『6』

6.1K 518 24
                                    

"You're awake."sebaik sahaja aku membuka mata, beberapa helai pakaian dicampakkan kepada aku.

"Apa i.. ini?"aku menenyeh mataku beberapa kali sebelum aku menyedari bahawa aku tidak berpakaian dan hanya dibaluti oleh blanket.

"Pakai baju itu, nanti pergi daripada sini."ujar lelaki itu yang hanya bertuala paras pinggang ke lutut.

Aku menundukkan wajahku. Aku masih lagi tidak memahami apa yang terjadi semalam, kenapa aku tak ingat apa- apa? Mataku mula berkaca- kaca.

Biarlah kelihatan cengeng pun, ini melibatkan maruah aku.

"Wait, kenapa kau masih berada di situ? Ah, aku faham apa kau nak."lelaki itu berjalan menuju ke arah rak yang terdapat di penjuru bilik itu lantas sekeping kad dikeluarkan daripada dompetnya.

"Nah, credit card. Thanks sebab layan aku semalam. Sorry, aku tak reti nak handle game semalam, itu first time aku."

Aku menggenggam blanket dengan kuat lantas aku menerima kad kredit itu daripada lelaki itu.

"Oh, thank you Mr.! Ini pun dah cukup untuk layanan semalam."

Aku memejamkan mataku apabila berasa air mata aku mula mengalir ke pipi.

"DID YOU REALLY THINKING THAT IM GONNA SAY LIKE THAT?! NEVER! AWAK, SAYA BUKAN PEREMPUAN MURAHAN! S— SAYA TAK TAHU PUN APA JADI! SAYA TAK INGAT APA- APAPUN TENTANG SEMALAM! SEDAR SAHAJA SAYA SUDAH JADI MACAM INI!"aku menggapai tangan lelaki itu lantas aku menangis teresak- esak.

"A— apa maksud kau? Bukan kau ke yang rela hati se... semalam?"

"Tak... saya—"kata- kataku mula terhenti apabila aku teringat kejadian semalam.

"Awak, s— saya ada disuruh untuk menaiki sebuah kereta. K— katanya ada orang nak berjumpa dengan s.. saya."

Lelaki itu terdiam, wajah dinginnya memandang lama aku. Ya, lelaki misteri malam itu.

"Kau tunggu dekat sini, bersihkan diri kau dahulu. Pakai sahaja baju aku dahulu yang aku bagi tu since aku dah koyakkan baju kau semalam."

•••••

Kepala Park Jimin ditunjal kuat tetapi lelaki itu semakin galak ketawa.

"Hahaha, perempuan itu terlalu bodoh! Dia percayakan sahaja apa pembantu kau cakap! Tapi aku rasa dia lebih berbaloi untuk kau layan dia. So aku ambillah picagari yang ada sisa ubat perangsang. Hahaha, how? Best tak semalam?"Jimin cuba menyentuh bahu lelaki itu tetapi tangannya dialihkan kembali.

"Jimin! Tak kelakarlah! Aku suruh kau bawa dia untuk aku pastikan bahawa dia tak akan buka mulut tentang malam itu! Bukannya untuk berfoya- foya!"

"Chill, la Jungkook. Kau tinggalkan jelah dia, lepas ini."Jungkook merengus lantas menghenyakkan punggung di atas sofa, berhadapan dengan Jimin.

Kenapalah Jimin ini bebal sangat. Tetapi, semalam dia sendiri yang tergoda. Wanita itu menggoda dia dan...

"ARGHH!"

•••••

Hwang Raon memandang dirinya pada pantulan cermin yang tersedia di dalam bilik mewah itu.

Kenapa, dia tak ingat apa- apa tentang semalam? Matanya kembali bergenang air mata.

"Ehem."

"Kau dah mandi? Aku nak bincang sesuatu tentang semalam."

Raon menarik sedikit kolar kemeja ke hadapan disebabkan kemeja tersebut terlalu besar dengan potongan badannya. Kolar tersebut digenggam erat agar tidak mendedahkan dadanya.

"S... saya—"

"Pasal semalam, kau cakap sahaja kau nak berapa aku akan bayarkan dan tentang malam itu juga. Janji kau jangan buka mulut dan jangan cari aku lagi."

-Gangleader『J.J.K』Where stories live. Discover now