27: Jasper

313 7 5
                                    

WHY DON'T WE HEEFT EEN NIEUW NUMMER: BIG PLANS!
IN DE MEDIA STAAT DE VIDEOCLIP DIE TROUWENS ECHT TE GEK IS! EN HET NUMMER IS GEWELDIG DUS JA ZEKER DE MOEITE WAARD OM TE LUISTEREN!

Ik heb heel hard rust nodig. Marije heeft gezoend met Nick. Ik bedoel, gadver, wie wil er met Nick zoenen? Maar wat me nog het hardste raakte was dat ze er zo vrolijk uitzag. Ik bedoel, ik ga echt kapot. Maar het lijkt alsof het haar helemaal niks boeit dat het uit is. Ze duwde Nick wel weg trouwens tijdens het zoenen, maar ging daarna weer vrolijk verder dansen met Lisa. 

Ik heb drank nodig. Nu.

In de kelder Thomas vinden is niet makkelijk, maar dan zie ik hem. Ik weet immers dat hij een geheime lading drank mee heeft.

'Thomas, ik heb bier nodig. Marije zoende Nick, en ik ben dood aan het gaan hier.' Zeg ik, terwijl de tranen al in mijn ogen springen.

'Heyyy rustig gap, ik zal wel wat voor je halen.'

Thomas komt terug met 5 flesjes bier, en een fles wodka. Normaal doe ik wel rustig aan, maar ik heb 3 flesjes bier binnen 5 minuten op. De rest van de drank giet ik ook naar binnen. Het neemt mijn lichaam al een beetje over, en ik ga weer terug naar het feest. Remember wat ik had verteld over Lotte? (deel 6) 

Nu wordt mijn kans om haar te fixen. Ik loop grijnzend op haar af. Ze draagt veel te veel make-up, en heeft zo'n jurk met een ongelofelijk diepe inkijk. 

'Dag schat, deed het pijn toen je uit de hemel viel,' vraag ik haar.

Ze doet alsof ze moet blozen, en doet zo'n neplach. Gadver.

Dan sla ik mijn armen om haar heen en druk mijn lippen wild op die van haar. Ze duwt haar tong binnen. Het is een zo'n zoen die ik had voor Marije. Alleen maar lust, geen gevoel. Maar Lotte bakt er ook helemaal niks van. Ik duw haar weg, en ze kijkt me nep-gekwetst aan. Ik lach alleen maar nep naar haar, en loop daarna de dansvloer op. Maar na een tijdje is het drankgevoel wel weg, en voel ik me alleen maar verdrietig. Ik zeg nog even tegen Thomas dat ik ga pitten, en loop daarna de slaapzaal in. Ik val op mijn bed meteen in slaap.

~~~

'KINDEREN INPAKKEN! OVER 2 UUR VERTREKKEN WE!' Kreunend word ik wakker, met een behoorlijke kater. Ik kijk op mijn wekker en zie dat het 10:00 is. Dan heb ik wel lang geslapen trouwens!

Ik pak snel mijn spullen in, en om 10:30 zit ik aan het ontbijt. De laatste 1,5 uur doen we vrij weinig, en om 12:00 wordt de bus ingeladen. Ik had gehoopt dat deze week anders zou eindigen, maar helaas. Klote weddenschap. Om 12:30 vertrekt de bus, terug naar Den Haag. Naar het gewone leven. School, voetbal, meisjes.

Nee. Nee nee nee. Ik MOET Marije terugkrijgen. Op welke manier dan ook. Desnoods ga ik haar stalken, om zo achter haar adres te komen. Ik ga langs met allemaal cadeautjes, en vraag haar of ik het alsjeblieft mag uitleggen. Ze MOET me begrijpen, ik smeek het haar.

Dat moet.

De busreis is vrij saai, veel mensen slapen, een paar lezen wat of kijken een film. Als we dan om 16:00 aankomen, is iedereen ook wel weer blij om thuis te zijn. Mijn moeder staat al te wachten, en ik omhels haar. We gaan weer terug naar huis, en ik vertel haar alles over het kamp.

Inclusief Marije.

En mijn moeder heeft een top idee om haar weer terug te winnen.


HAI HAI HAI,

Sorry voor dit wat kortere hoofdstuk, maar ik wist ff niet zoveel te bedenken.

DIT BOEK KRIJGT NOG 2 HOOFDSTUKKEN + EEN EPILOOG!

Heel erg bedankt trouwens voor de 1,3K!

Als je mee wilt denken over mijn volgende boek, check dan het hoofdstuk 
BELANGRIJK; Nieuw boek?! HELP
Ik zou het heeeel fijn vinden als je zou willen stemmen op het boek dat jou het leukst lijkt!

Vergeet je niet te voten?

x Judith

Volgende update; 23 jan denk ik (ik heb dan geen school)

Doen, durf of de waarheid?- VOLTOOID✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu