vrei. Daca mi-l voiai ramaneai singura si ma cresteai in liniste. Mai ai putin si scapi de mine, stiai ?
Tata : Bine Iulia. Acum nu o sa iti permit eu sa ii vorbesti mamei tale astfel .
Eu : Serios ? Da tu cine esti sa vii acum,dupa 7 ani sa imi zici mie cum vorbesc ?
Tata : Esti fiica mea, si eu sunt tatal tau !
Eu : Eu nu mai sunt fiica ta, iar tu esti un nei-ca-nimeni ! Imi doresc sa mori 1 Si tu ! *uitandu-ma la parintii mei*
Dintr-o data vad cum un TIR destul de mare apare in fata noastra , iar tot ce imi mai amintesc e ,, sange ... mult sange ,,, si durere ... mult mai multa durere ...
VA URMA ...
#570 CUVINTE
---------------------------------
Dragii mei Aliens , mi-ati lipsit enorm de mult . Am ramas socata cand am intrat pe Wattpad dupa muuulta vreme , si am vazut ca am in jur de 900 de nnotificari ! Bai ,va iubesc.
Am decis sa fac acest capitol ca un volum al 2-lea de la aceasta cartea . VOLUMUL 2- UN NOU INCEPUT . Am primit noi idei ,pe care abia astept sa le pun in practica
Voi nu uitati sa faceti spam , sa share-uiti capitolul , sa il votati , si sa fiti cu ochii PE TOATE cartile mele. Urmeaza chestii interesante
Apropo ,cine vrea sa faca o noua coperta , va astept propunerile in privat . Vreau coperti noi la toate cartile :)
CITEȘTI
Pacatele Iuliei | Vlad & Cristi Munteanu | FANFICTION
FanfictionViata poate lua o schimbare radicala,atunci cand iei deciziile gresite,nu ? Asa a fost si in cazul Iuliei,insa v-ati gandit ce inseamna,ca dupa ani si ani,sa te intalnesti cu aceleasi probleme ?