Hoi,
Dit is ff een hoofdstuk in beide pov's hahah.
P.o.v Jasper
Ik kan niks anders doen dan mijn lippen op de hare drukken.
Een bom aan vlinders, olifanten, tijgers en giraffen ontploft in mijn buik. Haar lippen zijn zo zacht, zo fijn, bijna alsof het verboden is dat ik met haar zoen.
P.o.v Marije
Jasper zoent me weer. En het voelt geweldig. Fantastisch. Amazing. Vuurwerk explodeert, de zon gaat plots schijnen, het voelt alsof de hele wereld blij is vandaag. Ik sla mijn armen om zijn nek, en woel ondertussen door zijn haar. Hij verplaatst langzaam zijn handen van mijn rug naar mijn kont.
P.o.v Jasper
Langzaam duw ik mijn tong tegen haar lippen, vragend om toestemming. Ze aarzelt even, maar geeft het dan wel. De kus gaat van liefkozend naar ruw, en onze tongen spelen een wild spel. Als Marije aan mijn haar trekt moet ik zachtjes kreunen.
P.o.v Marije
Zachtjes trek ik aan Jaspers haar. Geen idee of dat de bedoeling is, maar ik vond het wel passen bij het moment. Jasper kreunt binnensmonds. Ik moet blozen, en trek me daarna terug. Vragend kijkt Jasper me aan, zijn hoofd een beetje schuin zoals honden altijd doen. Ik kijk blozend weg, niet wetend wat ik met de situatie aanmoet.
P.o.v Jasper
Ze draait haar hoofd weg. Ik pak haar kin vast en laat haar mij aankijken.
'Marije, ik weet niet wat er is, of er überhaupt iets is, maar ik vond dit alleen maar fijn, en je hoeft compleet niet nerveus te zijn dat je iets fout doet of zo, want je kan echt focking lekker zoenen oke?' Ik kijk haar glimlachend aan.
Ze knikt.
'Zullen we teruggaan?' vraag ik.
P.o.v Marije
Ik knik weer naar Jasper.
Dat waren de liefste woorden ooit.
Jasper biedt weer zijn hand aan, en als ik de zijne pak geeft hij er een kusje op.
Het is een schat.
Glimlachend lopen we terug. We zijn stil, maar het is fijn. We denken beide terug aan de gebeurtenis van net, en dat is voor nu genoeg.
Hoi,
Het spijt me weer voor dit korte hoofdstuk. Reden is dat ik het druk heb, mn pww komt eraan, ik ging dit weekend bij mn opa en oma logeren en ik voel me nu niet lekker.
Ik hoop wel dat jullie het leuk vonden. Laat zeker ff weten wat je ervan vond dat ik in beide pov's schreef, dan kan ik het miss vaker doen. Eerlijk laten weten graag! <3
X Judith.
Nieuwe update hopelijk 16 dec, maar denk niet dat ik dat ga redden. Dan wordt het ws 21-24 dec, ergens daartussen.
BTW BEDANKT VOOR 750 READS!
JE LEEST
Doen, durf of de waarheid?- VOLTOOID✔
RomanceIt was love at first sight. ~~~ Hij is de "badboy", zij de "goodgirl". Maar onder elk masker schuilt je ware aard... ~~~ Wij zijn niet perfect. Zeker niet. Maar maakt dat iets uit? Love is all that matters. ~~~ Wat als je 16 bent, maar nog nooit gez...