Hey hey, daar ben ik weer. Ik heb nu vakantie, dus ik hoop deze week veel te kunnen plaatsen!
OH EN IK HEB DE 300 READS GEHAALD THANKSSS
Edit: INMIDDELS 400 JAASSS THANK YOU
'Ze waren jullie inderdaad al kwijt, maar ze komen jullie nu ophalen,' zegt de aardige mevrouw tegen ons.
'Dankuwel mevrouw!' zegt Jasper tegen haar.
Ze lacht terug. 'Geen probleem.'
Ik kijk Jasper blij aan, waarna hij me in een stevige knuffel trekt. Ik ruik zijn geur even goed op.
Mag ik deze geur als parfum? Alsjeblieft wereld maak hier een geurtje van.
Na een tijdje horen we getoeter. We kijken achter ons en zien een busje aankomen, met twee begeleiders van het kamp.
'Gered!' roep ik opgelucht.
We rijden meteen terug naar het kamp, waar de rest ons al op staat te wachten.
'THOMAS EN JASPER! OMG IK WAS ZO ONGERUST!' schreeuwt Hannah, waarna ze ze allebei in een stevige knuffel trekt. Ik kijk ze lachend aan, en Jasper lacht nog even terug met een twinkeltje in zijn ogen. Dan lopen ik en Lisa naar onze eigen vrienden.
Als we allemaal weer een beetje rustig zijn, horen we de stem van Binkie boven alles uit.
Hij schreeuwt: 'Dag allemaal, omdat het een heftige ochtend en middag was, hebben jullie nu vrij tot het avondspel!'
We slaken allemaal een opgeluchte zucht.
'Wat is het avondspel?' vraagt iemand.
'Dat is een verassing, maar we gaan niet het terrein af.'
Pfoee gelukkig. Ik had eeechttt geen zin om iets actiefs te doen.
'YO WIE DOET MEE MET DOEN DURF OF DE WAARHEID?' schreeuwt Thomas dan.
'Doen durf of de waarheid?' zeg ik vragend.
Hij en Jasper kijken me ongelovig aan. 'Dat ken je niet?!'
Ik schud mijn hoofd.
'Eeh nou iemand vraagt gewoon doen durf of de waarheid en als je doen kiest moet je een opdracht doen, durf is eigenlijk geen uitleg van dus niemand kiest dat, en bij waarheid moet je gewoon een vraag eerlijk beantwoorden,' legt Jasper uit.
'Ooohh gewoon Truth or Dare,' zeg ik dan tegen ze met zo'n "duuhh" ondertoon.
'Ja zo kan je het ook noemen ja,' zegt Thomas.
'Nee zo heet het gewoon. Nederlands heeft het overgenomen uit het Engels,' zeg ik lachend.
Jasper doet zijn handen omhoog. 'Oke sorry ja is goed mevrouw Vroegel,' zegt hij lachend.
Ik lach terug. Zo blijven we elkaar een tijdje in stilte aanstaren, maar het is een fijne stilte. Tot we opeens Lisa, Thomas en Hannah 'aahhhh' horen zeggen.
We draaien ons tegelijk om, en zien dat ze ons alle drie grijnzend aankijken.
'Ik heb een hele cute foto van jullie,' zegt Lisa lachend.
'Show me.'
Ze laat hem zien. Toegegeven, het is echt een leuke foto. Maar wel echt zo'n koppelgoals foto... Daar kan ik dus niet heel veel mee.
Helaas.
Ja dat vind je wel jammer he! Het is niet goed om zo snel verliefd te worden Marije! Hij is en blijft een versierder, en een knappe ook.
JE LEEST
Doen, durf of de waarheid?- VOLTOOID✔
RomanceIt was love at first sight. ~~~ Hij is de "badboy", zij de "goodgirl". Maar onder elk masker schuilt je ware aard... ~~~ Wij zijn niet perfect. Zeker niet. Maar maakt dat iets uit? Love is all that matters. ~~~ Wat als je 16 bent, maar nog nooit gez...