week 15

13 2 0
                                    

MAANDAG:

Vandaag ga ik weer voor het eerst naar school nadat Liv is overleden. Ik hoop niet dat er allemaal van die reacties komen als sterkte en ik vind het heel erg  voor je. Ik ga nu lekker ontbijten.

Ik zit nu op school en ja hoor het al verwacht dat iedereen zo zou zeggen van ja wat erg voor je enzo. Mijn mentor had zelf gezegd als je met iemand wil praten ik ben er voor je. Het is wel lief en ook goed bedoeld maar ik moet zo alleen maar meer aan haar denken en dat is wat ik juist niet wil. 

Ik ben nu weer thuis en we gaan zo film kijken. Ik vind het wel fijn dat ik ook een leven heb hier in Amerika want hier heb ik ook vrienden en hoef ik niet heel de tijd aan Liv te denken. En ik blijf haar altijd missen en ze word ook niet vervangen door iemand anders maar het is wel fijn om andere vrienden te hebben.

Ik kook deze avond echte Hollandse stamppot. Kijken of ze het lekker gaan vinden.

De jongens vonden het heel lekker en dat had ik niet verwacht. Ze zijden dat ik dit vaker moet maken. Ik ga zo slapen denk ik.

Xxx-Emma

DINSDAG: 

Ik ga zo naar school en Daniel is zo lief voor mij. Ik hou zo veel van hem en ik ben nog steeds heel blij dat ik hem heb leren kennen. 

Ik ben nu op school en ik heb zo een toets ik hoop dat ik me kan concentreren en dat ik niet al te veel aan Liv moet denken. Het is nu pauze en ik zit net als altijd bij Lisanna, Alissa, Myrthe en Iris en het is super gezellig. Waarschijnlijk blijven Iris en Myrthe ook ff chillen bij mij thuis. 

Ik ben nu thuis Myrthe en Iris zijn er ook en we spelen een spelletje. We spelen Monopoly. We zijn met te veel dus ik speel samen met Dani. Myrthe speelt samen met Jonah en ik ship ze nog steeds en Iris en Jack zijn ook samen en ik denk dat zij ook nog wel een leuk stel kunnen worden. 

Iris en Myrthe zijn nu weer thuis en ik en Dani gaan zo ff een strand wandeling maken. 

Ik ben nu met Dani op het strand en het is zo romantisch. We hebben het eindelijk ook weer over dingen waar we al heel lang niet over gepraat hebben. En we waren aangekomen op de plek waar Dani mij verkering heeft gevraagd en we bleven ff stil staan. Op dat moment ging de zon ook onder en het was zo romantisch. Hij zoende mij op dat moment en bleven nog ff kijken naar de zonsondergang. We liepen terug.

Toen we weer thuis waren bestelde we pizza en daarna ging ik slapen.

Xxx-Emma

WOENSDAG:

Ik werd wakker en ik ging ontbijten ik had me een beetje verslapen en iedereen lag nog te slapen. Ik probeerde zo stil mogelijk te zijn maar dat lukte niet helemaal omdat ik wat sneller moest zijn. Ik viel om en ik maakte heel veel geluid. Iedereen in huis was gelijk wakker. 

Ik zij sorry tegen iedereen en Corbyn en Jonah gingen gewoon weer verder slapen. Dani ging me helpen met ontbijt maken en Zach en Jack gingen gamen. 

Ik ben nu op school en ik heb gewoon dat ik niet zo veel aan Liv denk en dat is wat ik eigenlijk aan de ene kant wel wil maar ik ben ook bang om haar te vergeten en te vergeten hoe veel ze voor mij betekende. Ik heb vandaag niet zo veel ik ga zo nog trainen met de cheerleaders en dan ga ik al naar huis.

Ik ben weer thuis en ik zit gewoon een beetje Netflix te kijken en doe voor de rest niet zo veel. Ik ga vanavond wraps maken en ik heb er zelf heel veel zin in omdat het een van mijn lievelings eten is. 

We zitten aan tafel en meestal zijn onze gesprekken niet echt heel serieus maar vandaag hebben we op een of andere manier een heel serieus gesprek. Zach vertelde ook dat hij een paar jaar geleden ook een goede vriend is verleden dus hij precies weet hoe ik me voel. Ik vind dat wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. We hebben het ook over onzeker heden en dingen wat we eigenlijk niet zo leuk vinden. Over dit soort dingen moet ook gepraat worden want het leven is niet alleen maar leuk. Na het eten ging ik nog ff gamen met Zach en daarna ga ik slapen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 01, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het dagboek van Emma (Why Don't We)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu