skip naar de tijd Emma naar de highschool gaat.
MAANDAG:
Hey dagboek vandaag is mijn eerste dag op de highschool. Myrthe en Iris zitten toevallig op dezelfde highschool zij kende elkaar ook al omdat ze bij elkaar in de klas zitten. Zij doen ook hun laatste jaar high school. Ze zitten jammer genoeg niet bij mij in de klas. Ik ga nu eerst ontbijten en Dani is speciaal voor mij vroeg z'n bed uitgegaan om mij gedag te zeggen. Ik eet snel een schaaltje muesli. En Dani brengt me naar school. Ik heb al bijna mijn Amerikaanse rijbewijs dus dan ga ik gewoon zelf naar school.
Ik ben nu op school aangekomen. Ik kijk mijn ogen uit. Een heel groot sportveld een super grote kantine en hoe ga ik de weg vinden in deze school? Ik heb mijn rooster bij me en ik heb zo wiskunde Ik kan het bijna niet vinden maar ik ben op tijd binnen. Ik kijk in mijn klas en iedereen kijkt mij aan van nee geen nieuw meisje behalve 1 meisje die kijkt met open mond naar me. Ze schuift gelijk de stoel die naast haar staat op zij en nodigt me uit om daar te gaan zitten. Ik ga er zitten en ze heeft nog steeds haar mond wagen wijd open. Ik zeg tegen haar: ook goede dag. Ze zegt hoi heel verlegen en ze stottert: ben jij het vriendinnetje van Daniel Seavey. Ik zeg ja dat ben ik maar ik ben ook gewoon een normaal wezen hoor. Toen begon de leerkracht te praten. Hallo klas we hebben een nieuwe leerling stel je maar eens voor. Ik sta op en ik zeg: Hallo ik ben Emma 17 jaar en ik kom uit Nederland. De docent vraagt aan mij waarom woon je nu in Amerika? Ik antwoord: ik woon in Amerika omdat ik hier mijn vriendje woont en omdat ik groter in de musical wereld wil worden. De docent zegt echt zo van een talentje hier in de klas zo zo. Ik ga weer zitten en ik vond het een beetje weird maar oke.
Het is nu pauze en ik ga bij Myrthe en Iris zitten bij hen zitten ook nog twee andere meisjes ik stel me voor aan hun. De meiden heten Alissa en Lisanna ze zijn heel aardig. We praten echt over van alles en nog wat. Ik krijg ook al te horen wie alle playboys zijn en zo. En ze vertellen ook dat dat meisje dat naast mij zit. Helemaal fan is van Why Don't We en dat ze ongeveer elke dag T-shirts van ze draagt en zeg maar ongeveer alles wat ze heeft staat Why Don't We op.
Ik ben uit en ik nodige de Myrthe, Iris, Lisanna en Alissa uit bij mij thuis. Ik had de jongens eerst wel ff gevraagd of dat mocht want zij willen niet dat iedereen in hun huis komt en zo. We gaan zo film kijken en Mirthe is er ook. Het klikt echt heel goed tussen ons zessen en de jongens ook. We gaan zo film kijken. En het is zo grappig Myrthe en Jonah zijn volgens mij zo verlieft op elkaar. Het is echt heel cute. We kijken Harry Potter. Ik zit tegen Dani aan en we zitten onder een dekentje. Naast mij zitten Iris, Lisanna en Alissa. Naast Alissa zit Jonah en Myrthe ligt tegen hem aan.
De film is afgelopen en de meiden gaan naar huis. Ik kook lasagne.
Xxx-Emma
DINSDAG:
Ik werd wakker en ik zie op mijn wekker dat ik mij verslapen heb. Ik kleed me snel aan een loop naar beneden ik wordt door Jonah snel naar school gebracht.
Vandaag hebben we gym en ik heb er op zich wel zin want van mij zelf moet ik meer sporten. De gym docent zij: we zoeken nog nieuwe cheerleaders want de meeste zijn dit jaar van school afgegaan. Ik dacht is dat wat voor mij? We gingen hardlopen gelukkig mocht je muziek opzetten. Toen dat ene meisje dat heel erg fan is voorbij rende hoorde ik dat ze heel hard het liedje hooked op had staan in haar oortjes. Haar naam is trouwens Hannah en ik vind haar op zich wel aardig maar ze doet alleen een beetje of ik een god ben en daar kan ik niet zo goed tegen want ik ben ook maar gewoon Emma.
In de pauze ga ik weer bij de meiden zitten. Ik vroeg aan de meiden of ik bij de cheerleaders moest en Iris vertelde dat ze er ook bij zit en dat ik zeker erbij moest dus dat deed ik. Ik schreef me in. Ik moest wel nog audities doen maar ik denk wel dat ik er in kom omdat ik wel dans skills heb.
JE LEEST
Het dagboek van Emma (Why Don't We)
FanficDit is een dagboek wat Emma van der Steeg(17) bij houd ze is musical ster en ontmoet why don't we.