MAANDAG:
Hey dagboek
Ik ga na school gelijk naar Liv toe ik ben zo blij dat ze uit haar coma is maar ik moet eerst nog wel naar school jammer genoeg.Ik heb vandaag een duits toets maar ik bak er helemaal niks van net zo als bij frans.
De duits toest ging echt zo slecht echt waarom moet je dat leren als nou gewoon de hele wereld engels leert is er niks aan de hand.
Yes school is afgelopen ik ga nu zo snel mogelijk naar Liv toe en bij het ziekenhuis haal ik nog ff een cadeautje.
Ik ben aagekomen ik heb een kaartje en een ballon gekocht en in het kaartje heb ik ook nog wat geschreven.
Het liv
Hoe gaat ie je bent net je coma uit ik was zo geschrokken. Ik hoop dat je nog met de musical mee kan doen. Ik heb je rol overgenomen maar als je terug komt krijg je hem gewoon weer terug hoor.
Xxx-EmmaZe leest het briefje en barst in huilen uit. Ik vraag aan haar wat er is ze verteld dat ze nooit meer met musicals kan doen omdat ze niet meer te veel prikkels binnen mag krijgen. Ze verteld ook dat ze nooit meer kan lopen en dat ze alltijd in een rolstoel moet zitten. Ik ga ook huilen omdat ik het zo erg vind ik had zo gehoopt dat ik samen met haar naar Amerika ging. We hebben samen echt een kwartier gehuild. En ik zij tegen haar deze week ga elke dag dat ik kan naar je toe want volgende week ga ik naar Amerika. Ik ging naar huis en miste haar gelijk weer.
Ik kwam thuis aan en zette de radio aan er stond een heel leuk liedje aan genaamd these girls en ik kwam er achter dat doe ook van de band why don't we is.
Ik moet vandaag oom weer naar musical les. Ik zie er wel teggen op omdat ik moet gaan vertellen hoe het met Liv is.
Het was een hele emotionele repetitie maar we hebben nog wel een beetje zangles gedaan zolang dat nog kan.
Xxx-Emma
DINSDAG:
Ik ga vandaag uit school heel de dag naar Liz ik heb vandaag ook helemaal niks. Morgen mag ze naar huis dan ga ik ook met haar mee.
Ik ben op school ik kan mijn gedachtes echt niet bij de les houden het enigste waar ik kan denken is Liv. In de pauze vroeg Lisa wat is er en ik reageerde mischien iets te bot want ik zij: wat denk je zelf als een vriendin half dood is en begon te huilen, ze kan nooit meer lopen zij ik. Lisa kende haar niet dus zij maar ik snap je wel maar dan hoef je nog niet zo tegen mij te doen. Ze had wel gelijk maar ik kon ook niet echt gezellig doen in deze situatie.
Ik ben weer bij Liv en het gaat weer een stuk beter met haar. Ik heb nog een wandelingetje gedaan met haar en we hebben gekletst over vanalles en nog wat.
Toen ik thuis kwam had mijn moeder taart voor mij gemaakt en ik vond dat zo lief ik gaf haar een dikke knuffel.
Ik ging vroeg slapen wat ik wou uitgerust zijn voor morgen.
WOENSDAG:
Vandaag ga ik Liv helpen om naar huis te verhuizen en ik heb er heel veel zin in ik mag zelf eerder van school naar huis.
Ik ben nu bij Liv en we gaan haar verhuizen ik had nog wat leuke cadeautjes voor haar gekocht ze was er heel blij mee. We gingen bij haar sushi eten en ik vond het zo lekker. Ik moet vanavond zo weer naar musical les en Liz gaat mee om afscheid van iedereen te nemen.
Het was weer een heel emotioneele les we hebben wel meer gedaan dan maandag we hebben nog wat dansjes geofend. Liv heeft nog heel veel mee gedaan zolang dat nog kon. Ik ga haar zo erg missen als ik straks een week in Amerika zit.
Xxx-Emma
DONDERDAG:
Vandaag en morgen ga ik niet naar Liz omdat ik niet kan vandaag hebben we namelijk een extra lange repetitie omdat we laatste twee keren niet zo veel hebben gedaan en morgen ga ik naar een feestje van Lisa.
JE LEEST
Het dagboek van Emma (Why Don't We)
FanfictionDit is een dagboek wat Emma van der Steeg(17) bij houd ze is musical ster en ontmoet why don't we.