Epiloog-5 jaar later

357 12 4
                                    

P.o.v Marije

Het is inmiddels 5 jaar later. Ik ben 21, Jasper 22. Ik studeer nu psychologie, ben nu bezig met mijn derde jaar. Jasper voetbalt voor Ajax, en studeert een soort van rechten (hij besteedt er niet heel veel tijd aan). We zijn nog steeds samen, gelukkig. We hadden een kleine break 3 jaar geleden, omdat Jasper dacht dat hij niet professioneel zou kunnen voetballen als hij met mij samen zou zijn. Maar hij kwam er al snel achter dat hij niet zonder mij kon. Ik ben nu bij zijn wedstrijd aan het kijken, maar dit keer met een hele speciale reden. En vandaag ga ik dat hem vertellen...

P.o.v Jasper

Hijgend ren ik met de bal. Voetbal is mijn tweede grote liefde, naast Marije natuurlijk ; ). Het doel komt al in zicht. Ik passeer twee verdedigers, en schiet de bal met een lobje over de keeper heen. Vanuit mijn ooghoek zie ik Marije zitten. Ze glimlacht naar me, en ik grijns terug. Ik werp haar een kushandje toe, en hoor overal mensen joelen. Ze grijnst terug. Als de wedstrijd net is afgelopen, komt Marije naar me toe Ik geef haar glimlachend een kus. 

'Schat, je hoort hier eigenlijk niet te komen he.'

'Oh jawel hoor, als je even naar het grote scherm zou willen kijken?'

Op het grote scherm verschijnen allemaal video's van baby's.

'Ja? Baby's?' Vraag ik haar. Wat bedoelt ze lol.

P.o.v Marije

Glimlachend geef ik Jasper een tasje met twee cadeautjes.

'Eerst de grote openmaken.'

Ik zie hem het cadeautje openmaken, en ben zo benieuwd hoe hij gaat reageren.

Er komt een babykleertje uit, waarop staat: I have the best dad.

Jasper kijkt me ongelovig aan.

'Is dit, ik bedoel, krijgen wij-ECHT?'

Ik grijns naar hem. 'Maak het andere cadeautje maar open.'

Uit het andere pakje komt een zwangerschapstest. Een positieve.

P.o.v Jasper

'OMG MARIJE! ECHT? Dit is-Ben je zwanger?'

Ze knikt.

Ik krijg een hele grote glimlach op mijn gezicht en til haar op bij haar middel. Ik druk mijn lippen op de hare, en draai een rondje met haar.

'Ik word vader.' Zeg ik, nog bijkomend van dit bericht.

'Dit is echt het beste nieuws ooit. Ik hou van je Marije, zoveel. Maar hoe?'

Ze moet lachen. 'Liefie ik weet het niet. Het was niet expres in ieder geval, maar dit is inderdaad het beste nieuws ooit. En ik ben zo blij dat ik dit avontuur met jou aan ga.'

Ik geef haar glimlachend nog een kus.

'Jij,

Ik,

Voor altijd.'


En dit dames en heren, is het einde van doen, durf of de waarheid. Wauw.

Dan nu een heel, heel kort dankwoord hahaha:

Iedereen die dit boek tot hier heeft gelezen, heel erg bedankt. Het was geweldig om jullie support te zien, nu ik dit schrijf zitten we op de 1,5K. ONGELOFELIJK!!

I LOVE YOU XXX JUDITH

Ik start denk ik over twee weken met mijn nieuwe boek. Ik weet alleen nog niet met welke lol. Voor degenen die niet weten waar ik het over heb, check het hoofdstuk: 

BELANGRIJK; Nieuw boek?! HELP!

Zou heel fijn zijn als je dat wilt doen hahaha.

Doen, durf of de waarheid?- VOLTOOID✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu