week 10

19 1 0
                                    

MAANDAG:

Ik ben nu gewoon in LA en als ik ben geslaagd dan woon ik gewoon bij de boys. Ik had dit nooit durfen dromen. Ik ben wakker dus ik loop in mijn onesie naar de woonkamer toe. Ik ben nog de enigste dus ik ga lekker netflix kijken. Supergirl heb ik onder tussen al uit maar je het ook de Flash en The Arrow dus die series moet ik nog maar ff gaan kijken. Tien min later komt Jack naar beneden en vraagt wat ik aan het kijken ben. Ik ben The Flash aan het kijken ben pas bij aflevering één. Mag ik mee kijken vraagt Jack. Ik zeg tuurlijk mag dat.
We zaten samen op de bank en we kijken The Flash.
Toen kwam Dani beneden en hij er ook bij zitten. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ik zie Jack een beetje teleurgesteld kijken.

Pov Jack
Ik kom in de woonkamer ik zie Emma daar zitten en ze kijkt een nieuwe serie. Ik naast haar zitten en ik zie dat ze echt een heel leuk meisje is. Ik wil eigenlijk wat closer met haar worden. Toen Daniel naar beneden kwam ging ze gelijk op zijn schouder liggen en ik zie hem een beetje spelen met haar haar. Ik was een beetje teleurgesteld. Ik ben toch niet verlieft?
........................................................................

Ik voel Dani met mijn haar spelen en ik kijk hem in de ogen aan en hij zegt. Hey Emm je moet ff iemand ontmoeten kleed je maar snel om. Dus ik ga me omkleden en loop terug naar de woonkamer. Daar zie ik Dani met auto sleutels staan. We lopen naar de auto toe en we rijden ergens heen. We komen aan bij een heel schattig huisje en we bellen aan. Daar doet een meisje open ongeveer net zo uit als ik ben. We lopen naar binnen en stel me voor. Hoi ik ben Emma. Zij zegt hi ik ben Mirthe. Dani zegt Emm dit is mij beste vriendin we zijn samen opgegroeid en Mirt dit is Emma mijn girlfriend.

We gingen film kijken en het was heel gezellig. We hadden het ovet van alles en nog wat. Toen ik en Dani weer naar huis gingen was iedereen wakker en we aten mijn gekookte lasange s'avonds.

Xxx-Emma

DINSDAG:

Toen ik wakker werd was Daniel weg ik liep naar beneden en daar was hij ook niet. Corbyn zat beneden en ik vroeg waar Daniel was? Hij zij dat Dani in het zwembad was. Ik deed mijn bikini aan en ik liep heel stil naar het zwembad toe. Ik sprong over Dani heen en hij schrok zich heel erg. Ik had de slappe lach en dat is niet zo handig in het water dus ik kreeg heel veel water binnen. Ik ging op de rand van het zwembad zitten. Dani keek heel bezorgt. Hij ging naar me toe en naast mij zitten. Hij pakte mijn kin en vroeg of het ging. Ik antwoorde ja het gaat. Hij zoende me en zij tegen mij ik ben zo blij dat je nou bij me woont hier in het huis en heb je zo erg gemist.

Pov Daniel

Ik was lekker aan het zwemmen en opeens springt er iemand over mij heen. Ik schrik me heel erg en ik zie dat het Emma is. Ze heeft de slappe lach en krijgt heel veel water binnen en ze ging oo de rand van het zwembad zitten. Ik maak me zorgen om haar dus ik ga naast haar zitten. Ik pakte haar kin vast en draaide haar hooft naar me toe. Ik vroeg of het goed ging en gelukkig ging het goed. Ik zag het goede moment om haar te zoenen en ik deed dat dus.

Pov jack (zag je niet aankomen)

Ik kijk door het raam en ik zie Emma en Daniel zoenen ik heb het gevoel dat ik jalours ben. Ik wil dit gevoel helemaal niet hebben. Misschien moet ik maar ff afstand houden van Emma.
......................................................................

Ik en Dani kloten nog ff in het zwembad en later kwamen Corbyn en Jonah er ook nog bij. Het was echt super leuk.

Ik ging weer koken zoals elke avond waarschijnlijk. Ik vind het niet erg want ik vind het wel leuk. Ik kook vanavond spagetti bolonege.

We zitten nu aan tafel en Jack praat gewoon niet meer met me ik vind het wel een beetje raar. Het lijkt wel of die me skipt of zo. Na het eten keken we nog film en daarna ging ik slapen.

Het dagboek van Emma (Why Don't We)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu