MAANDAG:
We gaan vandaag weer naar huis vliegen. Ik het is zo'n leuke familie.
We zijn nu op het vliegveld ik heb eigenlijk niet zo'n zin om terug te gaan. Ook weer wel opzich want ik, Daniel, Marthe en Zach gaan nog een weekje naar New York. Morgen gaan we daar heen zodat ik vandaag lekker kan uitrusten.
We zitten nu in het vliegtuig en ik ga film kijken en als we thuis zijn ga ik lekker slapen denk ik want ik ben heel erg moe.
We zijn thuis ik ga slapen. Vijf min later komt Dani bij mij liggen. Ik geef hem een kusje en we vallen samen in slaap.
Xxx-Emma
DINSDAG:
Ik werd wakker en Daniel en ik lagen zo close tegen elkaar aan ik wou hem niet wakker maken dus ik ging heel rustig het bed uit en gelukkig werd hij niet wakker. Vandaag gaan we naar New York en ik heb er zo veel zin in. Ik zie dat Marthe ook al beneden is we maken samen ontbijt klaar. Later komen Zach en Dani ook beneden we eten ons ontbijtje op en we rijden naar het vliegveld.
We zijn nu op het vliegveld en we zijn een beetje laat dus we gaan gelijk door naar het vliegtuig. Ik zit naast Marthe. We zijn lekker aan het kletsen want we hebben elkaar een week niet gezien dus we hadden heel veel te vertellen. Als dit weekje voorbij is gaat Marthe ook weer naar huis jammer genoeg.
We zijn aangekomen in New York en ik ben hier eerder geweest maar toen hebben we niet zo veel gedaan omdat ik hier maar drie dagen was. Morgen gaan we shoppen en overmorgen gaan we naar het Vrijheidsbeeld wat we nog meer gaan doen weten we niet maar ik denk dat het een hele leuke week word.
We zijn bij het hotel aangekomen. Het is zo'n mooie kamer onze badkamer is super groot ik denk dat ik zo lekker in bad ga. Ze hebben hier ook gewoon bath bomb's liggen om er in te doen. Mijn bed is ook echt super zacht. Ik denk dat ik deze week heerlijk ga slapen.
Ik zit lekker in bad ik heb een roos geurige bath bomb gekozen hij ruikt zo lekker. Ik geniet echt zo erg ik heb ook muziek opgezet. Ik zing echt super vals mee. Ik besef me ff wat er door die ene musical allemaal is gebeurd in mijn leven. Ik heb een super lief vriendje woon nu in Amerika. Ik ga zo het laatste jaar van de high school doen. En zaterdag heb ik mijn auditie voor beauty and the beast.
Ik heb net lekker in bad gezeten ik ga nu lekker slapen.
Xxx-Emma
WOENSDAG:
Vandaag gaan we shoppen ik heb er super veel zin in. We zijn met z'n vieren nu in New York City en het is zo groot hier. Overal van die reclame schermen. Vanavond gaan we ook bij een echte Amerikaanse Mac Donalds eten omdat ik en Marthe dat heel graag wouden. De merken hier zijn zoveel goedkoper dan als in Nederland. Ik koop gewoon kleren die ik in Nederland nooit zou kopen. Ik en Marthe wouden heel graag de Victoria Secret in, toen we dat tegen de jongens zijden keken ze ons aan met een pedo face en wij schoten in de lach. We liepen de Victoria Secret in en Zach rent gelijk naar het eerst de beste rek met bh's toe en trekt er één aan. Het blijven toch jongens ik vond het echt hilarisch. s'avonds gingen we naar de Mac Donalds. Het was echt zo super groot. Ik bestelde een Big Mac menu. Ik kreeg het niet op het is zoveel meer dan in Nederland. In de kelder van deze Mac Donalds was ook een hele game hal. We bleven best wel lang spelletjes spelen.
We zijn weer in het hotel. Het is echt super laat dus ik ga snel slapen.
Xxx-Emma
DONDERDAG:
Dagboek vandaag gaan we naar het
Vrijheidsbeeld en ik heb er echt super veel zin in. We gaan eerst ontbijten hier in het restaurant. Er is zoveel keus. Ik neem een croissantje met jam en een schaaltje yoghurt met fruit en muesli. Het is echt super lekker.
JE LEEST
Het dagboek van Emma (Why Don't We)
FanficDit is een dagboek wat Emma van der Steeg(17) bij houd ze is musical ster en ontmoet why don't we.