Jungkook memusingkan stereng keretanya apabila keretanya menghampiri persimpangan perumahan banglo mewah. Sesekali dia memandang ke arah Raon yang hanya membuang pandangan ke luat tingkap.
"Nak tanya sikit, boleh tak?"Raon berpaling ke arah Jungkook.
Jungkook sekadar menumpukan perhatiannya pada pemanduan tanpa memandang Raon.
"Bayi dalam kandungan tu, dah berapa bulan?"Raon hanya mendiamkan diri. Tiada tanda untuk menjawab, dia sekadar memandang Jungkook.
"Takyah la pandang aku macam tu. Aku tak bernafsu sekarang kalau kau nak takut. Aku nak tahu je, kot kau bunting pelamin."selamba Jungkook berkata.
"B— bunting pelamin?"akhirnya Raon bersuara.
"Haah. Kau kawin harini pastu malam pertama esoknya anak lekat. Itu orang panggil bunting pelamin. Tapi kita tak kahwin. Aku patut panggil bunting nafsu kot. Buat malam ni, esok anak lekat."
Raon menundukkan wajah. Wajah selamba Jungkook membuatkan dia terasa malu. Kenapalah lelaki ni selamba sangat ?
"Err, baru dua minggu."
Jungkook mencongak menggunakan jarinya sebelum tersenyum nakal ke arah Raon.
"Erm, betullah. Bunting nafsu. Hebat jugak aku."
klpakkkk! Bahu Jungkook ditampar kuat.
"Nak mati ke bawa kereta tak pandang depan?"
"Yelah. Eh kejap! Aku lupa. Aku bawa kau pergi apartment dulu. Ambil barang kau, sebab kau tinggal dengan aku nanti."Jungkook mengundur keluar kembali.
•••••
"WOI! KENAPA TAK DATANG LAWAT AKU KAT HOSPITAL! SAMPAI HATI KAU KANG! SIAPA YANG PUASKAN NAFSU KAU KALAU KAU TENGAH MENGGILA?!"jerit Jimin apabila dia ternampak Jungkook memasuki banglo itu sambil membawa bagasi milik Raon.
Raon memandang ke arah Jungkook.
"Aku tak gay. Pergi tunggu aku dekat bilik aku. Aku rasa kau dah kenal kot bilik aku."Raon menggangguk.
"Pergi dulu. Nanti beg, pembantu rumah bawakan."
Jimin berpeluk tubuh sambil mengisyaratkan agar Jungkook datang ke arah dia. Sebaik sahaja Jungkook duduk di sebelahnya, dia memeluk lengan Jungkook.
"Biey, kenapa tak datang lawat dinda dekat hospital? Dinda terseksa tunggu biey ucuk ucuk kanda."
Jungkook menyiku kepala Jimin dengan wajah yang kian memerah.
"Pahal dengan kau? Dah puas bernafsu dekat perempuan? Tegak ke anu kau bila tengok jantan? Ke nak jadi biseksual?"geram Jungkook dibuatnya.
"Chill. Gurau sikit pun tak boleh. Ke anu kau memang tegang tengok wajah aku yang seksi dengan suara aku yang menggoda?"Jimin tersenyum nakal.
Ya. Di antara dia dan Jungkook tiada istilah 'malu'.
"Ni, aku nak tanya. Kaki kau dah okay? Apa jadi sebenarnya?"kaki Jimin yang masih lagi berbalut disebabkan kecederaan yang dialaminya.
"Budak- budak dia pecah masuk markas kita. Aku tertidur dekat bilik utama masa tu. Semua itu berlaku dalam sekelip mata. Pengawal kita pun ramai yang tercedera. Dia cuma nak beri peringatan dekat kau kata budak tu."
"Ahh, aku faham. Tak apa Jim, mungkin hari ini... hari diorang. Tapi lepas ini,"Jungkook menyengetkan kepalanya lantas berbisik di cuping telinga Jimin.
"Aku takkan lepaskan dia. Dia dah tembak baby aku, why not aku pancung kepala babi tu?"
Jimin ketawa lantas bahu Jungkook dicuit dan suara dikepit agar kedengaran seperti seorang perempuan yang manja.
"Auch, darling. You so sweet bebeh! Raon campak tepi arr, kita je yang kahwin bebeh."Jimin ketawa manakala Jungkook ketawa sambil menunjal dahi Jimin.
"Bangang! Dah- dah, aku actually nak kau uruskan tiket penerbangan ke Busan. Aku nak balik jumpa mak ayah aku."
"For what? Mama dan papa sakit ke?"terus suara Jimin kedengaran agak risau. Ibu bapa Jungkook sudah menganggapnya seperti anak kandung selepas kematian ibu bapanya. Kerisauan mula terbit di hati.
"Pabo. Mana ada! Jangan doakan okay! Aku balik nak minta restu. Maybe kahwin terus kat sana."Jungkook meninggalkan Jimin keseorangan. Lelaki itu masih lagi cuba memproses apa yang Jungkook maksudkan.
"W– WHAT? YoW BitCh WiLL bE HuSBaND? FUCKING UNBELIEVABLE! GEMPAK! TAK SANGKA MAMAT TU STRAIGHT! INGATKAN GAY TAK ADA NAFSU!"
"MULUT JAGA SIOT! AKU DENGAR AH!"
Jimin ketawa mengekek mendengarkan jeritan Jungkook. Dia tersenyum.
"Bad boy nak kahwin. Mesti gucci boy tak senang duduk. Well, fuck."
YOU ARE READING
-Gangleader『J.J.K』
FanfictionDia lelaki yang hebat. Berani. Pandai. Punyai segalanya. Tetapi dia juga makhluk yang ada kelemahannya. "Kau, jangan lari lagi. Aku takut. Aku takut akan kehilangan kau lagi."- JEON JUNGKOOK ©BAEJIHEE STORYLINE ©fererorraraa ARTWORK 2018 WORK start:...