week 9

16 2 0
                                    

Hey oke Emma is dus in deze tijd gewoon thuis. Ze heeft gewoon school. Belt/appt dagelijks met Daniel en de andere boys. Ik vind het gewoon saai om tientalle weken over dit te schrijven dus we skippen naar de tijd dat ze haar examens heeft. Ze bleef natuurlijk al die tijd wel schrijven in haar dagboek.

MAANDAG:

Ik heb vandaag mijn laatste examen week en ik heb heel hard geleerd want als ik slaag ga ik naar LA ga ik bij de jongens wonen en ga ik daar mijn high school afmaken.Woensdag heb ik de laatste optreden van mijn musical. Waarschijnlijk ga ik in LA ook auditie doen voor een musical. Als ik naar LA ga, ga ik Liv, Jos en Marthe heel erg missen maar Marthe gaat de eerste drie weken met mij mee omdat we vakantie hebben. Maar eerst moet ik jammer genoeg mijn examens afmaken. Ik ga zaterdag naar LA. Dagboek dan denk je vast maar als je te horen krijgt dat je niet geslaagd ben? Nou ik ga zoizo lekker vakantie vieren in LA als ik geslaagd ben blijf ik daar en zo niet ga ik een week voordat de vakantie voorbij is naar Nederland. We gaan er trouwens niet vanuit dat ik niet slaag omdat ik eigenlijk al heel goed stond op school en de vorige week al heel goed ging dus ja. Ik hoop natuurlijk gewoon dat ik daar lekker ga wonen bij de jongens.

Ik ben nu op school ik ga heb over vijf min mijn examens.

Hij ging echt super goed en ik ben daar zo blij mee. Ik ga zo naar Liv toe en dan gaan we denk ik film kijken of zo.

Ik ben nu bij Liv en we kijken de film the kissing boot en ik heb hem echt al zo vaak gezien maar hij blijft gewoon heel leuk. Ik ga zo naar huis.

Ik ben thuis en ga zo lekker slapen.

Xxx-Emma

DINSDAG:

Hey dagboek ik heb vandaag weer examens en mijn moeder heeft een verassing voor me. Uit school gaan we gelijk naar Rotterdam en dan gaan we ergens heen maar waar weet ik niet eigenlijk niet waar.

Ik ben uit en ik zit nu met mijn moeder in de auto we rijden richting Rotterdam en ik zo een beetje het gevoel dat we richting Ahoy rijden.

We zijn aangekomen mijn gevoel zij het goed we zijn in Ahoy. Ed Sheeran treed op. Ik had een beetje trow backs naar een half jaar geleden dat ik daar heen ging met mijn musical groep+Dani naar Ed Sheeran. We zijn nu aangekomen en nu eerst is het voor programma daar treed Camila Cabelo op en zij kan echt zo super mooi zingen. Ik dacht dat het uitverkocht was maar naast ons zijn nog twee plekjes over. 

Ed komt nu op en op dat zelfde moment komen twee mannen/jongens naast ons zitten ze hebben allebei een pet op en een bril. Het is best wel donker dus ik kan het niet zo goed zien. Toen Ed het liedje Perfect ging spelen kwamen de spotlichten op mij en de man die naast me zat. Ik zag opeens een kaaklijn die mij heel bekend voor kwam en ik deed zijn bril en pet af en ja hoor daar zat Dani ik geef hem een knuffel en ik kwam er pas later achter dat de hele tijd gewoon de camera's op ons gericht zijn. Toen de jongen naast Dani ook zijn pet en bril afdeed zag ik dat dat Zach was. Ik vond het zo leuk wat mijn moeder en de boys hadden geregeld. Ik zoende Daniel en ik was zo blij om hem weer te zien na een half jaar hem gemist te moeten hebben. Ik en Daniel zaten heel het concert hand in hand. We hadden elkaar zo gemist.

Toen we thuis kwamen na het concert gingen we allemaal slapen. Zach sliep in de logeer kamer en Dani op een matrasje naast mijn bed.

Xxx-Emma

WOENSDAG:

Volgens mij heb ik al heel vaak beschreven hoe Dani er uit ziet als hij net wakker is op slaapt. Zijn haar zit helemaal in de war en het ziet er zo schattig uit. Zijn mooie blauwe oogjes zijn zo super mooi. Ik ben nog steeds super verliefd dat kan je wel merken dagboek. Ik heb vandaag weer examen en vanavond heb ik mijn laatste optreden met mijn musical groep. Niet omdat ik weg ga maar omdat de musical gewoon afgelopen is. Volgens mij gaat hij over een jaar wel weer opnieuw maar dan zoeken ze gewoon weer nieuwe mensen tenzij je natuurlijk weer opnieuw auditie doet en het weer wordt. 

Het dagboek van Emma (Why Don't We)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu