MAANDAG:
Vandaag ga ik naar Amerika ik ben zo zenuwachtig ik blijf daar een maand, dus ik hoef niet naar school ik moet jammer genoeg wel mijn boeken mee nemen. Ik heb gister mijn tas al ingepakt het is nu 6.30 en ik ga nu naar het vliegveld rijden.
Ik ben aangekomen het is nu 7.30 het vliegtuig vertrekt over een uur ik heb nog ff de tijd om afscheid van iedereen en Liv natuurlijk te nemen en dan ga ik. Ik denk dat ik ook nog ff naar de starbucks ga.
Ik zit nu in het vliegtuig ik vind het best wel spannend omdat het mijn eerste keer in een vliegtuig is. Ik zit bij het raam en het is super mooi. Ik ben op Netflix nu de film al the boys that I loved before aan het kijken en Noah Cintineo is zo super knap. Zo ga ik nog ff een aflevering van Supergirl kijken en dan ga ik denk ik ff proberen te slapen.
Ik ben net wakker geworden omdat het eten werd langs gebracht en het ziet er niet zo lekker uit het is volgens mij gewoon pasta pesto of zo.
Het is nu best wel te eten er bestaat lekkerder eten maar zo vies is het niet. We moeten nu nog 6 uur in het vliegtuig zitten.
We zijn aangekomen ik heb nog eventjes geslapen maar niet zo lang meer ik heb voor de rest nog Supergirl gekeken.
We zijn met de auto naar een plek gereden het is een heel mooi huis we zijn nu eerst 3 dagen in New York hier doen we één optreden en daarna gaan we de rest van de maand naar LA en daar voeren we hem 3 keer op. In LA gaan we ook surfen en andere leuke activiteiten doen. We hebben morgen dus de eerste uitvoering hier in New York dus we gaan zo nog ff wat dingetjes oefenen.
We hebben net eventjes geoefend maar ik ben heel moe dus ik ga lekker slapen en hopen dat mijn jetlag niet zo super erg is.
xxx-Emma
DINSDAG:
Goedemorgen lief dagboek. We hebben vandaag de uitvoering hier in New York en ja ik heb er super veel zin in. Mijn jetlag valt nog wel mee omdat ik lekker in het vliegtuig heb geslapen. Ik doe vandaag gewoon lekker zittende kleren aan want we gaan eerst sporten en dan repeteren en s'avonds heb ik mijn kleren aan voor de show natuurlijk.
Ik heb net lekker gesport ik ga me zo verfrissen en dan hebben we zangles en net hebben we alle dansjes ook nog gedaan. Na het verfrissen ga ik de visagie in en dan krijg ik mijn mooie blauwe jurkje aan.
Ik moet bijna op ik ben zo zenuwachtig want het is nu gewoon in New York.
De show is afgelopen het ging super goed en ja morgen gaan we naar LA en dan blijven we daar ook nog super lang.
xxx-Emma
WOENSDAG:
Vandaag gaan we door reizen naar LA. Ik ben zo blij dat ik deze auditie heb gedaan want er komen zo veel dromen uit. Ik ga zo nog even video bellen met Liv want ik mis haar zo erg en als ze dat stomme ongeluk niet had gehad had ze dit avontuur ook mee kunnen maken. Ik ga zo ook nog met wat meer mensen videobellen zoals met mijn ouders, opa en oma en Lisa natuurlijk.
Ik heb net met iedereen gevideobeld en Liv vertelde dat het met haar heel goed gaat en daar was ik heel blij om en Lisa vertelde dat die ene Why Don't We in LA woont maar hoe groot is de kans om ze tegen te komen zij ik tegen haar.
Ik mijn tas maar weer in pakken want over twee uur ga ik het vliegtuig in naar LA.
Ik zit nu in het vliegtuig op weg naar LA ik heb er super veel zin in en ik zat net muziek te luisteren en toevallig ging Why Don't We aan. Ja Lisa had het in mijn lijst gezet maar mijn lijst is zo groot dat het een hele kleine kans is dat een liedje aan ging maar hun muziek is wel echt heel leuk eigenlijk.
JE LEEST
Het dagboek van Emma (Why Don't We)
FanfictionDit is een dagboek wat Emma van der Steeg(17) bij houd ze is musical ster en ontmoet why don't we.